Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

Hij staat bij mij op het apparaat, vreemd maar misschien weet Dennis raad :thumbup:

 

 

Ik hoop het ook voor je, anders is het wel lastig maar gelukkig nog wel werkbaar. Dennis gaf vorig keer aan dat het in sommige gevallen voorkwam dat deze instellingen niet bewaard bleven en dat de oplossing meestal in de methode van opslaan zit. Maar bij jou werkt dat dus duidelijk niet.

 

Ha ff gatecacher helemaal van mijn toestel gehaald, het cab bestandje nu ook op mijn toestel zelf gezet dus en vandaar uit ook uit gepakt op mijn telefoon. nu lijkt het goed te werken. :blush::dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik bij een cache naar de foto's ga, dan zie ik wel een lijstje met fotonamen, maar een kadertje met een kruisje erin.

Wie heeft daar nog meer last van ? Ik heb dit eerder gehad en toen was het na een volgende installatie ineens weer goed.

 

gr wendy

 

Je moet daarvoor bij "config. / instellingen" een vinkje zetten bij foto's laden. Je krijgt dan uiteraard wel veel meer data verkeer. Want hij haalt alle foto's op.

Helaas, ook na het zetten van het vinkje laten de foto's zich niet zien. Snap er nix van, want in mijn foon zelf heb ik niets veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overbodige quoot door moderator verwijderd in het kader van KLIK

 

Ik heb het zojuist zelf ook even uitgeprobeerd, en inderdaad het werkt niet meer. Heb het geprobeerd met en zonder vinkje. Na diverse pogingen en herstarten van de applicatie blijf ook ik een vakje met het rode kruis krijgen. Er zal waarschijnlijk toch extern nog iets veranderd zijn. Wellicht dat Dennis daar bij gelegenheid nog eens naar kan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overbodige quoot door moderator verwijderd in het kader van KLIK

Hoi Wendy, Rob,

ik heb het zojuist geprobeerd bij twee caches (vers ingeladen), GC1234 en GCYHNH.

Bij beide caches liep alles naar wens.

Groundspeak is de image servers aan het verhuizen (zie o.a. deze thread op hun forum), wellicht dat dit de problemen gaf.

Probeer de betreffende caches eens te deleten en opnieuw toe te voegen, ik verwacht dat het naar behoren zal werken.

Geef anders even de GC codes door.

 

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat de problemen opgelost zijn!

ik heb verschillende cache geprobeerd, maar ik heb nog steeds kadertjes met kruisjes

Ik refereerde ook aan de post van Team Guppie, maar zonder de "overbodige" quote komt dat niet echt tot zijn recht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat de problemen opgelost zijn!

ik heb verschillende cache geprobeerd, maar ik heb nog steeds kadertjes met kruisjes

Ik refereerde ook aan de post van Team Guppie, maar zonder de "overbodige" quote komt dat niet echt tot zijn recht.

Ik snap ook niet precies dat jij kon weten dat het fotoprobleem opgelost zou zijn. En zo lang was die quote toch niet.

bewerkt door GoudHaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat de problemen opgelost zijn!

ik heb verschillende cache geprobeerd, maar ik heb nog steeds kadertjes met kruisjes

Ik heb het vermoeden dat het iets met deze update van groundspeak te maken heeft.

Even afwachten dus, zou vanzelf over moeten gaan.

 

Tweede optie is dat je device al tot de nok toe vol staat en er simpelweg niets meer bij past.

Gooi dan de /Temp/GateCacher/Photos directory op je apparaat of de /GateCacher/Photos op de storage card leeg en probeer het nog eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem bij mij is nu "spontaan" opgelost. Kennelijk zit het probleem in de optie navigatie. Navigatie kan je vinden onder config. Daar staat een verwijzing naar je opslagkaart. Dat is de plek waar ook je foto's heen moeten. Bij mij gebeurde dat niet, mijn foto's gingen naar het apparaat zelf en daar kon de applicatie ze dus niet vinden. Probeer eens alles te wijzigen en daarna weer terug te zetten in de oude instellingen binnen navigatie. Dan een ok geven. Hierna werkte het bij mij wel weer. Hopelijk bij jou ook.

 

O ja, met dank aan melusine, want die zette me op het juiste spoor. Dank voor snelle reacties.

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem bij mij is nu "spontaan" opgelost. Kennelijk zit het probleem in de optie navigatie. Navigatie kan je vinden onder config. Daar staat een verwijzing naar je opslagkaart. Dat is de plek waar ook je foto's heen moeten. Bij mij gebeurde dat niet, mijn foto's gingen naar het apparaat zelf en daar kon de applicatie ze dus niet vinden. Probeer eens alles te wijzigen en daarna weer terug te zetten in de oude instellingen binnen navigatie. Dan een ok geven. Hierna werkte het bij mij wel weer. Hopelijk bij jou ook.

 

O ja, met dank aan melusine, want die zette me op het juiste spoor. Dank voor snelle reacties.

binnen de optie navigatie stond de verwijzing al naar de opslagkaart. ik heb niets veranderd, maar zie nu wel foto's. ik zal het er maar op houden dat GC.com nu de foto's verplaatst heeft en ze nu op de juiste plek staan. Probleem opgelost.

 

Gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort een HTC HD2 welke een elektronisch kompas heeft, kan gatecacher hier mee overweg?

Er is geen standaard manier om een kompas aan te spreken in Windows Mobile, dit verschilt per apparaat.

Aangezien ik zelf geen HD2 heb, kan ik dat niet inbouwen.

 

Je kunt wel dit proberen aan de gang te krijgen.

Deze driver zou de kompasrichting en zelfs de bewegingssensor gebruiken om het GPS signaal te corrigeren.

Je zou dan de WM GPS driver in moeten stellen met als hardware poort de uitvoerpoort van deze driver in plaats van de echte GPS poort.

 

Hiermee zou dan gelijk elke!! applicatie gebruik moeten gaan maken van je kompas, wat op zich ook wel interessant is.

 

On a side note: Mocht iemand een generieke SDK weten voor kompasgebruik in WM (bij voorkeur managed, maar desnoods native), dan ben ik erg geïnteresseerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort een HTC HD2 welke een elektronisch kompas heeft, kan gatecacher hier mee overweg?

 

Geen enkel probleem, ik gebruik zelf de HD2 samen met Gatecacher naar volle tevredenheid.

Complimenten aan Melusine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen enkel probleem, ik gebruik zelf de HD2 samen met Gatecacher naar volle tevredenheid.

Complimenten aan Melusine.

 

Ik bedoelde in de zin als hij deze gebruikt om aan te geven welke kant je op moet lopen (wat hij normaal pas aangeeft als je stukje loopt).

 

@Melusine

Ik wacht momenteel nog reactie af van HTC, misschien dat ze de SDK gaan vrij geven. Met dll's kun je waarschijnlijk niks. Heb

namelijk wel aantal gevonden op mijn telefoon (ook 1 met API in de naam)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...