Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

En in de nieuwsbrief:

 

Website Downtime Wednesday, May 4

 

On May 4, 2011, Geocaching.com, Waymarking.com, Wherigo.com and all related mobile applications will be going down for several hours as we perform site maintenance. We are upgrading our database server, which should fix website service issues. Groundspeak products will go offline around 9 am Pacific Daylight Time (UTC/GMT -7 hours). We are not sure how long it will take to complete the upgrade; we estimate 4 to 6 hours, but it may be more or less. We will be providing updates on the 4th via Facebook and Twitter. When the Groundspeak products come back online, Geocaching.com will have an updated look and the website performance will be improved.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat betekent voor ons, hier in NL, dat de site op 4 mei tussen 5 uur en 12 uur 's morgens offline zal zijn.

 

Poging tot vertaling:

Op 4 mei zullen Geocaching.com, waymarking.com, wherige.com en alle daaraan verbonden mobile applicaties voor meerdere uren niet beschikbaar zijn. Wij gaan onze database server opwaarderen, waarmee we verschillende website problemen hopen te verhelpen. Alle Groundspeak producten gaan offline om 5 uur Nederlandse tijd. We weten niet precies hoe lang het gaat duren maar we verwachten hier 4 tot 6 uren voor nodig te hebben. We zullen jullie op de hoogte houden via facebook en twitter. Als de groundspeak producten weer beschikbaar zijn zal geocaching.com een ander uiterlijk hebben en de prestatie zijn verbeterd.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 am PDT is 9 uur 's ochtends Pacific Daylight Time, tijdzone GMT -7 uur. Wij zitten (met zomertijd) in GMT +2 uur. Dus 9 uur vooruit ten opzichte van de PDT. Concreet, de site zal offline gaan om 18.00 uur onze tijd op woensdag 4 mei.

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 am PDT is 9 uur 's ochtends Pacific Daylight Time, tijdzone GMT -7 uur. Wij zitten (met zomertijd) in GMT +2 uur. Dus 9 uur vooruit ten opzichte van de PDT. Concreet, de site zal offline gaan om 18.00 uur onze tijd op woensdag 4 mei.

 

Juist:

09:00:00 a.m. Wednesday May 4, 2011 in PST8PDT converts to

06:00:00 p.m. Wednesday May 4, 2011 in Europe/Amsterdam

Daylight Saving Time is in effect on this date/time in PST8PDT

Daylight Saving Time is in effect on this date/time in Europe/Amsterdam

 

Heel handige website: Time Zone Converter, helaas alleen in het engels.

Niet vergeten "Use The Following Date/Time" te kiezen, als het een ander tijdstip betreft dan "nu".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat er naast de server updates gaat gebeuren is:

  • Personal Cache notes in gpx files
  • Favorite points in gpx files
  • nano cachegrote op de site
  • een nieuwe icon voor challenge caches

Waar heb je dit gelezen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een paar keer de beta maps gebruikt, maar dat is nu standaard geworden.

Kan iemand mij vertellen hoe ik eenvoudig uitzoom (zonder het rolletje van mijn muis te mishandelen) en hoe ik de details van een icon kan zien? Aanklikken werkt niet, dan zie ik alleen de naam van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien om hem makkelijker te maken voor iphones, ipads en dergelijk klein spul.

 

Als wij op kaart klikken, dan zien wede oude vertrouwde kaart, alleen in een kleiner formaat

Oude kaart

 

Alleen als we bij een cache op view larger map klikken, dan krijgen we de beta kaart

Als we hier voldoende op inscrollen, kun je op het puntje klikken, Dan komt de naam van de cache met een hyperlink en daar kun je weer op klikken

Maar let op: wel ver genoeg inscrollen, dan zie je ook het icoontje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...