Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

De foto's op de cachepagina zijn ook te vinden op de in de fotolijst.

Foto's inline in de tekst ziet er niet goed uit, dus die haal ik doelbewust weg. Je kunt ze dus wel los oproepen.

 

Het probleem voor mij is hierbij dat er in de beschrijving staat: "welk woord is hier weggehaald?"

En ik kwam een cache tegen waar dit meerdere keren voorkwam. Ik wist dus niet welke foto bij welke vraag hoorde.

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.

Hoi Zeldenrust,

 

ik begrijp het probleem.

Je loopt alleen relatief snel tegen de beperkingen van de browser op een windows mobile device aan.

Probeer de betreffende cache pagina maar eens met internet explorer op je device op te roepen.

Als het apparaat hem al laat zien, kun je er niet zo veel mee.

Ik kies er dus voor om ze te scheiden (en de layout van de pagina een beetje te editten, zodat je meestal wel een goed resultaat krijgt.

Bij sommige caches is dit inderdaad niet handig.

 

Voor nu heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten oplossen, maar ik hou hem in ieder geval in het achterhoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De foto's op de cachepagina zijn ook te vinden op de in de fotolijst.

Foto's inline in de tekst ziet er niet goed uit, dus die haal ik doelbewust weg. Je kunt ze dus wel los oproepen.

 

Het probleem voor mij is hierbij dat er in de beschrijving staat: "welk woord is hier weggehaald?"

En ik kwam een cache tegen waar dit meerdere keren voorkwam. Ik wist dus niet welke foto bij welke vraag hoorde.

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.

Hoi Zeldenrust,

 

ik begrijp het probleem.

Je loopt alleen relatief snel tegen de beperkingen van de browser op een windows mobile device aan.

Probeer de betreffende cache pagina maar eens met internet explorer op je device op te roepen.

Als het apparaat hem al laat zien, kun je er niet zo veel mee.

Ik kies er dus voor om ze te scheiden (en de layout van de pagina een beetje te editten, zodat je meestal wel een goed resultaat krijgt.

Bij sommige caches is dit inderdaad niet handig.

 

Voor nu heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten oplossen, maar ik hou hem in ieder geval in het achterhoofd.

 

 

GCzII kan het wel, maar jou programma vind ik mooier. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De foto's op de cachepagina zijn ook te vinden op de in de fotolijst.

Foto's inline in de tekst ziet er niet goed uit, dus die haal ik doelbewust weg. Je kunt ze dus wel los oproepen.

 

Het probleem voor mij is hierbij dat er in de beschrijving staat: "welk woord is hier weggehaald?"

En ik kwam een cache tegen waar dit meerdere keren voorkwam. Ik wist dus niet welke foto bij welke vraag hoorde.

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.

Hoi Zeldenrust,

 

ik begrijp het probleem.

Je loopt alleen relatief snel tegen de beperkingen van de browser op een windows mobile device aan.

Probeer de betreffende cache pagina maar eens met internet explorer op je device op te roepen.

Als het apparaat hem al laat zien, kun je er niet zo veel mee.

Ik kies er dus voor om ze te scheiden (en de layout van de pagina een beetje te editten, zodat je meestal wel een goed resultaat krijgt.

Bij sommige caches is dit inderdaad niet handig.

 

Voor nu heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten oplossen, maar ik hou hem in ieder geval in het achterhoofd.

 

 

GCzII kan het wel, maar jou programma vind ik mooier. :)

Bedant voor het compliment!

Ik zal eens kijken wat de "concurrentie" doet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ook gatecacher op een HTC Diamond 2 geinstalleerd. Ik vind het helemaal geweldig!! Zit echt mooi in elkaar! Alleen heb ik af en toe een probleempje als ik caches filter op Traditionals. Soms geeft hij dan 0 resultaten, terwijl er toch zouden moeten zijn. In elk geval ben ik wel heel erg blij met deze toevoeging. Steeds switchen tussen gps software en browser en pen en papier blijkt toch veel werk. Ik zou zeggen, keep up the good work!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ook gatecacher op een HTC Diamond 2 geinstalleerd. Ik vind het helemaal geweldig!! Zit echt mooi in elkaar! Alleen heb ik af en toe een probleempje als ik caches filter op Traditionals. Soms geeft hij dan 0 resultaten, terwijl er toch zouden moeten zijn. In elk geval ben ik wel heel erg blij met deze toevoeging. Steeds switchen tussen gps software en browser en pen en papier blijkt toch veel werk. Ik zou zeggen, keep up the good work!!

