Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Ik vrees het ergste voor jullie. Als Goedweerloper wil ik nog wel eens extra mazzel hebben, onder andere bij enkele events in maart en april waar matig tot slecht weer voorspeld was werd het toch zonnig!

Ook vandaag heeft in de omgeving van Oss de zon meer dan verwacht geschenen.

Maar...

Helaas...

Ik heb een aanbod gekregen dat ik niet kan afslaan. In ruil voor wat grasmaaien daar, mag ik een weekje naar Frankrijk.

Dus...

Dan gaat het goede weer daar heen.

 

Mijn excuses hiervoor.

Goedweerloper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vandaag heeft de zon al zeer uitbundig geschenen, en ik heb heerlijk gewandeld :dribble: .

 

Ik heb wel wat zon laten "hangen" voor morgen hoor  :beerchug: .

 

Ik ben zo vrij geweest dit log te posten bij SS1.

 

Mijn mening.

 

Heerlijk weer, zo'n BLUNDER! :angry:

 

Terwijl heel de wereld weet wat de bedoeling van deze cache is er al maanden over geschreven wordt, bij veel gezinnen (ook bij mij) de tas al weken in de gang staat en iedereen afspraken maakt voor de dag dat hij gelopem mag worden, komt hij een dag eerder op de site en wordt dus ook prompt gelogd.

 

Erg jammer.

 

De uitdaging blijft, maar de spanning is er wel af.

 

BEDANKT! :D

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heeft Ruud4d als bericht op de cache-pagina's geschreven:

 

Mochten er mensen zijn die hem vandaag al gedeeltelijk gelopen hebben, wil ik hen verzoeken pas de derde cache (fysiek) te loggen als deze lopers hun tocht volbracht hebben. Ik wil niet dat deze mensen de pineut worden van het te vroeg online brengen van deze caches! Ik had de reviewers verzocht om pas rond deze tijd de caches online te brengen zodat er niet al vandaag gelopen kon worden.

 

Pentagram heeft zich daar wel aan gehouden door alleen deel 1 en 2 te loggen maar 3 niet. Dus de mensen die de tocht morgen in 1 keer gaan lopen kunnen nog steeds een FTF scoren!!! En dan ben je echt een bikkel! Go Twin Peaks go :angry:

 

Blijft natuurlijk vreemd dat Hawkeyes hem opeens online zette, misschien had Ruud4d alleen met Kruimel een afspraak gemaakt en wist Hawkeyes van niets?

Voor een volgende keer er dus aan denken om een note te plaatsen om het niet eerder dan bepaalde dag/tijd te approven, zodat het beide reviewers niet kan ontgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Natuurlijk is het te begrijpen dat mensen nu teleurgesteld zijn over het feit dat cache gelopen is terwijl die op unavailable is gezet. Toch is het minder als de pagina van de caches door dat soort notes " verontreinigd" raakt. Dus graag reacties hier op het forum en niet op de cachepagina. Houdt het ook leuker voor de legger van de cache en voor de volgende die een found/not found logt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
Dit heeft Ruud4d als bericht op de cache-pagina's geschreven:

 

Mochten er mensen zijn die hem vandaag al gedeeltelijk gelopen hebben, wil ik hen verzoeken pas de derde cache (fysiek) te loggen als deze lopers hun tocht volbracht hebben. Ik wil niet dat deze mensen de pineut worden van het te vroeg online brengen van deze caches! Ik had de reviewers verzocht om pas rond deze tijd de caches online te brengen zodat er niet al vandaag gelopen kon worden.

 

Pentagram heeft zich daar wel aan gehouden door alleen deel 1 en 2 te loggen maar 3 niet. Dus de mensen die de tocht morgen in 1 keer gaan lopen kunnen nog steeds een FTF scoren!!! En dan ben je echt een bikkel! Go Twin Peaks go :angry:

 

Blijft natuurlijk vreemd dat Hawkeyes hem opeens online zette, misschien had Ruud4d alleen met Kruimel een afspraak gemaakt en wist Hawkeyes van niets?

Voor een volgende keer er dus aan denken om een note te plaatsen om het niet eerder dan bepaalde dag/tijd te approven, zodat het beide reviewers niet kan ontgaan.

 

 

Pentragram moet 3 nog lopen :D en het stond duidelijk in de reviewnote, maar goed, je kan er lang en kort over doormelken, tis gebeurd, klaar.

