Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

- matchbox autootjes

- kleine water pistooltjes

- gummetjes

- markeerstiften

- stickers

- smurfjes

- knikkers

- enz..

 

In mijn caches. Alles wat de Zeeman dan in zijn schappen heeft liggen.

 

Maar is dat wat de loper wilt vinden? Ikzelf stel eigenlijk niet zoveel interesse in die goodies. Maar misschien een iets dat energie geeft of idd een massage olie voor de volgende dag. Of Midalgan ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook wij gaan hem zeker lopen, wij houden wel van een uitdaging :beerchug:

Prima, zo'n mega cache. Zo zijn er niet veel dus zeker doen denk ik! :thumbup:

Suc6 nog met het uitzetten.

En voor diegene die voor goud willen gaan, begin maar vast te trainen :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij onze Trivia (12 km dus niet echt kinder-achtig) zat er bij de start van alles in op natuurgebied: zoekkaarten van Natuurmonumenten, inslagloep, loeppotje, klein kompas. De originele inhoud was zo verruild hoor.

 

En toch, regelmatig gaan er op een lange tocht redelijk jonge kinderen mee met hun ouders. Hé, kijk maar naar de Vierdaagse, hoeveel staan er niet te popelen om 12 te worden? Die superkids mogen van mij best iets leuks ruilen als ze bij de finish zijn.

 

Kijk eens bij de Action, hebben bijv. leuke pennen en zo voor weinig geld. Ze hebben ook een tijd karabiners gehad met een kompasje eraan. Xenos heeft regelmatig leuke dingen: waterdicht hoesje voor je papieren, tekenpincet, opvouwbare beker, allerlei sleutelhangers.

 

Volgens mij zijn de eenmalige poncho's ook lang populair geweest. Alhoewel, mosterd na de maaltijd natuurlijk. Kun je beter bij je hebben om ooit als goodie in een cache te stoppen, met het idee dat je 'm in nood zelf misschien kunt gebruiken.

 

Wil je ook weten wat je er niet in moet stoppen? Geen rommel en heeft toch maanden in de box gezeten: een panty :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je ook weten wat je er niet in moet stoppen? Geen rommel en heeft toch maanden in de box gezeten: een panty  :beerchug: .

 

Kan natuurlijk wel handig zijn, zo'n panty :thumbup: ! Misschien is je V-snaar wel defect en kun je hem daarvoor gebruiken :beerchug: . Maar het zal wel een gebruikte zijn geweest in de kleur rood met een klein luchtje :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de helft van de berichtjes zo ongeveer eens doorgelezen en ook ik ben enthousiast!

Ik heb afgelopen jaar de vierdaagse (40km) gelopen en ga dit jaar weer.

Voor ons zou dit een hele leuke training zijn! :beerchug:

 

In de cache zou ik gewoon wat leuke ruilspulletjes doen. Massage-olie(goed idee), tablet voor voetenbadje, badolie, maar ook gewoon leuke hebbedingetjes zijn prima wat mij betreft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

 

het maakt ons vrij weinig uit wat er in het kissie zit. Wij gaan voor de wandeling en of er dan wel of geen certificaat of oorkonde of speelgoedje in zit, het zij zo.

Maar als je er dan toch iets mee wilt doen, zou je ook een bepaald thema kunnen aanhouden, bijvoorbeeld allemaal Handige Dingetjes Om Mee Te Nemen Tijdens Het Lopen Van Lange Afstandsgeocaches :beerchug:

 

Maar nogmaals, wij lopen em sowieso toch wel..... :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat??????????????????????????????

Ik zat te denken aan een flesje sportdrank ofzo. Geen alcohol. Ja oké, champagne voor de eerste vinder.

Maar wat is een goed ruilitem voor iemand die zo'n lange tocht heeft gelopen?

 

37 km is niet niets, zeker niet volgens dat profiel. Dus pleisters, buskaart, telefoon nummer taxi of een dinerbon van een nabij gelegen restaurant zijn wel aardige goodies. Of een handleiding hoe doe ik de juiste cooling down?

En als de route nog enkele tussencaches oplevert is het helemaal feest natuurlijk :beerchug: Oja, een eindcache moet in ieder geval wel wat ruimte hebben voor allerlei goodies, TB's en geocoins. Het is aan iedereen voor zichzelf wat hij in een cache stopt of eruit haalt. Echter onder een voorwaarde: ruil alleen voor iets wat jezelf ook leuk zou vinden om te......vinden. Maar hier zijn al -tig draadjes over :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Update of eigenlijk een aankondiging.

De pagina's en caches zijn bijna klaar. Zeker van de week. En in de loop van de week worden ook de caches geplaatst.

Zodra de pagina's helemaal klaar zijn, zal ik ze aanbieden aan onze reviewers met het verzoek om ze vrijdag laat in de middag of vrijdag avond online te brengen.

Dan kunnen de eerste lopers dus zaterdagochtend starten.

Ik wens hen heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Das heel mooi. Dus de zolen kunnen gerepareerd, en we kunnen op pad..

 

Ben zeer benieuwd.. zal bij mij helaas nog even duren voor ik de tocht kan ondernemen, maar ben zeer benieuwd welke dare devil het goud op zijn naam kan zetten door hem in 1 keer te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter review aangeboden met het verzoek om op vrijdag laat in de middag of in de avond online te brengen.

Wordt dus een keuze: of Koninginnedag vieren, of deze cache lopen. Voor degenen die niet van drukte houden, raadt ik het laatste aan :blush:

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

tja, dan moeten wij verstek laten gaan... wij zijn ff weg (Barcelona, heeeeeel vervelend... ;) ) maar we zijn ook reuze benieuwd wie er met het eremetaal aan de haal gaat. Veel wandelplezier allemaal!

Xaa wil heel graag. Die wordt ook nog eens gedreven door de aanwezigheid van een White Jeep in de cache :blush:

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...