Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

wij zijn er ook wel voor in het is zeker een uitdaging ,om deze tocht te gaan doen van 37 kilometer en zeker als het weer mooier wordt , misschien ook leuk idee om hem met een paar teams samen te gaan doen mits iedereen dan vrij is vakantie bijvoorbeeld of in 2 keer in het weekend .

groetjes Limboos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ons lijkt het ook nog steeds erg leuk :P

37 km is wel op één dag te doen, maar een keer met de grote rugzak en het tentje een cache lopen is ook erg aantrekkelijk.

Een lijstje met overnachtingsmogelijkheden zou dus wel erg handig zijn. Of is dat reclame? :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:sleep1::P

Lijkt ons wel leuk, tenminste als het een beetje goed 'doorloopt'. Een loc- of gpx-bestandje met de punten zou daar wel handig voor zijn. Dus niet onderweg nog wp's berekenen en inkloppen.

Een mogelijkheid om te overnachten op ongeveer de helft zou ook wel handig zijn. Geen hotels o.i.d. maar een kleine camping ofzo.

 

Een natuurcamping bijvoorbeeld....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loop je een rondje, of moet je aan het eind naar de auto teruglopen?  :sleep1:

Yep, het is een rondje. Sterker nog, het kunnen 3 rondjes zijn.

Wellicht mogelijkheden van openbaar vervoer aangeven? :P

Zal ik zeker doen. Bedankt voor de tip.

 

Dat lijkt me een goed idee, 3x is scheepsrecht. 37 km is voor de niet zo geoefende wandelaar een behoorlijk eind. Nu kan je beslissen...nog een rondje :P. En ook niet geoefende wandelaars kunnen de multi´s in drie keer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

zal wel wederom geen rollatortochtje zijn he?

 

maar eh.. als het straks zomer is, ikke weer helemaal op de been ben, dan wil ik hem wel lopen als het gezelschap tenminste aangenaam is.. do we have a date?

bewerkt door Team_Maju
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil alleen maar kwijt dat iedereen legger en loper moet dat wat hij/zij leuk vindt.

Voor iedereen is er wel wat en wat de een leuk vind vind de ander miscchien weer niets of minder.

Gewoon doen en alle mogelijke opties aangeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk voor goedkope overnachtingen dan ook eens bij trekkershutten. Als ik me niet vergis, hebben wij daar in de buurt ook eens in zo'n hut gezeten. Prima te doen als je er alleen bent om te overnachten.

 

Yep, dit is de site :lol1:

Hier heb ik met mijn wandelmaatjes ook al enkele keren gebruik van gemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...