Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Weer even een update.

Afgelopen maandag ben ik met de boswachter op stap geweest. Hij heeft twee lokaties van caches beoordeeld en me zelfs verder het bos ingestuurd om te voorkomen dat voorbijgangers de caches te makkelijk zouden vinden [:(]

De derde lokatie was van een andere eigenaar.

De boswachter gaat nu eigenlijk alleen nog checken of mijn route niet teveel overlappingen heeft met een (nog aan te leggen) route van SBB zelf. Anders is voor wat hem betreft de route goedgekeurd.

Er is nog wel een stukje dat door ander SBB terein gaat maar dat zal waarschijnlijk geen problemen opleveren.

De derde cache is al goegekeurd na telefonisch contact met de eigenaar.

Dan loopt er nog een stuk van de route door Natuur Monumenten-gebied. Na telefonisch contact afgesproken dat er een schriftelijk verzoek uitgaat. Maar dat zal ook geen problemen opleveren omdat er alleen gebruik gemaakt gaat worden van de paden.

Dus het is allemaal heel gunstig.

 

Maak jullie borst maar nat [:)]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je er ook een wpt file bij zetten?

Van EasyGPS LOC via GPX naar GSAK en dan naar Ozi lukt mij nog niet zo lekker. En de icoontjes worden dan allemaal kistjes. :(

 

misschien werkt dit programma makkelijker ??? freeware.

 

http://www.gpsbabel.org/

 

 

Of deze http://www.p-terminator.nl/geocaching/gartrax.php

 

Gr Hawkexplorer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk een pittige tocht. Maar goed als je weet dat het 37 km is dan doe je 'm alleen als je het leuk vindt om 37 km te lopen. Mij lijkt het zeker wat! Het is natuurlijk omgeving Nijmegen dat vraagt om een stevige wandeling.

 

Ik kijk er inderdaad nu al naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 Km is natuurlijk wel een uitdaging. Hopelijk zijn de raadseltjes niet te moeilijk anders moet je daar teveel tijd aan besteden. Moet wel leuk blijven.

 

Alternatief met de fiets? ATB/ MTB cache? Dan is het zeker best te doen, ook voor allochtonen :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is kort.

Zijn er belangstellenden voor en cache van 37km of vinden jullie dat te lang?

Hij is wel in 2 gedeelten te lopen. Eerst 15 km en dan nog eens 22.

Een paar positieve reacties zijn voldoende om hem door telaten gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat het een schitterende tocht is tussen Beek en Plasmolen bij Nijmegen.

 

Zeker, daar is wel belangslelling voor.

Co heeft ooit in die omgeving gewoond en 1 x met succes de vierdaagse gelopen en Doler wil die uitdaging ook wel 'ns aan.

 

gr, Doler & Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat deze cache serie heten? Lijkt me op zich wel leuk om als mini trekking te doen maar dan moeten het juist geen drie kleinere rondjes zijn maar een grote ronde. Anders is het natuurlijk vrij zinloos om een grote rugzak met tent enz. mee te nemen.

Groetjes Snoopy and Woodstock.

Volgens mij heb ik het al eens een keer gemeld. Maar dan nog maar eens.

In principe is het één lange tocht. Maar voor de mindere lopers is er de mogelijkheid om hem in 3-en te lopen. Dit betekent dus dat er 3 caches op de route komen te liggen.

 

En verder is kamperen in die bossen verboden. Dus dat idee dat je hebt, kun je maar beter weer vergeten. Ik zou het niet leuk vinden als ik mijn route moet opdoeken door dit soort akties. Vergeet niet dat er enorm veel werk in het online krijgen van een cache gaat zitten. Dus respecteer de regels en de cachelegger.

 

De naam van de cache is voor nu nog "Een stevige wandeling". Maar dat kan nog veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En verder is kamperen in die bossen verboden. Dus dat idee dat je hebt, kun je maar beter weer vergeten. Ik zou het niet leuk vinden als ik mijn route moet opdoeken door dit soort akties. Vergeet niet dat er enorm veel werk in het online krijgen van een cache gaat zitten. Dus respecteer de regels en de cachelegger.

 

ruud4d, volgens mij had hij niet specifiek gezegd dat hij wilde gaan wildkamperen. Als ik van camping naar camping loop neem ik ook een grote rugzak met tent mee :heart:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En verder is kamperen in die bossen verboden. Dus dat idee dat je hebt, kun je maar beter weer vergeten. Ik zou het niet leuk vinden als ik mijn route moet opdoeken door dit soort akties. Vergeet niet dat er enorm veel werk in het online krijgen van een cache gaat zitten. Dus respecteer de regels en de cachelegger.

 

ruud4d, volgens mij had hij niet specifiek gezegd dat hij wilde gaan wildkamperen. Als ik van camping naar camping loop neem ik ook een grote rugzak met tent mee :heart:.

In dat geval mijn excuses. Zoals ik al eerder heb vermeld, zijn er idd meerdere campings in de buurt. Die zullen worden vermeld in de cachebeschrijving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...