Spring naar bijdragen

Loos Alarm Om Geocache


Aanbevolen berichten

Net als in het echte leven heb je ook bij geocaching mensen die naar eer en geweten dingen doen. En ze leren bij en verwonderen zich ook.

Ze worden meestal niet wijzer en vrolijker van moraalridders. Deze hebben uitgesproken meningen die weinig ruimte overlaten voor discussie en het leren van elkaar.

onhandig persoon is sterk uitgedrukt, het mag allemaal wel wat genuanceerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
ReizenReizen

Zou het ook niet een beetje aangedikt zijn door de "getuigen" of L1. Ik vind het eigenlijk allemaal wel wat overdreven. Wie gaat er nou een aanslag plegen op één of ander eiland in een visvijver? Net zoiets als de EOD inschakelen bij het eerste geval. Volstrekt overtrokken reactie. Wat zou de bedoeling van zo'n terrorist moeten zijn? een postbus opblazen??? als iemand kwaad wil gooit hij onopvallend een bom-paketje in een vuilnisbak op het Leidseplein op een drukke zondag en loopt rustig weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, it was me dit keer!

 

Wat het verhaal niet verteld is, dat we het eerst met waadpak geprobeerd hebben en toen de boot hebben opgeblazen en mijn zoon (14) naar het eilandje is gevaren (vissers, die de melding zouden hebben gedaan zaten 150 meter veder) daar zijn ding gedaan, terug gevaren (nee geen speciale krachten om over het water weg te rennen).

Bootje op de kant, iets laten drogen, leeg laten lopen, opvouwen, in tas terug en nog wat gedronken, toen pas weggereden. (Nog steeds niets van wegrennen)

Onderweg komen we een motoragent tegen die alleen maar keek en dan rij ik ook door natuurlijk (had hij gelijk maar gevraagd...)

 

Een paar uur later die agent aan de lijn gehad (hoe komen ze aan m'n nummer?) Hij wist van geocaching en daarmee was het "probleem" opgelost.

 

Voor ons gezinnetje een gewoon middagje op pad, nou niet echt het wilde westen, toch?

 

Happy caching!

bewerkt door hopmaniak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, it was me dit keer!

 

Wat het verhaal niet verteld is, dat we het eerst met waadpak geprobeerd hebben en toen de boot hebben opgeblazen en mijn zoon (14) naar het eilandje is gevaren (vissers, die de melding zouden hebben gedaan zaten 150 meter veder) daar zijn ding gedaan, terug gevaren (nee geen speciale krachten om over het water weg te rennen).

Bootje op de kant, iets laten drogen, leeg laten lopen, opvouwen, in tas terug en nog wat gedronken, toen pas weggereden. (Nog steeds niets van wegrennen)

Onderweg komen we een motoragent tegen die alleen maar keek en dan rij ik ook door natuurlijk (had hij gelijk maar gevraagd...)

 

Een paar uur later die agent aan de lijn gehad (hoe komen ze aan m'n nummer?) Hij wist van geocaching en daarmee was het "probleem" opgelost.

 

Voor ons gezinnetje een gewoon middagje op pad, nou niet echt het wilde westen, toch?

 

Happy caching!

WAT ??? Hebben jullie de boot opgeblazen :clap: :clap: :clap:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het ook niet een beetje aangedikt zijn door de "getuigen" of L1. Ik vind het eigenlijk allemaal wel wat overdreven. Wie gaat er nou een aanslag plegen op één of ander eiland in een visvijver? Net zoiets als de EOD inschakelen bij het eerste geval. Volstrekt overtrokken reactie. Wat zou de bedoeling van zo'n terrorist moeten zijn? een postbus opblazen??? als iemand kwaad wil gooit hij onopvallend een bom-paketje in een vuilnisbak op het Leidseplein op een drukke zondag en loopt rustig weg.

Het is inderdaad allemaal wat overdreven.

Maar jammer genoeg leven we in een tijd waarin de mensen flink bang zijn gemaakt.

Ik kan niet beoordelen of dit terecht of onterecht is. Mijn gevoel zegt onterecht.

Maar dat is een andere discussie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een poging van die vissers om de rust van hun stekkie te waarborgen? ^^

Waarschijnlijk geen vis gevangen, zelfs geen bot en dan wil je jouw ongenoegen op iemand anders botvieren. Typisch een geval van achter het net vissen. Dan maar spijkers op laag water zoeken. Je weet maar nooit hoe een zeekoe een dakhaas vangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verhaal doet me denken aan een log (http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=3ddc7609-be46-4068-aa90-6671548471a0)

van mij... :no:

 

Wat betreft de toestemming voor plaatsing.

 

Bij ons in Belgie is tegenwoordig toestemming nodig voor gebieden die in beheer zijn van Natuur en Bos

Eens deze toestemming gekregen moet die (mail) als reviewers note worden geplaatst.

(ps: GEEN boomklimmen , GEEN nachtcache's , tenminste in Noord Limburg)

 

De mail die je van Natuur en Bos krijgt wordt dan ook nog eens doorgestuurd naar de plaatselijke Boswachter , en die kan dit dus controleren

 

Uiteraard helpt dit niet in bewoonde gebieden...

Maar die probeer ik ook te vermijden! :wistling:

dagger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...