Hoi Kleine Welp,

waar je tegenaan loopt is een bug. De lege cache die je hieruit krijgt, die vervolgens niet weg te halen is ook.

Deze bugs zullen opgelost zijn in de eerstvolgende release (gepland voor dit weekeind).

Bedankt voor je complimenten!

 

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

werkt gatecacher nog prima met geocaching site? GCZII hebben ze namelijk offline gehaald omdat hij niet aan de TOU voldeed.

 

:thumbup: Daarom sta ik al 2 dagen te foeteren tegen mijn gs-emmetje :(

De nieuwste versie van GateCacher werkt.

Heb ik vorige week al aangepast.

 

GCz werkt niet omdat hij nog niet ge-update is, niet omdat hij offline is gehaald.

Of er een update nog gaat komen, gezien GCz's laatste perikelen is inderdaad de vraag.

Maar goed, GCz heeft zijn eigen thread, dus genoeg hierover, gebruik gewoon GateCacher! :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GCz werkt niet omdat hij nog niet ge-update is, niet omdat hij offline is gehaald.

Of er een update nog gaat komen, gezien GCz's laatste perikelen is inderdaad de vraag.

Maar goed, GCz heeft zijn eigen thread, dus genoeg hierover, gebruik gewoon GateCacher! :(

 

Het gerucht gaat dat er in het weekend een update van GCzII uitkomt ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de huidige versie blijven mijn login, ww en navigatietool niet bewaard. Volgens mij in een voorgaande versie wel.

Bij mijn HTC Touch HD is dat zo, en ook bij een HTC (type ??) van een cachecollega is dat zo.

 

Iets met de instellingen? Of wat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatecacher gedowload en geinstaleerd op mijn samsung omnia qwerty b7610 met wm 6.5. En alles werkt! Verschillende opties geprobeerd en (in de tuin) caches bij mij in de buurt gedownload en bekeken. Helemaal perfect! Handig hoor, met wp's toevoegen, aparte tekst, hints en logjes. Nu nog eventjes voor het echie uitproberen. Het ziet er in ieder geval fantastisch uit! Aanradertje! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de huidige versie blijven mijn login, ww en navigatietool niet bewaard. Volgens mij in een voorgaande versie wel.

Bij mijn HTC Touch HD is dat zo, en ook bij een HTC (type ??) van een cachecollega is dat zo.

 

Iets met de instellingen? Of wat anders?

Ik heb van dezelfde problemen last. Ik heb een HTC Touch Cruise P3650.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm... vandaag gatecacher in het veld uitgeprobeerd. Ging een tijdje goed. Maar toe ik bij een korte multi de eindcoordinaten wilde invoeren, sloeg hij op tilt. Er kwam een melding dat het programma niet ondertekend was met een vertrouwd certificaat :no: . Gelukkig had ik mijn gewone gps mee. Dus kwam het allemaal nog goed. Even uitvinden maar wat er mis ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruikte altijd GCz, maar dat is voorlopig?? even niet meer in de lucht vanweger problemen met .com. Ik geloof dat iemand eerder zich dat ook al afvroeg, maar dit programma haalt toch gegevens van'.com.

 

Maar nu mijn vraag. Ik ben vandaag ook wat aan het pielen geweest met dit programma en een aardige functionaliteit (die GCz in elk geval niet heeft) is dat TomTom en navigatie geintegreerd is. Bij het uittesten kreeg ik niet altijd een "nuttige plaats"in TomTom.

 

Mijn vraag is wat nu eigenlijk de volgorde van handelen is. Eerst TOmTom, of Gatecacher en welke handelingen moet je nu precies in welke volgorde doen om de gewenste NP te creeeren.

 

vast dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...