Spring naar bijdragen

Geocacheroute van 37 km. Belangstellenden?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Logjes en reacties hier lezend, ga ik er wel erg veel zin in krijgen om er eens een dagje op uit te trekken. Met drie uitgelopen vierdaagses en enkele lange etappes van het Pieterpad in dit gebied zou dit een koud kunstje moeten zijn.

Maar eens de agenda voor juni gaan bekijken :thumbup:

 

Wie zin heeft om mee te lopen, hij/zij roept maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een erg mooie tocht! Ruud onwijs bedankt!

 

Ik geef toe dat ik het erg jammer vond dat ondanks dat Ruud had aangegeven dat het de bedoeling was dat deze cache pas op zaterdag gelopen werd er een aantal mensen hier helaas geen boodschap aan hadden. Maar om er nou weer zo'n big deal van te maken gaat me ook weer iets te ver.

 

Het is nou eenmaal gegaan zoals het gegaan is en respect voor iedereen die deze tocht gelopen heeft of gaat lopen want ik voel nog steeds letterlijk en figuurlijk met jullie mee!

 

Of het nou de enthousiaste cacher of de ijverige reviewer is waar de fout ligt dat maakt niet uit uiteindelijk gaat het hier om een spelletje en dan is het nog altijd wie het eerst komt wie het eerst maalt. Degene met metaal daarom: gefeliciteerd! Laten we niet vergeten dat we allemaal dezelfde hobby hebben en dat is cachen en ieder doet dat op zijn/haar manier en daar hoef je het niet altijd mee eens te zijn maar aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen en moeten we gewoon lol met elkaar kunnen hebben (Bijvoorbeeld grote verhalen over gevonden caches op hangen)

 

Dus laten we dit topic niet langer vervuilen met discussies hierover maar gewoon zand erover en verder praten over deze prachtige cache uit respect voor de maker (Ruud in dit geval)

bewerkt door Cache Getters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik vanaf deze plek iedereen feliciteren met het volbrengen van de tocht.

Ik heb heel erg genoten van het lopen (3x) :thumbup: van de tocht met het uitzetten. En nu geniet ik weer van jullie logs.

Bedankt voor jullie lovende woorden. Ik geniet hier echt van. Jullie hebben het de moeite waard gemaakt!

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha,

 

Stond je met geraniums klaar MaJu. Wie keken uit naar Gladiolen! Vandaar dat het mis ging. :-)

 

Verder wil ik iedereen die voor ons is geeindigd nog van hartelijk feliciteren met hun plaatsen. Ik wil iedereen die na ons komt (we waren de bezemwagen deze dag) de cache van harte aanbevelen. Weer of geen weer, gewoon DOEN deze cache.

 

groet,

Vinnie1

 

p.s. haaaaaaaaa, zalig zo´n bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
Aha,

 

Stond je met geraniums klaar MaJu. Wie keken uit naar Gladiolen! Vandaar dat het mis ging. :-)

 

Verder wil ik iedereen die voor ons is geeindigd nog van hartelijk feliciteren met hun plaatsen. Ik wil iedereen die na ons komt (we waren de bezemwagen deze dag) de cache van harte aanbevelen. Weer of geen weer, gewoon DOEN deze cache.

 

groet,

Vinnie1

 

p.s. haaaaaaaaa, zalig zo´n bad.

 

 

Schuif eens op dan.. ben ook wel toe aan een bad :thumbup: En nee, niet omdat ik vies ben, maar omdat ik gewoon niet heb kunnen slapen van de spanning of jullie het wel konden uitlopen.. en of ik genoeg bloemen had etc..

 

De bloemen waren er, krijg ik dan nu eindelijk binnenkort een kopje koffie???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Hmpfff..

 

Als ik dat had geweten, had ik @rend steekpenningen gegeven om jou in een van de caches te droppen.. Hmpff.. kouwe ouwe koffie.. daar moet je het mee doen dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is kort.

Zijn er belangstellenden voor en cache van 37km of vinden jullie dat te lang?

Hij is wel in 2 gedeelten te lopen. Eerst 15 km en dan nog eens 22.

Een paar positieve reacties zijn voldoende om hem door telaten gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat het een schitterende tocht is tussen Beek en Plasmolen bij Nijmegen.

 

Hallo Ruud,

 

We zullen hem zeker een keer gaan lopen, al is 37 kilometer is misschien net wat te lang als omdat 2 keer een uur reistijd bij zit. Wij zijn vooral op zoek naar tochten tussen de 20 en 25 kilometer.

 

Succes, groetjes,

Sandra en René (rensan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logjes en reacties hier lezend, ga ik er wel erg veel zin in krijgen om er eens een dagje op uit te trekken. Met drie uitgelopen vierdaagses en enkele lange etappes van het Pieterpad in dit gebied zou dit een koud kunstje moeten zijn.

Maar eens de agenda voor juni gaan bekijken :thumbup:

 

Wie zin heeft om mee te lopen, hij/zij roept maar.

 

 

ik roep ik wil hem wel lopen ik loop dit jaar voor de 3de keer de vierdaagse dus is dit ook een redelijke goede oefening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...