Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

En verder is kamperen in die bossen verboden. Dus dat idee dat je hebt, kun je maar beter weer vergeten. Ik zou het niet leuk vinden als ik mijn route moet opdoeken door dit soort akties. Vergeet niet dat er enorm veel werk in het online krijgen van een cache gaat zitten. Dus respecteer de regels en de cachelegger.

 

ruud4d, volgens mij had hij niet specifiek gezegd dat hij wilde gaan wildkamperen. Als ik van camping naar camping loop neem ik ook een grote rugzak met tent mee :thumbup:.

In dat geval mijn excuses. Zoals ik al eerder heb vermeld, zijn er idd meerdere campings in de buurt. Die zullen worden vermeld in de cachebeschrijving.

Nee ik was inderdaad niet van plan om te gaan wildkamperen, voor dat soort acties zoeken we andere landen uit. Het is in ieder geval goed nieuws dat er campings in de buurt zijn.

groetjes Snoopy and Woodstock.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

Weer even een update over de stand van zaken rond deze tocht.

 

Ik heb in principe van alle beheerders toestemming op een gedeelte ven SBB na. En eigenlijk wel om een hele leuke reden: ze zijn er zelf een gps-route aan het uitzetten en willen feitelijk geen concurentie van mijn route.

Dit komt voor mij dus neer op opnieuw een stuk route lopen. Op zich is dit geen ramp. Ik vond het gedeelte dat orgineel bij de tocht hoorde wel iets mooier. Maar het gedeelte wat ik er nu bij pak, had ik wel in gedachten maar heb ik laten vervallen omdat anders de tocht te lang zou worden. Nu wordt het dus de vervangende lus.

Wanneer ik echter tijd heb om dit te doen, weet ik nog niet. Misschien wordt dit maandag de 6de al. Dan hoop ik dat het daarna snel zal gaan en dat dan deze route naar onze reviewers kan.

 

Intussen nog veel cacheplezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in principe van alle beheerders toestemming op een gedeelte ven SBB na.

Moet je dan toestemming voor elk stukje van het traject heben? Zolang je er geen cache neerlegt of eigen aanwijzigingen aanbrengt mag je er toch gewoon lopen met (of zonder) gps in je hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in principe van alle beheerders toestemming op een gedeelte ven SBB na.

Moet je dan toestemming voor elk stukje van het traject heben? Zolang je er geen cache neerlegt of eigen aanwijzigingen aanbrengt mag je er toch gewoon lopen met (of zonder) gps in je hand?

Daar heb je in principe wel gelijk in. Maar het is beter om ook daarvoor toestemming te hebben. Dan zijn ze in het geval van het wel leggen van een cache op hun grondgebied natuurlijk een stuk toeschiettelijker. En aangezien twee van de drie caches wel op SBB-gebied liggen, heb ik liever een goedgemutste boswachter om mee te onderhandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij inderdaad dat je voor een stuk openbare weg of pad geen toestemming nodig hebt. Dan zou iedere gebruiker van dat stuk toestemming moeten vragen. Als alleen geocachers :beerchug: dat moeten, is er sprake van discriminatie en dat is in strijd met de art.1 van de grondwet. (leuk he?) :naughty:

Maar Ruud4D heeft hierboven ook gelijk daarin.

bewerkt door flet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in principe van alle beheerders toestemming op een gedeelte ven SBB na.

Moet je dan toestemming voor elk stukje van het traject heben? Zolang je er geen cache neerlegt of eigen aanwijzigingen aanbrengt mag je er toch gewoon lopen met (of zonder) gps in je hand?

Daar heb je in principe wel gelijk in. Maar het is beter om ook daarvoor toestemming te hebben. Dan zijn ze in het geval van het wel leggen van een cache op hun grondgebied natuurlijk een stuk toeschiettelijker. En aangezien twee van de drie caches wel op SBB-gebied liggen, heb ik liever een goedgemutste boswachter om mee te onderhandelen.

 

Maar wat als de boswachter geen cache op zijn gebied wil en ik daar wel een (onmisbaar) deel van de wandeling wil leggen? Dan maak ik dat stuk zonder aanwijzingen, dus met alleen waypoint vragen. En dan ga ik natuurlijk niets aanvragen want je mag zonder toestemming gebruik maken van de wegen en paden mits je er geen meter van afwijkt. Bij deze waypoint vragen is dat niet zo, dus...

Het maakt mij in dit geval wel een stuk makkelijker dat de boswachter mij al ooit mondeling heeft toegezegd dat ik gerust een tocht mag uitzetten op de wegen en paden, alleen onder geen enkele voorwaarde een cache mag plaatsen in dat gebied.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Weer even een update.

Vandaag heb ik de hele route in zijn nieuwe vorm gelopen (ja ik ben een bikkel :thumbup:). Hij is iets korter geworden: 36,7km. De optelsom voor de afzonderlijke gedeeltes is natuurlijk meer.

Ik neem binnenkort weer contact op met de boswachter om toestemming te krijgen. Dan horen jullie wel weer hoe het verder verloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer even een update.

Vandaag heb ik de hele route in zijn nieuwe vorm gelopen (ja ik ben een bikkel :thumbup:). Hij is iets korter geworden: 36,7km. De optelsom voor de afzonderlijke gedeeltes is natuurlijk meer.

Ik neem binnenkort weer contact op met de boswachter om toestemming te krijgen. Dan horen jullie wel weer hoe het verder verloopt.

 

Ik vond 37km wel lang, maar aangezien hij nu maar 36,7km is ben ik wel geinterreseerd. :thumbup:

Dus we wachten met spanning af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...