Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Gast Team_Maju

Hier in het zonnige zuiden is het zwaar bewolkt en lucht ziet er behoorlijk dreigend uit.. VIVA LA BEATRIX!!

 

Dus ga je wandelen.. je rubberen kaplaarzen meenemen is misschien niet eens zo heel verkeerd!

 

Ik wens alle wandelaars erg veel plezier toe.. diegene die cache als eerste vind en het flesje champagne opent... hoop dat wij hier mee kunnen toasten op feit dat Ruud de baan heeft.. maar dat duurt nog aantal uren, want hij heeft 2de gesprek pas om 3 uur... Dus denk aan ons, dan denken wij aan jullie als het regent :lol1:

 

HAVE FUN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan helaas de gpx-bestanden niet downloaden. Als je er op klikt krijg je de html in plaats van het bestand. :lol1:

 

Stevig stappen 1

 

Edit: de reactie van Ruud:

Het is heel eenvoudig om de bestanden te downloaden. Zoals in de tekst

staat moet je met  rechts op de link klikken en dan de optie "opslaan

als" kiezen.

IE geeft er dan een andere extentie aan maar dat kun je gewoon weer

zelf veranderen door .xml te vervangen door .gpx.

 

Ik gebruik Mozella Firefox en die geeft geen extensie, maar is daarna eenvoudig te openen met EasyGPX

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan helaas de gpx-bestanden niet downloaden. Als je er op klikt krijg je de html in plaats van het bestand.  :lol1:

Ik heb in "Microsoft Internet Explorer" de rechter muisknop gebruikt en dan de funktie "doel opslaan als".

De bijlagen van de cachepagina zijn helemaal perfekt!

Alle benodigde waypoints zijn te downloaden en als toetje nog een verkorte beschrijving in word, zoiets als ik normaal gesproken ook maakte toen ik nog moest afdrukken met een inktjetprinter.

 

doelopslaanals1.jpg

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan helaas de gpx-bestanden niet downloaden. Als je er op klikt krijg je de html in plaats van het bestand.  :lol1:

Ik heb de rechter muisknop gebruikt en dan de funktie "doel opslaan als".

De bijlagen van de cachepagina zijn helemaal perfekt!

Alle benodigde waypoints zijn te downloaden en als toetje nog een verkorte beschrijving in word, zoiets als ik normaal gesproken ook maakte toen ik nog moest afdrukken met een inktjetprinter.

 

doelopslaanals.jpg

Bedankt Jan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan helaas de gpx-bestanden niet downloaden. Als je er op klikt krijg je de html in plaats van het bestand.  :lol1:

 

Stevig stappen 1

 

Edit: de reactie van Ruud:

Het is heel eenvoudig om de bestanden te downloaden. Zoals in de tekst

staat moet je met  rechts op de link klikken en dan de optie "opslaan

als" kiezen.

IE geeft er dan een andere extentie aan maar dat kun je gewoon weer

zelf veranderen door .xml te vervangen door .gpx.

 

Ik gebruik Mozella Firefox en die geeft geen extensie, maar is daarna eenvoudig te openen met EasyGPX

 

Hier ook met FF niet veel te zien via de rechter muisknop. Met de linker muisknop krijg ik ook html tekst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Mozella Firefox en die geeft geen extensie, maar is daarna eenvoudig te openen met EasyGPX

 

Hier ook met FF niet veel te zien via de rechter muisknop. Met de linker muisknop krijg ik ook html tekst!

 

Beschrijving voor Mozella Firefox.

Met rechtermuisknop; dan koppeling opslaan als en dan kom je in het 'downloads-scherm' van Firefox.

Als je dan b.v. EasyGPS (of ander programma) op je computer geinstalleerd hebt, kun je klikken op de knop 'openen' en opent hij het bestand. :lol1:

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beschrijving voor Mozella Firefox.

Met rechtermuisknop; dan koppeling opslaan als en dan kom je in het 'downloads-scherm' van Firefox.

Als je dan EasyGPS op je computer geinstalleerd hebt, kun je klikken op de knop 'openen' en opent hij het bestand.  :lol1:

 

Gevonden, het werkt, bedankt! Wellicht kan Ruud op de pagina iets voor FF gebruikers vermelden, omdat het iets anders werkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beschrijving voor Mozella Firefox.

Met rechtermuisknop; dan koppeling opslaan als en dan kom je in het 'downloads-scherm' van Firefox.

Als je dan EasyGPS op je computer geinstalleerd hebt, kun je klikken op de knop 'openen' en opent hij het bestand.  :lol1:

 

Gevonden, het werkt, bedankt! Wellicht kan Ruud op de pagina iets voor FF gebruikers vermelden, omdat het iets anders werkt!

Ik heb hier de pagina aan de hand van FF gemaakt. En daarna gecontroleerd met IE. Daarom staat op de cachepagina "opslaan als". Dat komt in beide browsers voor.

 

ffrechtsklik.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud, De cachepagina's zien er fabeltastisch uit en als ik de logs van Pentagram zo lees is elk van de 37 kilometers ZEER de moeite waard. Jammer dat ze door omstandigeheden even geen zin hebben in deel 3.....

Ik ga Stevig Stappen zeker op mijn ToDo lijst zetten en moet even mijn wandelmaatje warm maken voor het idee om hem in een ruk uit te lopen. Tot die tijd: Ieder veel plezier gewenst met Stevig Stappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat zit achter de kiezen :blush:, 37 km nu ik klaar ben denk ik, dit voorlopig niet meer :D. Het was prachtig maar de laatste kilometers tellen heel zwaar aan :yes:. Ik had het voor geen goud willen missen en de wandelingen zijn overweldigend :lol1: . Mijn felicitaties aan Twin Peaks met zijn FTF bikkel. Wij BBB'ers zijn net buiten de bikkel prijzen gevallen.

Maar op dit moment vind ik de prestatie belangrijker. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Ben je wel op de juiste plek uitgekomen @rend? Want ik stond klaar met geraniums en een glas water.. zoals je gevraagd had :lol1:

 

 

PS Twin Peaks, die geweldige massage doen we nog een keer over :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Niet erg @rend.. :(

 

In elk geval PROFICIAT met deze tocht.. en certificaat of niet.. die hem vandaag gelopen hebben zijn echte bikkels.

 

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En certificaat of niet.. die hem vandaag gelopen hebben zijn echte bikkels.

:lol1:

 

Ik kan eigenlijk alleen nog maar schrijven Mission Accomplished, maar vraag niet hoe. :D

 

Samen met Gizmomuis, Xaa, @rend en Vinnie1 hebben we het weten te halen.

Thuis ben ik meteen in een heerlijk warm bad gaan liggen en heb nu net de eerste 2 delen gelogd. Nu maar eens nadenken over het log voor deel 3. :blush:

 

Ruud4d & Maju, mooi stukje natuur, maar voor mij persoonlijk weet ik nu dat die 37 km net kunnen, maar veel langer had het niet moeten zijn. :yes:

 

Groetjes Jan-Willem PA3FUS.

 

PS, die voet- en schoudermassage heb ik toch maar door Ciara33 uit laten voeren. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...