Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ik hoop dat zaterdag het weer een beetje wil meewerken.

als ik zaterdag nog een afspraak kan verschuiven naar zondag dan ga ik zaterdag lopen.

( hoop alleen dat er geen foutje in de cache zit ).

hoelaat komt de cache online???? ongeveer.

anders wordt het wat laat om te beginnen.

.............TEAM GEBROOK.................

Er zouden altijd foutjes in de cache kunnen zitten. Elk mens maakt die namelijk. Maar dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen door veel te controleren.

 

En wanneer de cache daadwerkelijk online komt, weet ik niet. Ik heb hem gewoon ter review aangeboden met het verzoek om hem vrijdags laat in de middag of 's avonds online te brengen. Maar dat had ik al geschreven. Het is nu in de handen van Kruimel en Hawkeyes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En wanneer de cache daadwerkelijk online komt, weet ik niet. Ik heb hem gewoon ter review aangeboden met het verzoek om hem vrijdags laat in de middag of 's avonds online te brengen. Maar dat had ik al geschreven. Het is nu in de handen van Kruimel en Hawkeyes.

 

Gisteren, als soort van voorbereiding, zo'n 27 km gewandeld bij de nieuwe cache "Stevige Wandeling " van Team Diesel. Komend weekend er nog even een schepje bovenopdoen zit er echt niet in. Eerst even regenereren :huh: ( en echte wandelschoenen kopen :thumbup: )

Maar we houden 'm in de gaten en gaan 'm tzt zeker in 1 keer uitlopen.

 

gr, Doler & Co.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De caches zijn inmiddels gereviewed en goedgekeurd. Vrijdag zullen ze inderdaad online komen. Dus zaterdag kan er gelopen worden. Jammer genoeg ben ik er niet om de eerste vinders te begroeten. Ik heb dan een sollicitatiegesprek. Voor mij dus twee keer een spannende dag.

Voor jullie veel loopplezier gewenst! Het lijkt erop dat het niet zo'n lekker weer wordt. :thumbup: Ik hoop dat het tenminste droog blijft. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Xaa en ik de BBB-ers oproepen om hard te roepen om de zon, levert dat meestal een zonnetje op. Dat moeten aankomende zaterdag dan ook maar proberen. Het werkte in ieder geval bij het GOTHeo event. :D

 

Waarschijnlijk zul je uitgebreid in de logjes kunnen lezen hoe de route bevallen is. En ik denk dat dat wel goed zit, terugdenkend aan de foto's die al eerder verschenen zijn. :huh:

 

Veel succes met het sollicitatiegesprek!!!

 

Groetjes,

Wendy (die zich gelukkig al weer wat beter voelt) :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Zo, laat die cache nu maar online komen. het mooie weer is geregeld ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)  :(  ;)

 

Geregeld!!!

 

J-W heeft er ook wel zin in, als 20 km lukt dan moet de extra 17 ook nog wel lukken. :ph34r:

 

Maar eens even wat dingen gaan kortsluiten.

 

Groetjes Ingeborg.

 

En natuurlijk niet te vergeten de roep om de zOn voor zaterdag.

bewerkt door ciara33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Zo, laat die cache nu maar online komen. het mooie weer is geregeld ;-)

 

 

Eh.. donkere wolken trokken zich samen toen ik vanmiddag richting Nijmegen vertrok.. Misschien kunnen we Vinnie op de hoogste heuvel zetten terwijl die zijn zonnedansje doet.. misschien werkt het niet, maar het levert gegarandeerd erg leuke beelden op :huh:

 

Ik wens in elk geval diegene die besluiten de lange tocht te lopen veel succes toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles staat klaar :cry: De GPS is gevuld met de waypoints. De teksten zijn overgebracht naar Word en in een handzaam formaat uitgeprint. Van het hele gebied zijn kaarten geprint in OZI.

 

Mijn wandelkleding, wandelschoenen en ik zelf zijn in perfecte conditie en mijn rugzak hangt te popelen om weg te gaan ;) De accu's van mijn fototoestel zijn nokkievol :huh:

 

Ik kan werkelijk niet bedenken wat er nog mis kan behalve één ding:

 

Ik heb dit weekend zoveel verplichtingen dat het onmogelijk is om richting de Zevenheuvelenweg te gaan en de 37 km in één keer weg te stampen :huh:

 

Ik wens iedereen veel succes met de tocht en kom er later wel eens achteraan hobbelen.

 

Groetjes van CrankyHenkie

bewerkt door Crankyhenkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

even kijken of het morgen ook af en toe droog is, als alles meezit kan ik morgen op pad om deze pijn aan de voeten deel 1-2-3 te lopen.

als het te slecht weer is stel ik het uit tot volgende week.

.............TEAM GEBROOK..............( zonder remco ) want het is net iets te veel voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen komt de wind nog steeds uit het noordwesten. Met 9-11 graden wordt het nog iets koeler. Er vallen talrijke buien. In de middag worden de buien actiever en is ook onweer mogelijk. De kans op onweer is het grootst in het oosten van het land. De avond verloopt op een lokale bui na droog. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan vind ik dat niet alleen de BBB-ers om de zon moeten gaan roepen, maar elke cacher die zich het lot van degene die morgen deze 37 km weg gaan lopen maar even een schietgebedje moet doen.

 

zon Zon ZOn ZON ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!! :huh:

 

Groetjes,

Wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...