Attila de Hunt Geplaatst 12 januari 2011 Geplaatst 12 januari 2011 (bewerkt) Heb ook gemerkt dat geocaching.com vandaag raar doet en weet het ook van andere cachers. Ligt niet aan jou dus en zal vanzelf wel wel overgaan! 12 januari 2011 bewerkt door Attila de Hunt
zmasterjl Geplaatst 12 januari 2011 Geplaatst 12 januari 2011 Volgens mij ook nu weer onderhoud geocaching.com Kan geen cache oid benaderen.
GerardM86 Geplaatst 12 januari 2011 Geplaatst 12 januari 2011 Hier hetzelfde. Kan de website zelf wel bereiken maar zodra ik een cache pagina wil openen ofzo krijg ik een foutmelding...
Bloodwoosj Geplaatst 12 januari 2011 Geplaatst 12 januari 2011 Hier doet ie het, als je veeeeeeel geduld hebt.
ARMI1946 Geplaatst 12 januari 2011 Geplaatst 12 januari 2011 Vanmorgen ook problemen met .com. Valt me trouwens op dat men gauw wat zenuwachtig wordt als .com ff wat minder draaid.
Sivota Geplaatst 31 januari 2011 Geplaatst 31 januari 2011 Bovenaan de startpagina van Geocaching.com het volgende: "Geocaching.com will be going offline temporarily for a site update on Tuesday, February 01, 2011 at approximately 11am PST (GMT -8). We apologize for any inconvenience this may cause."
Team Gelaen Geplaatst 31 januari 2011 Geplaatst 31 januari 2011 hm, ja las het ook. Zie nu pas dat dat om 20.00 uur hier is...
expir_bofh Geplaatst 1 februari 2011 Geplaatst 1 februari 2011 (bewerkt) Inmiddels werkt de site van geocaching.com weer. Alleen nog niet alles werkt bij mij Paar updates die ik las/zag: Terrein/difficulty staan nu onder elkaar Als je nu op het icoon van favorites klikt, krijg je het percentage te zien dat door premium members is gevonden. (dus ongeveer hetzelfde als hier die relative geo d'or waardering ofzo) Bij de statistieken hebben ze nu mappen toegevoegd, en opties om bepaalde statistische dingen aan/uit te schakelen. En er staan nu ook mijlpalen in, waar jezelf nog wat ik kan veranderen. Maar Europa en Azie vind ik wel een erg grote map, konden ze dat nu echt niet scheiden? of hadden ze dan een probleem met Rusland/Turkije? Bij de beta maps hebben ze opties gemaakt voor niet premium members : wel of niet gevonden caches inschakelen en voor premium members hebben ze geprobeerd dezelfde opties als de google maps toe te voegen. (Alleen als ik naar die beta maps schakelt, werkte eerst bij mij niet echt, a: zag geen caches, b: klikte ik op bijv.multicaches uit, dan kreeg ik hem niet meer aan, nu om 10 uur lijkt het beter te gaan.) Dit was het zo'n beetje. 1 februari 2011 bewerkt door expir_bofh
Waldio Geplaatst 1 februari 2011 Geplaatst 1 februari 2011 Er zijn nog wel meer dingen verandert. Compleet overzicht: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=268051&pid=4603877&st=0entry4603877
Team Gelaen Geplaatst 1 februari 2011 Geplaatst 1 februari 2011 hm, de beta-maps doen het niet meer sinds de update.
Peetee Geplaatst 1 februari 2011 Geplaatst 1 februari 2011 (bewerkt) Blijkbaar is dit de nieuwe Geocaching Live. Heeft iemand deze apps al eens geinstalleerd, of is het spiksplinternieuw? En blijkbaar komt er ook een Public API aan. Als dat inderdaad zo is kunnen de programmeurs van de verschillende sites hun hart ophalen. 1 februari 2011 bewerkt door Peetee
expir_bofh Geplaatst 1 februari 2011 Geplaatst 1 februari 2011 hm, de beta-maps doen het niet meer sinds de update. Dat was dus ook wat ik eerst had, dat de beta maps het niet deden, maar later wel en nu werkt mijn "change"-optie bij statistics niet meer. Of er wordt teveel mee geexperimenteerd nu of het is toch niet helemaal stabiel. En bij beta maps staat ook een icoon A.P.E . Wat is dit voor soort cache?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden