Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

@Melusine

Ik wacht momenteel nog reactie af van HTC, misschien dat ze de SDK gaan vrij geven. Met dll's kun je waarschijnlijk niks. Heb

namelijk wel aantal gevonden op mijn telefoon (ook 1 met API in de naam)

Nee, ik ben dan echt op zoek naar iets generieks.

Ik voel er weinig voor om voor telefoon type x van merk y het elektronisch kompas te ondersteunen.

Als ik iets voor elektronische kompassen in ga bouwen, dan zal dat enkel zijn wanneer het óf generiek is (werkend voor bij voorkeur alle, maar in ieder geval veel telefoons), óf wanneer ik zelf toevallig de betreffende telefoon heb...

M.a.w. iedereen die graag kompas support voor de HD2 ingebouwd ziet, is meer dan welkom om me een dergelijk apparaat te geven :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ReizenReizen

Afgelopen donderdag konden wij in het bos nog gebruik maken van Gatecacher op onze HTC telefoon.

Nu kan ik alleen een lijst van dichtstbijzijnde caches opvragen, maar verder gaat het niet meer.

Komt dit door een update van GC.com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn die nieuwe release, die doet het weer wel bij mij, de laatste versie wilde plots niet meer op Mijn HTC Touch Cruise. Ook wachtwoord problemen maar caches werden wel gezien maar zonder namen en beschrijving dan liep alles vast. De versie van daarvoor weer geïnstalleerd maar ook die gaf plots problemen. Nu alles verwijderd en deze 3.1.0.0 versie geïnstalleerd op het toestel.

 

Deze nieuwe versie draait perfect alle opties werken beter dan ooit. Hulde! Zelfs binnen heeft hij ontvangst, dat was me nog niet eerder gelukt.

 

Thanks AAPJ

(deze versie ga ik zeer goed bewaren!)

 

 

FF reply op mezelf ;-) maar bedoeld aan Melusine en de rest....

 

Inmiddels in het bezit van de HTC Touch Pro II, hierop uiteraard dit mooie progje geïnstalleerd en na het toevoegen van wat recente framework versies tadaaaaahhh.

hij doet het weer als vanouds.

Ik ben erg blij met de initiatieven van deze topper!

Kweet dat het er niet om te doen is maar mag ik ergens doneren ?

 

Greetz AAPJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons werkt het programma ook weer op onze HTC HD2.

Behalve de hints, die krijgen we niet te zien. En ook de add. waypoints worden niet getoond.

Wat doen we verkeerd?

 

EEEEEEjjjj, bij mij doet niet ALLES het, maar heerlijk toch wat WEL kan :-) ;-)

greetzizezzz AAPJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij onthoud hij mijn Name en Password niet!!! Als ik de taal verander in Dutch dan slaat hij dat ook niet op! Verders ziet er mooi uit ga zo door :thumbup:

Ik gebruik de HTC TOUCH PRO met win6.1

groetjes vuursteentjes

bewerkt door vuursteentjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan iedereen hierboven :blush::

Ik heb net even getest met een door ons recent gelopen cache (GC20WPT).

Ik heb deze cache toegevoegd met de advanced search, op GC code.

Zowel de hints als de additional waypoints werken.

Let wel op, voor werkende hints heb je de NIEUWSTE versie van GateCacher nodig. In de update van begin april heeft groundspeak de website aangepast, waardoor de hints niet meer goed gelezen werden. De nieuwste versie (ook van begin april) lost dit op.

 

Wat er op dit moment NIET werkt zijn alle nieuwe 10-jaar geocaching event caches.

Dit is een nieuw type cache, waarop GateCacher niet voorbereid is.

Helaas crashed hierop het programma.

 

De volgende versie zal dit type cache wel herkennen en op onbekende cachetypes niet meer crashen.

 

Nogmaals, de rest werkt zover ik kan zien naar behoren.

 

@AAPJ: Doneren wordt bijzonder op prijs gesteld! Je kan dit doen door de doneer knop op de website te gebruiken.

