Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Helaas, wij zijn as zaterdag druk bezig met de klaphut uit het vet halen, en dan gaan we richting het Noorden. Wachten we gewoon nog even af en spreken we met een paar andere BBB-bikkels een dagje af. Volgens mij gaat Xaa het ditmaal ook niet redden als de cache as zaterdag online komt.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb van Xaa al een berichtje gehad of ik het aandurfde met hem mee te gaan, ter vervanging van de Pentagrammers. :D Zelf had ik ook al aangegeven mee te willen . :blush: Xaa is als het goed is vrijdag in de loop van de dag terug.

 

Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden, al werkt dat niet optimaal als je ziek bent. ;) Ik hoop in vorm te zijn aankomende zaterdag.

 

Groetjes,

Wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van Xaa al een berichtje gehad of ik het aandurfde met hem mee te gaan, ter vervanging van de Pentagrammers.  :D Zelf had ik ook al aangegeven mee te willen .  :blush: Xaa is als het goed is vrijdag in de loop van de dag terug.

 

Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden, al werkt dat niet optimaal als je ziek bent. ;) Ik hoop in vorm te zijn aankomende zaterdag.

 

Groetjes,

Wendy

Beterschap alvast. En sterkte als het toch gaat lukken om dan te starten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zet wel een uitdaging neer Ruud4d! Aankomende 2 weekenden zullen zeker niet lukken, maar de verleiding is wel erg groot om hem in één dag te volbrengen ... een leuke dame voor voetmassage bij de eindcache zou niet verkeerd zijn, laat de goodies dan maar zitten :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van Xaa al een berichtje gehad of ik het aandurfde met hem mee te gaan, ter vervanging van de Pentagrammers.  :D Zelf had ik ook al aangegeven mee te willen .  :blush: Xaa is als het goed is vrijdag in de loop van de dag terug.

 

Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden, al werkt dat niet optimaal als je ziek bent. ;) Ik hoop in vorm te zijn aankomende zaterdag.

 

Groetjes,

Wendy

Beterschap alvast. En sterkte als het toch gaat lukken om dan te starten :)

 

Dank je. Ik doe mijn best....voor zover ik er nu zelf iets over te zeggen heb. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft mogen er wel wat meer caches komen over een lengte van 20 - 40 km. Een jaar of wat geleden heb ik regelmatig van deze tochten uit moeten zetten ter voorbereiding op de vierdaagse en Kennedy-mars (80 km). Het leuke van dit soort tochten is dat je er een dag voor uit moet trekken en dat je veel van het gebied ziet. De voldoening erna is groot! :blush: Belangrijk is wel dat je een beetje door kan lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij zijn ook sinds een paar maanden bezig met geocachen en super verslaafd :D .

Elk moment dat we kunnen gaan we ook. Deze tocht van 37 km spreekt ons dan ook errug aan en we gaan hem zeker lopen in combinatie met een overnachting op de camping. :thumbup:

ik heb heel het draadje achter elkaar uitgelezen en ik heb er zin in!

 

mischien heb ik het heel even gemist :huh: maar klopt het dat ik nog nergens een link ben tegen gekomen naar de cache? is tie al online? want ik zie verschillende reacties dat er dit weekend gewandeld gaat worden.

 

groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
Je zet wel een uitdaging neer Ruud4d! Aankomende 2 weekenden zullen zeker niet lukken, maar de verleiding is wel erg groot om hem in één dag te volbrengen ... een leuke dame voor voetmassage bij de eindcache zou niet verkeerd zijn, laat de goodies dan maar zitten :thumbup:

 

 

Sorry, heb helaas geen tijd om aan het einde van de tocht te wachten op een stel zweterige blarige voeten :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein vraagje: ben je na die 37 km weer terug bij het begin of moet je dan ook weer 37 km terug naar de auto? (Dat is nl wel iets om rekening mee te houden)

 

En zijn de delen achter elkaar door te lopen? Begint deel 2 waar deel 1 geeindigt is?

37 km heen en 37 km terug is bijna 75 km. De Kenedy-marsen zijn 80 km. Dat zijn extreem lange marsen. Ik wil het jullie niet aandoen om 75 km te moeten lopen. Dat had ik dan toch echt wel hier ergens in dit draadje vermeld. Kortom, 36,6km is de afstand als je het hele rondje in één keer loopt. Dan ben je dus weer terug bij de auto. Doe je het in delen, dan wordt het iets langer.

 

Het is dus eigenlijk één lange tocht die voor minder marsvaardigen in 3-en is gehakt. Die vormen dan rondjes op zich en komen dus telkens terug bij de auto. Start van deel 1 en 3 is dezelfde plek. Start van deel 2 ligt ergens anders. Verderop in de route dus. Je zou in principe eerst deel 2 kunnen lopen en dan deel 1 en 3. Maar ik raad je aan het in de "1-2-3"-volgorde te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop dat zaterdag het weer een beetje wil meewerken.

als ik zaterdag nog een afspraak kan verschuiven naar zondag dan ga ik zaterdag lopen.

( hoop alleen dat er geen foutje in de cache zit ).

hoelaat komt de cache online???? ongeveer.

anders wordt het wat laat om te beginnen.

.............TEAM GEBROOK.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...