Spring naar bijdragen

Cache kaarten met GoogleMaps


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Reintje,

 

Het werkt hier perfect met IE7 en een snelle Internet verbinding. Een hele vooruitgang! Geen op elkaar liggende bolletjes meer.

Enkel jammer dat het maar tot Luxemburg in het zuiden en Dortmund in het oosten werkt. Wat mij betreft mag die beperking eruit. Geocachen in Oostenrijk is ook erg leuk!

Een verdere verbetering zou kunnen zijn dat als je een 'druppeltje' aanwijst, niet alleen de cache naam maar ook het waypoint (GC....) getoond wordt. (En eventueel ook een difficulty en terrain aanduiding als bij GoogleEarth)

Maar nogmaals: Een hele verbetering!!!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P ik dacht even dat het aan mijn comp lag omdat ik er mee bezig ben geweest na een virus :eek:

maar die kaart vind ik maar niks geef mijn die oude kaart maar die is lekker snel :ph34r:

 

kunnen we hier niet over stemmen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kunnen we hier niet over stemmen :P
Stemmen mag je binnenkort weer!

Wie weet wordt dezelfde farizeër weer ministerpresident en ga ik weer een dag in Amsterdam geocachen met een FNV shirt aan net als in oktober 2004.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met IE7 een goede uitbreiding. Ik snap nog niet waarom met FF de oude kaart getoond wordt, terwijl in de browserinstelling staat dat ik kan overschakelen naar de oude kaart, daar kom ik nog wel uit.

 

Alle mensen die niet tevreden zijn ten spijt, dat heb je altijd. Dat is de wet van de remmende voorsprong: niet iedereen kan/wil je volgen.

Gewoon doorgaan met deze verbeteringen! :blush:

 

Ik gebruik al veel langer Google Earth met geocaching-plugin. Je krijgt dan alle caches op de kaart, met naam, met straatnaam, met GC en je kan zo doorklikken naar de beschrijving. Dit is niet gelimiteerd aan het land, het werkt over de hele wereld. Helaas kan je daar niet aangeven welke caches je al gedaan hebt (geen probleem, zo'n 120 tot nu). :P

 

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn de nieuwe kaarten selectief in de te weergeven caches? Al mijn eigen caches worden niet weergegeven.

Eigenlijk moet Ruud4D deze vraag beantwoorden :P maar hij viel me toevallig op.

 

Ik denk dat je naar een kaart zit te kijken waarbij boven in de banner "Niet gevonden caches" staat.

Die kaart laat caches zien die je nog moet gaan doen. Net als bij de "oude kaart" zijn hier je eigen caches natuurlijk weggelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ik heb een probleem met de nieuwe kaarten. Ik vind ze hartstikke handig, maar er zijn geen caches meer te zien. Maakt niet uit hoe ver ik inzoem, de kaart blijft leeg. Hebben meer mensen dit probleem?

 

ja sinds nu ineens. zat te kijken of er hier iets over stond dat de kaart er tijdelijk uit was ofzo maar schijnbaar hebben meer het probleem ineens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ik heb een probleem met de nieuwe kaarten. Ik vind ze hartstikke handig, maar er zijn geen caches meer te zien. Maakt niet uit hoe ver ik inzoem, de kaart blijft leeg. Hebben meer mensen dit probleem?

 

ja sinds nu ineens. zat te kijken of er hier iets over stond dat de kaart er tijdelijk uit was ofzo maar schijnbaar hebben meer het probleem ineens.

Hier geen problemen met de nieuwe kaarten. Alles lijkt gewoon te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...