Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er zijn zelfs stukken voor mountainbikes.

 

Is dat wel handig? MTB'ers en wandelaars gaan niet echt goed samen op een en zelfde pad, heb het zelf een paar keer meegemaakt dat ik bijna van mijn sokken werd gereden :thumbup:

 

Voor de rest, leuk idee!

 

Het Cairnteam zal deze route ook wandelen, eventueel in twee keer wegens een lichte blessure van Tommie de cairn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben trouwens niet eens een fietsendrager voor op de auto, dus we kunnen daar niet fietsen!

Daar zijn ook andere manieren voor!

:D

 

Dit draadje toont volgens mij aan, dat een cache maker vooral moet maken wattie zelf leuk vind. Er zijn altijd enthousiastelingen voor en anderen die een bepaalde cache minder leuk vinden. Daarom zijn er ook zo veel (soorten) caches! Leuk toch! :thumbup:

Persoonlijk lijkt mij een cache met overnachting halverwege heel leuk! ;)

bewerkt door Erben
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Wat leuk dat de NS het woord "Satellite" in die URL heeft gezet. Alsof ze het speciaal voor geocachers doen.

 

Als die route over 37km van A naar B gaat, hoe kom je dan weer terug naar A (waar dan je auto staat)? Is er openbaar vervoer mogelijk? Heb je een aparte chauffeur nodig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij maar zo'n cache!

Liefst niet in 2 delen, dan is de uitdaging eraf!

 

Liefts ook niet voor fietsen, gewoon ongestoord wandelen.

Natuurlijk niet teveel waypoints en/of ingewikkelde opdrachten. Dat houdt teveel op, de uitdaging zit ém in de afstand.

 

Het moet niet zo zijn dat je na 30 km ofzo vast komt te zitten of kilometers om moet lopen, omdat je een opdracht verkeerd uitvoert of een aanwijzing niet kunt vinden. ;)

 

Laat maar komen, ik ga die uitdaging wel aan. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hallo medecachers,

 

Er zit een beetje schot in de ontwikkeling van deze cache. Maandag 23-1 heb ik een afspraak om met de plaatselijke boswachter de route na te rijden (hij mag met de auto het bos in). Dan bekijken we ook de plaatsen waar de caches moeten komen te liggen.

Mijn bedoeling is om de route in 3-en te delen zodat het ook mogelijk is voor de minder geöefende wandelaar om hem te volbrengen. Dat wil dan ook meteen zeggen dat er 3 caches komen. Voor de bikkels is het goed mogelijk om ze alledrie na elkaar te vinden. Rekenen onderweg is alleen nodig om de respectievelijke caches per etappe te vinden. Je krijgt de route van mij in een GPX- of LOC-file. Tevens zal er een stukje routebeschrijving zijn waar de GPSr zeer slechte ontvangst heeft terwijl het daar wel belangrijk is het juiste pad te volgen.

Als er iemand nog vragen of tips heeft, hoor ik die graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is kort.

Zijn er belangstellenden voor en cache van 37km of vinden jullie dat te lang?

Hij is wel in 2 gedeelten te lopen. Eerst 15 km en dan nog eens 22.

Een paar positieve reacties zijn voldoende om hem door telaten gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat het een schitterende tocht is tussen Beek en Plasmolen bij Nijmegen.

 

Allemaal bos?? :P Of ook over/door asfalt/'beschaafde' wereld?? :P

Voor dat eerste mag je wakker maken om te lopen :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is kort.

Zijn er belangstellenden voor en cache van 37km of vinden jullie dat te lang?

Hij is wel in 2 gedeelten te lopen. Eerst 15 km en dan nog eens 22.

Een paar positieve reacties zijn voldoende om hem door telaten gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat het een schitterende tocht is tussen Beek en Plasmolen bij Nijmegen.

 

Allemaal bos?? :P Of ook over/door asfalt/'beschaafde' wereld?? :sleep1:

Voor dat eerste mag je wakker maken om te lopen :sleep1:

Er zit een stukje asfalt en dorp in de route. In totaal zo'n 2,5 á 3 km. Voornamelijk is dit asfalt gelegen in het dorp Groesbeek waar je een stuk richting het centrum afdaalt en dan het spoor weer oppakt richting bos. Je komt daar ook langs een supermarkt waar je eventueel nog wat kunt kopen voor onderweg (je bent dan ongeveer halverwege). Verder is er regelmatig horeca onderweg. Of het allemaal open is als je er langs komt, betwijfel ik. Horeca mensen willen nog wel eens uitslapen (zelf ben ik daarop een uitzondering :P).

Er zijn ook nog een aantal oversteken over redelijk drukke wegen. Die tel ik eigenlijk niet als asfalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...