Spring naar bijdragen

Cache kaarten met GoogleMaps


Aanbevolen berichten

De googlemaps versie is vééééééel beter dan de oude versie.

Veel beter inzoomen, betere controle wat je wilt zien en met name het script dat maar een beperkt aantal cahces ophaalt om alles niet helemaal traag te maken. Top :) !

 

Nu nog leuke cacheicoontjes erop...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sorry Reintje.... je doel is goed maar het loopt hier voor geen meter.... ;)

 

Ik vond het van de oude kaarten handig dat je direct alle niet gevonde caches zag, en dus een gebied kon pakken waar je nog veel not finds hebt. Nu moet je eerst inzoomen om dat te zien. Verder loopt hij erg traag hier, terwijl ik to een redenlijk snelle adsl verbinding heb.

Ook al meerder keren gehad dat de boel vastloopt voor de hele kaart is geladen.

 

 

:yes:

 

Wie wil zich bij mijn aktie groep "red de oude kaart" aansluiten?

 

D.L.

 

EDIT:

 

las net in je 1e bericht van dit draadje dat je ook de oude kaart kan kiezen.... :) ( mhhja....lezen he) fff zoeken maar in de DHZ pagina gevonden waar ik een vinkje kan zetten.

Deze kaarten blijven ook nu nog up to date?

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij loopt ook alles in slow motion, daarbij komt ook nog eens dat het foto`s zijn uit grootmoeders tijd en de compu is niet eens zo oud.

 

Geef mij ook de oude kaarten maar :thumbup:

 

heb hem ook gelijk weer terug gezet :dribble:

 

 

gr.verrader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een hele mooie optie, maar ook bij mij werkt het allemaal wat trager. Maar ik verwacht dat de pc's waarop straks Windows Vista gaat draaien deze nieuwe omgeving prima aan zullen kunnen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb hem terug gezet op de "oude" kaart (het lijkt of die ineens sneller loopt), als ik wat zoek in een gebied klik ik een cache aan, en schakel dan op die cache naar google maps, dan heb je een kleiner gedeelte en gaat het wel snel.

Bruintje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keep up the good work!

 

uitstekende uitbreiding van de site! kom op mensen niet kleppen dat het traag is daar kan Reintje ook niets aan doen. Als je het niets vindt dan is er net als op een TV een knop waarmee je het weer uit kunt zetten!

 

Ik zat hier al een tijd op te wachten, je kunt hier makkelijk zien welke caches (en type) er in een gebied liggen en dan je plan trekken!

 

Nogmaals Rein... :thumbup::dribble::thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een snelle computer en ook geen trage verbinding toch was de nieuwe google kaart erg langzaam, als het in de toekomst sneller gaat dan wil ik die google kaarten wel gebruiken maar nu zijn de oude beter

 

Sluit me hier ook bij aan! Het is erg mooi en functioneel maar te traag helaas! En ik heb geen oude pc en/of trage verbinding. Misschien in de toekomst :thumbup: Bedankt voor al het werk, Reintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben erg blij met de GoogleMaps kaarten. De omgeving van Den Bosch was één grote berg stippen (jaja ik weet het, dat is een luxeprobleem). Caches zoeken moest je op de gok doen :dribble: . GoogleMaps maakt het allemaal veel overzichtelijker :thumbup: .

 

 

 

blijblijblij, tralalalala.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas Reintje,

 

Ook ik ben terug gegaan naar de 'oude kaarten'.

GoogleMaps is leuk om zo wat rond te neuzen. Beter is dan nog google earth.

Samen met GSAK is dat een geweldig duo. :thumbup:

 

Ook op de PDA ben ik terug, via wat kunstgrepen, op de 'oude kaart'.

Simpelweg omdat het daarop helemaal niet draaide en ik gewoon een blanko scherm kreeg.

 

Voordeel van google Maps is wel dat je veel verder kan inzoomen.

Misschien een optie om na het tweede zoomnivo van de oude kaart verder te zoomen met GoogleMaps.

 

De opbouw van het scherm gaat dan namelijk ook al wat sneller.

Vergelijk maar eens een schermvullend kaartje van Nederland en een schermvullend kaartje op straatnivo.

Hier zit duidelijk een tijdsverschil in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:dribble: de googlemaps zijn echt mooi, ook voor ons geldt dat onze pc niet snel genoeg is dus wij hebben hem ook weer op de oude kaart gezet. mocht er een op lossing komen dat alles sneller gaat dan willen we graag de googlemaps. :thumbup: bewerkt door Team Guppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas Reintje,

 

 

 

Voordeel van google Maps is wel dat je veel verder kan inzoomen.

Misschien een optie om na het tweede zoomnivo van de oude kaart verder te zoomen met GoogleMaps.

 

De opbouw van het scherm gaat dan namelijk ook al wat sneller.

Vergelijk maar eens een schermvullend kaartje van Nederland en een schermvullend kaartje op straatnivo.

Hier zit duidelijk een tijdsverschil in.

 

Dit zou inderdaad een mooie optie zijn:

 

Op de oude kaart kijken waar je naar toe wilt, je kan dan alle caches op de kaart zien en bij een extra zoom, dus pas na de eerste klik om de verdieping in de gaan, overgaan op google maps om de 'exacte' locatie te zien en om 'dubbele' te schiften.

Een combinatie van de twee :dribble::thumbup::thumbup:

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...