@Vuursteentjes: Installeer GateCacher eens in het interne geheugen van je telefoon (zie ook een paar bladzijdes eerder in deze thread voor oplossingen voor dit probleem).

 

Ik verwacht de versie met ondersteuning voor de 10-jaar event caches morgen online te hebben. Tot die tijd, laadt ze niet in GateCacher (de events zijn toch al voorbij), dan gaat het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ook problemen met Gatecacher. Hij onthoudt de gebruiker en het wachtwoord niet, waardoor hij steeds vastloopt. Tevens is de helft in het Engels en de andere helft in het Nederlands. Dit heb ik sinds de laatste versie.

 

Ik begrijp dat het een gratis programma is en dat er heel veel tijd in zit om alles bij te houden, maar ik denk ik geef het toch even door!

 

Groeten,

 

The Snakes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ook problemen met Gatecacher. Hij onthoudt de gebruiker en het wachtwoord niet, waardoor hij steeds vastloopt. Tevens is de helft in het Engels en de andere helft in het Nederlands. Dit heb ik sinds de laatste versie.

 

Ik begrijp dat het een gratis programma is en dat er heel veel tijd in zit om alles bij te houden, maar ik denk ik geef het toch even door!

 

Groeten,

 

The Snakes

Hoi The Snakes,

 

lees even de thread door ajb.

Bijvoorbeeld in deze post is dit al eens behandeld.

Samengevat:

- Installeer op je telefoon in het interne geheugen.

- Mocht dit nog niet helpen, de-installeer en installeer daarna op je telefoon in het interne geheugen.

- Zet niet gelijk na het afsluiten van GateCacher je telefoon uit, maar wacht een seconde of 10 á 20. Dan kan de config nog goed weggeschreven worden.

 

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan iedereen hierboven :thumbup::

Ik heb net even getest met een door ons recent gelopen cache (GC20WPT).

Ik heb deze cache toegevoegd met de advanced search, op GC code.

Zowel de hints als de additional waypoints werken.

Let wel op, voor werkende hints heb je de NIEUWSTE versie van GateCacher nodig. In de update van begin april heeft groundspeak de website aangepast, waardoor de hints niet meer goed gelezen werden. De nieuwste versie (ook van begin april) lost dit op.

 

Wat er op dit moment NIET werkt zijn alle nieuwe 10-jaar geocaching event caches.

Dit is een nieuw type cache, waarop GateCacher niet voorbereid is.

Helaas crashed hierop het programma.

 

De volgende versie zal dit type cache wel herkennen en op onbekende cachetypes niet meer crashen.

 

Nogmaals, de rest werkt zover ik kan zien naar behoren.

 

@AAPJ: Doneren wordt bijzonder op prijs gesteld! Je kan dit doen door de doneer knop op de website te gebruiken.

@Vuursteentjes: Installeer GateCacher eens in het interne geheugen van je telefoon (zie ook een paar bladzijdes eerder in deze thread voor oplossingen voor dit probleem).

 

Ik verwacht de versie met ondersteuning voor de 10-jaar event caches morgen online te hebben. Tot die tijd, laadt ze niet in GateCacher (de events zijn toch al voorbij), dan gaat het goed.

 

dank voor het antwoord ik zal dat eens proberen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig programma!!!!!!

 

Het lijkt mooi te draaien op mijn Omnia 2 (Win 6.5). Behalve dan het bekende probleem met het opslaan van de user + pwd.

Heb het nu geprobeerd op "My Storage" (aanbevolen door Omnia experts om geheugen te sparen) en op "My Device" (hier aanbevolen vanwege het genoemde probleem).

Helaas geen verschil. Ik moet user en pwd blijven invoeren. Vervelend is dat, wanneer ik dat vergeet, er een inlog error komt (logisch) die ik niet weg kan klikken, en dan hangt de applicatie dus.

 

Maar het is een prachtig progamma, dus ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft :yes: of dat Dennis dit kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...