Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

(No Status) → Completed

 

We have removed the MapQuest map in favor of the previous Google Map. Clicking the map now scrolls you down to the larger map on the cache details page.

 

598c0637-72ea-48a5-aaac-e06b0754a595.jpg Moun10Bike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ligt het aan mijn PC of zijn er meer mensen die de laatste tijd regelmatig hebben dat de site geocaching.com er uit ligt? Nu is de site weer niet bereikbaar hier ("De webpagina kan niet worden weergegeven"). Vaak binnen enkele minuten wel weer terug, maar toch best irritant af en toe. Vooral als je bezig bent met cache beschrijvingen invoeren / aanpassen. Denk je je wijzigingen op te slaan en het resultaat te bekijken, krijg je die stomme foutmelding... en dus mooi al je invoer kwijt :thumbdown:

 

(Inmiddels al weer bereikbaar maar nog enorm traag, storing was enkele minuten dit keer dus...)

 

Maar dit is iets van de laatste paar weken bij mij... Iets met het onderhoud te maken? Server problemen? ......

bewerkt door GerardM86
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De laatste maanden kun je bij je vrienden niet meer zien wanneer ze hun caches hebben gevonden. Er staat nu in plaats daarvan de datum achter waarop de cache voor het laatst gevonden is, ongeacht door wie. Dat is lastig en geen nuttige info op die plek :no:.

 

Dankzij die datum (of de aanduidingen "today", "yesterday" of "two days ago", bijv.) kon je snel nagaan welke logjes je al gelezen hebt en welke nog niet. Weet iemand of dit nog weer terug komt met een volgend onderhoud?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de frontpage van Geocaching.com is de volgende mededeling te lezen:

 

"Geocaching.com will be going offline temporarily for a site update on Tuesday, June 28, 2011 at approximately 11am PDT (GMT -7).

We apologize for any inconvenience this may cause."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rob, ik kan er niks over lezen op http://feedback.geocaching.com

 

@Sivota,

Dat is dus 11+7=18+2=20 weer om 8 uur 's avonds, zoals normaal.

 

Misschien kunnen iets speciaals verwachten vanavond: De comeback van de virtuals. Jeremy heeft namelijk aangegeven dat deze eind juni, begin juli zouden komen.

Ook de nano cache size en personal notes in .gpx files. Ook wordt er gekeken naar een optie om de cache die jij hebt gevonden en je vrienden weer te geven als found op de map, zodat je makkelijk kunt kijken welke jullie allebei niet hebben gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste maanden kun je bij je vrienden niet meer zien wanneer ze hun caches hebben gevonden. Er staat nu in plaats daarvan de datum achter waarop de cache voor het laatst gevonden is, ongeacht door wie. Dat is lastig en geen nuttige info op die plek :no:.

@Rob, ik kan er niks over lezen op http://feedback.geocaching.com

 

Dit was wel bekend hoor, zie hier. En ook inmiddels al opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is volgens mij helemaal niet opgelost, want nog steeds ongewijzigd.

De laatste reactie op het feedbackforum stelt dat trouwens ook:

"Is this really corrected? I still se "Placed", "Last found" and my own found date. What I want to see is the date when the cacher I'm looking at found it."

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op de naam van iemand klik van mijn Friends en vervolgens klik op het tabblad Geocaches en dan op All Geocache Finds dan staat er in de Last Found kolom gewoon de datum waarop mijn vriend die cache gevonden heeft.

 

Dat is toch bedoeld, of heb ik het verkeerd begrepen?

 

Edit:

Die reactie op het feedbackforum had ik trouwens ook zien staan en snapte ik net ook al niet :)

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan toeval. Maar er is niets gewijzigd en het werkt niet. Als je vriend gisteren heeft gelogd, dan zal dat naar alle waarschijnlijkheid ook de jongste "find" zijn. Maar als je vriend 14 dagen geleden heeft gelogd, dan kun je dat niet in één oogopslag zien, want de laatste log is dan hoogstwaarschijnlijk van een ander.

 

Kortom, men heeft gelijk hier. Het werkt niet, het zal misschien bekend zijn, maar het is zeker niet opgelost.... Jouw reactie is gebaseerd op stom toeval. Begrijpelijk overigens, maar niet correct dus. Laten we maar hopen, dat het vanavond wordt opgelost, want ik sluit me aan bij de anderen door te stellen, dat ook ik dit niet erg handig vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, je kan ze allemaal nalopen, dit zijn 2 voorbeelden van wat ik op mijn scherm te zien krijg.

http://img269.imageshack.us/img269/60/userfinds.png

http://img855.imageshack.us/img855/7493/userfinds2.png

 

Het zijn echt allemaal data waarop de geselecteerde gebruiker ze gevonden heeft en niet de laatste found.

 

Edit: linkjes aangepast

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie ik het ook ja... Maar de "laatste found" hoeft beslist niet de found van jouw vriend te zijn.... Als jouw vriend op 20 juni heeft gelogd en iemand anders op 22 juni, dan is dat dus de laatste log en dan moet je toch echt door de logjes gaan bladeren om de log van jouw vriend te gaan zoeken. (Althans, zo komt het bij mij over...) En wij willen gewoon graag (net als vroeger) hoe dan ook direkt kunnen zien wanneer onze vriend gelogd heeft. En dat gaat nu niet. Maar laten we hoop houden, dat het morgen allemaal anders is, zoals Cornelis Vreeswijk ooit zong!!!

bewerkt door Snapernixvan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, ik denk dan dat ik gewoon niet snap wat jullie bedoelen :)

 

de "laatste found" hoeft beslist niet de found van jouw vriend te zijn....

Klopt, logisch, maar wat in deze kolom in mijn ogen bedoeld wordt is de datum van laatste found van mij vriend bij deze cache. Ik heb immers om de founds van mijn vriend gevraagd en niet om de founds in het algemeen. De datum die er nu staat is de laatste keer dat mijn vriend deze cache als found heeft gelogd.

 

En wij willen gewoon graag (net als vroeger) hoe dan ook direkt kunnen zien wanneer onze vriend gelogd heeft. En dat gaat nu niet.

Hoe het vroeger was weet ik niet, ik gebruik het nog niet zo heel lang, maar je kan toch precies zien op welke datum je vriend de cache gelogd heeft, dat is de datum die in de kolom Last Found staat.

 

Als je naar de cache gaat moet je inderdaad door de logjes heen bladeren. Bedoel je dat je een link wil die meteen naar het logje van je vriend gaat dan ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even geprobeerd en bij mij werkt het prima.

Een cache die iemand die ik gekozen heb in januari heeft gevonden (makkelijke tradi) staat als laatste vondst op de datum in januari. Hij is na die tijd nog vele malen gevonden.

 

Ik heb geen geocache vriendenlijst, dus weet niet hoe het daarmee zit. Ik doe het gewoon via iemands profiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...