 

Zie het nu gewoon als persoonlijke uitdaging om 37 km in 1 keer te lopen.. nog steeds een hele prestatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Zie het nu gewoon als persoonlijke uitdaging om 37 km in 1 keer te lopen.. nog steeds een hele prestatie."

 

Helemaal mee eens maJu.

 

Zorg jij voor de broodjes onderweg en de gladiolen aan het einde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heeft de zon al zeer uitbundig geschenen, en ik heb heerlijk gewandeld :dribble: .

 

Ik heb wel wat zon laten "hangen" voor morgen hoor  :beerchug: .

 

Ik ben zo vrij geweest dit log te posten bij SS1.

 

Mijn mening.

 

Heerlijk weer, zo'n BLUNDER! :angry:

 

Terwijl heel de wereld weet wat de bedoeling van deze cache is er al maanden over geschreven wordt, bij veel gezinnen (ook bij mij) de tas al weken in de gang staat en iedereen afspraken maakt voor de dag dat hij gelopem mag worden, komt hij een dag eerder op de site en wordt dus ook prompt gelogd.

 

Erg jammer.

 

De uitdaging blijft, maar de spanning is er wel af.

 

BEDANKT! :D

 

Dit is natuurlijk wel iets wat je over je afroept als je een dergelijk topic begint in een behoorlijk bezocht forum. Wellicht was het verstandiger geweest om er geen topic over te starten cq ruchtbaarheid aan te geven en de cache gewoon sneaky uit te zetten en normaal te laten reviewen...

 

Mijn mening, de eerste FTF blijft degene die na de sig in het logboekje, op welke wijze dan ook aan de eindcoords gekomen is. Proficiat Pentagram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier werd er al een tijdje uitgekeken naar de caches en zou Aarde met een club de gehele 37 km lopen als hij op een gunstige dag on line uit zou komen.

 

Toen leek het erop dat hij zodanig on line zou komen dat hij er geen volledige dag voor uit kon trekken. Jammer dus.

 

Toen hij dan vanmorgen on line kwam en het lekker wandelweer bleek, heb ik (Geest), de wasmachine aangezet en de rest van de huishoudelijke taakjes uitgesteld. Op deze manier konden de waarden voor de diverse letters gevonden worden, GEWOON WANDELEND ZOALS BEDOELD en kon Aarde de caches morgen loggen en de derde tocht lopen. Niks geen voorkennis, gewoon een kans gegrepen die iedere cacher kon grijpen. De caches bleken echter gewoon op zijn plaats te liggen en toen heb ik getwijfeld. Maar aangezien voor iedereen de kansen gelijk waren geweest vond ik niet dat ik er iets verkeerds mee deed om gewoon te loggen.

 

Bij thuiskomst pas de note van maker gezien en met hem gemaild. Deze was het met me eens dat ik gewoon de FF mocht loggen, ik had mijn km'tjes tenslotte wel degelijk gelopen. En als Aarde morgen de derde cache als eerste logde, was dat ook geen probleem. We zouden echter geen FFC krijgen omdat we niet tot de "37-km bikkels" behoorden. Prima dus.

 

Ik had ook niets kunnen doen en morgenvroeg als de wiedeweerga de drie caches kunnen loggen. Waren we dit g****k voor geweest. Is niet mijn stijl.

 

De tochten die ik tot nu toe gelopen heb waren prachtig en een uitgebreidere log volgt ook nog en dan probeer ik deze nasleep maar te negeren. Kortzichtigheid van medecachers kan de maker tenslotte niet aangerekend worden. Voor diegene die het gevoel hebben dat er iets door hun neus geboord is, wil ik zeggen; De tocht zal morgen nog net zo mooi zijn hoor!

 

Bij Aarde is de zin om morgen nog de derde cache te gaan lopen in ieder geval over.

 

Kun je daarvoor gaan rennen.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn mening, de eerste FTF blijft degene die na de sig in het logboekje, op welke wijze dan ook aan de eindcoords gekomen is.

 

Dat is ook mijn mening.... daarom zeg ik ook, voor mij is de spanning eraf, maar de uitdaging blijft.

 

En met de woorden van JC: elk nadeel hep ze voordeel:

nu kan ik rustig een dag mooi weer afwachten (en hoef ik niet te rennen ;-) ) :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...