Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vraagje. Ik zit met het dilemma of ik goodies in de caches moet doen. Ik weet dat het mijn eigen keuze is. Maar aangezien de tochten redelijk lang zijn, verwacht ik niet dat er veel kinderen mee zullen lopen. Dat zijn over het algemeen de mensen die ruilen. Dus mijn verwachting is dat de lopers van de tocht niet zitten te wachten op de goodies. Maar wat zouden zij wel waarderen in de caches?

Laat me eens weten wat jullie gedachte hierover is.

 

Edit: Ik ben al van plan om certificaten in de eindcache te doen.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje. Ik zit met het dilemma of ik goodies in de caches moet doen. Ik weet dat het mijn eigen keuze is. Maar aangezien de tochten redelijk lang zijn, verwacht ik niet dat er veel kinderen mee zullen lopen. Dat zijn over het algemeen de mensen die ruilen. Dus mijn verwachting is dat de lopers van de tocht niet zitten te wachten op de goodies. Maar wat zouden zij wel waarderen in de caches?

Laat me eens weten wat jullie gedachte hierover is.

 

Edit: Ik ben al van plan om certificaten in de eindcache te doen.

Je bedoelt toch niet dat er na 37 km een fotokoker ligt te wachten ipv een grote munitiekist voor 20 mm patronen tot de nok gevuld met.................
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

 

Penta is (net) een groot kind en die loopt de tocht. ;-) Dus goodies zijn altijd welkom.

 

En daarbij.... wat is er mooier dan een grote wandeling te laten eindigen bij een grote ton? Niets toch..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Spreek je nu uit naam van Penta Vinnie of eh... is het eigenlijk toch een diepe stille wens van je zelf.. na 37 KM eindelijk dat mcdonald speeltje te vinden die helaas waren uitverkocht toen jij je happymeal ging halen? :beerchug:

 

goodies zijn altijd wel leuk, mits er idd goodies in terugkomen die ook weer leuk voor anderen zijn.. dus laat het mcdonald spul maar thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

 

Penta is (net) een groot kind en die loopt de tocht. ;-) Dus goodies zijn altijd welkom.

 

En daarbij.... wat is er mooier dan een grote wandeling te laten eindigen bij een grote ton? Niets toch..

Maar wat??????????????????????????????

Ik zat te denken aan een flesje sportdrank ofzo. Geen alcohol. Ja oké, champagne voor de eerste vinder.

Maar wat is een goed ruilitem voor iemand die zo'n lange tocht heeft gelopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud, je kunt er een paar pleisters in stoppen, want na 37 km zal er best wel iemand blaren hebben. Of een lekker koud biertje :beerchug:

 

Maar, zonder gekheid, er zullen altijd mensen zijn die de caches zoveel mogelijk met de fiets of auto gaan doen en daar zijn natuurlijk ook kids bij.

En een kinderhand is gauw gevuld met prullaria van de Wibra/Action etc.

 

Dus graag een grote kist, dan passen er ook grote TB's in.

 

Groeten

CrankyHenkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets tegen blaren ? :beerchug:

 

(te snel op enter gedrukt, sorry)

 

Ik vind het het leukst om Travel bugs en/of coins te vinden :beerchug: hoewel een enkel goodie mij ook aanspreekt.

bewerkt door geo_taz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

 

Loop de zeeman binnen en je hebt honderden goodies waarmee je zo een grote ton mee gevuld krijgt. Voor mij hoeft het niet, maar voor andere grote kinderen wel.

 

En een ander idee - alleen past die niet in een cache - een cafeetje halverwege de route wordt ook gewaardeerd. ;-)

 

En nee MaJu ik spreek niet voor Penta. Die spreekt wel voor zichzelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Maar zijn er dingen waar jullie als ervaren cachers zoiets van hebben.. leuk!!! dat dat er in zit?

 

Noem eens wat op.. denk dat niet alleen Ruud iets aan leuke ideeen heeft, maar iedereen die nog een cache gaat leggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na "de Omloop" van Goeree Overflakkee (110 km rond het eiland in 19 uur) kreeg ik een oorkonde en een medaille. :beerchug:

Dat lijkt me wel wat voor iedereen die hem helemaal lopend aflegt :beerchug:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm....

 

Een logboekje,

Een pen....

 

;-)

 

zelf stop ik altijd

- matchbox autootjes

- kleine water pistooltjes

- gummetjes

- markeerstiften

- stickers

- smurfjes

- knikkers

- enz..

 

In mijn caches. Alles wat de Zeeman dan in zijn schappen heeft liggen.

 

oh ja... De lidmaatschapkaartjes van de bedevaart vinden de vinders ook heel leuk ;-)

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...