Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

De vraag is kort.

Zijn er belangstellenden voor en cache van 37km of vinden jullie dat te lang?

Hij is wel in 2 gedeelten te lopen. Eerst 15 km en dan nog eens 22.

Een paar positieve reacties zijn voldoende om hem door telaten gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat het een schitterende tocht is tussen Beek en Plasmolen bij Nijmegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

37km is eigenlijk teveel voor op 1 dag. Het probleem van 2 delen is dat iemand die ver weg woont dus ook 2x naar de desbetreffende plek moet rijden. Iets dat voor mij persoonlijk eigenlijk niet handig is.

Is er geen mogelijkheid om na de 15km en na de 22km aparte caches neer te leggen?! In feite dus 2 multi's, die enigzins aan elkaar gekoppeld zijn, maar die los van elkaar te doen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt ons wel leuk, tenminste als het een beetje goed 'doorloopt'. Een loc- of gpx-bestandje met de punten zou daar wel handig voor zijn. Dus niet onderweg nog wp's berekenen en inkloppen.

Een mogelijkheid om te overnachten op ongeveer de helft zou ook wel handig zijn. Geen hotels o.i.d. maar een kleine camping ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is kort.

Zijn er belangstellenden voor en cache van 37km of vinden jullie dat te lang?

Hij is wel in 2 gedeelten te lopen. Eerst 15 km en dan nog eens 22.

Een paar positieve reacties zijn voldoende om hem door telaten gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat het een schitterende tocht is tussen Beek en Plasmolen bij Nijmegen.

 

Er schijnt een cache te zijn die in het westen van NL begint en in Polen eindigt. In dat licht bezien is 37 km een peulenschilletje.

Gewoon doen wat je wilt, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

 

Maak er een Fietscache van. De bikkels lopen hem, de "watjes" fietsen. En iedereen is happy. Of is dat niet mogelijk? Persoonlijk vind ik 32 klm. namelijk net iets te ver.

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt ons wel leuk, tenminste als het een beetje goed 'doorloopt'. Een loc- of gpx-bestandje met de punten zou daar wel handig voor zijn. Dus niet onderweg nog wp's berekenen en inkloppen.

Een mogelijkheid om te overnachten op ongeveer de helft zou ook wel handig zijn. Geen hotels o.i.d. maar een kleine camping ofzo.

 

Er komt een gpx-file en wat betreft campings: de route loopt erlangs ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37km is eigenlijk teveel voor op 1 dag. Het probleem van 2 delen is dat iemand die ver weg woont dus ook 2x naar de desbetreffende plek moet rijden. Iets dat voor mij persoonlijk eigenlijk niet handig is.

Is er geen mogelijkheid om na de 15km en na de 22km aparte caches neer te leggen?! In feite dus 2 multi's, die enigzins aan elkaar gekoppeld zijn, maar die los van elkaar te doen zijn?

 

Da's een goed idee. Dat neem ik mee richting SBB en in de planning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

 

Maak er een Fietscache van. De bikkels lopen hem, de "watjes" fietsen. En iedereen is happy. Of is dat niet mogelijk? Persoonlijk vind ik 32 klm. namelijk net iets te ver.

 

Helaas, fietsen zal geen optie zijn. Of je moet de fiets aan de hand meenemen op de plaatsen waar je niet mag fietsen. Op andere stukken mag je dan weer wel fietsen. Er zijn zelfs stukken voor mountainbikes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

 

Maak er een Fietscache van. De bikkels lopen hem, de "watjes" fietsen. En iedereen is happy. Of is dat niet mogelijk? Persoonlijk vind ik 32 klm. namelijk net iets te ver.

Als het 37 km over alleen fietspaden wordt, dan haken wij af...

 

Er komt een gpx-file en wat betreft campings: de route loopt erlangs

 

Top ;) Daar willen wij wel een weekendje voor uittrekken... wanneer er weer blaadjes aan de bomen zitten dan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...