Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

:blink: Ik vergeet nog iets , ik wil natuurlijk wel wandelen en niet met de step, moutenbike, auto of iets dat daar op lijkt. Neem wel iets te drinken mee. Ik zou het leuk vinden als hij on line komt dat er een datum afgesproken wordt dat er een groepje geocachers tegelijk gaan , dan heb je ook nog wat de O.H. onderweg.

:beerchug: Ik heb er ook wel zin in Ruud , en als hij niet te moeilijk is met waypoints etc. en punten op te zoeken , denk ik dat ik met mooi weer hem ook in een dag ga doen. Ik heb in Nijmegen mijn recruten opleiding gehad in de Kraaijlokazerne , wel wat jaartjes geleden , maar toch , het is een mooi gebied.
Ruud, ik ben erg benieuwd wanneer de cache online komt. Ik heb er echt zin in om hem in één dagmars te verschalken :rolleyes:

 

Groet,

CrankyHenkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:blush: Ik heb een potje met vet..... :wistling:

 

We leggen de liedjesbundel vast klaar :thumbup:

 

En dan nog een speciaal verzoekje; graag op vrijdagmiddag online laten komen,

dan kunnen de broodjes end. nog mooi gesmeerd worden en kan er zaterdags gewandeld worden.

 

En met dit weer koek en zopie?????? Doe maar :blush:

 

:wistling: en van je hela, hola......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een event vind ik langere afstanden wel leuk, maar voor een cache.... Ik rij wel met Barny mee  :blush:

SN@G, je doet het niet voor één cache maar voor drie. Misschien dat dat de tocht weer wat aantrekkelijker maakt?

 

Maak er 4 van en ik doe mee! :blush:

Zal ik dan ergens nog een microotje in de buurt leggen? 400m extra lopen en een extra cache :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een event vind ik langere afstanden wel leuk, maar voor een cache.... Ik rij wel met Barny mee  :wistling:

SN@G, je doet het niet voor één cache maar voor drie. Misschien dat dat de tocht weer wat aantrekkelijker maakt?

 

Maak er 4 van en ik doe mee! :blush:

Zal ik dan ergens nog een microotje in de buurt leggen? 400m extra lopen en een extra cache :wistling:

 

Now we're talking! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Weer even een update. De toestemingen zijn rond (mondeling)!!! Ik wacht op de schriftelijke van SBB.

Verder ben ik druk bezig met de webpagina's en dergelijke. Misschien dat ik vandaag de eerste twee caches verstop. Om jullie nog lekkerder te maken heb ik een hoogteprofiel van de tocht.

c5b710fe-eebf-4a26-bdb4-2d9ece8221b8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...