Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het wachten is op Ruud4d...

Komt er nog een vooraankondiging?

En Ruud4d wacht op SBB. Door interne peroneelswisselingen aldaar gaat het allemaal nogal langzaam. Er is een nieuwe boswachter voor de regio die zich eerst nog even een beetje wil inwerken. Als er voortgang is, zal ik dat natuurlijk laten weten in dit draadje. Ik kan al wel wat details vertellen over de tocht. Hij loopt tussen Beek en Mook en komt voor een klein gedeelte door Groesbeek. Er zit dus een kilometer of 2 bebouwde kom in maar is hoofdzakelijk bos, veld en een klein stukje heide. Het terrein is behoorlijk heuvelachtig, laagste punt 18m, hoogste punt 101m. De wegen zullen uiteen lopen van dwarrelpaadje tot stukken asfalt (geen drukke weg). Hier een paar foto's van eergisteren.

b993f4b5-788f-4924-85f3-296197dc8fea.jpg

616d16f0-186b-4f18-878a-8be7290248a4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Weer een updateje.

Ik heb vandaag een email gekregen van mijn contactpersoon bij SBB. De vernieuwde route is in orde. Nu moet er nog even gepraat worden over een ander stukje van SBB en dat gebeurt donderdag. Dan wordt het wachten op de vergunning.

Van Natuurmonumenten heb ik de vergunning al en van de stukken privéterrein heb ik mondelinge toestemmingen.

Nu dus maar snel beginnen aan de rest zoals de webpagina,s en de filetjes die ter download aangeboden gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

En nadat ik er gisteren persoonlijk getuige ben geweest van het gemak waarop de mensen fluitend 20 Km afleggen tijdens het GOTHeo event, ga ik er vanuit dat het storm gaat lopen bij deze cache. :lol:

 

Ben erg benieuwd hoe die gaat worden.. ookal zal het nog wel ff duren voor ik hem daadwerkelijk ga lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug: Ik heb er ook wel zin in Ruud , en als hij niet te moeilijk is met waypoints etc. en punten op te zoeken , denk ik dat ik met mooi weer hem ook in een dag ga doen. Ik heb in Nijmegen mijn recruten opleiding gehad in de Kraaijlokazerne , wel wat jaartjes geleden , maar toch , het is een mooi gebied.

Ruud, ik ben erg benieuwd wanneer de cache online komt. Ik heb er echt zin in om hem in één dagmars te verschalken :rolleyes:

 

Groet,

CrankyHenkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...