technetium Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Groundspeak Inc. heeft de Base57 conversie gewijzigd. Ik stuur mr. Melusine nog een persoonlijk bericht met meer informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nelis Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 bedankt voor je reactie, (voor mij abacradabra. )ik hoop dat er een oplossing komt. Ik ben nl erg blij met dit programma, werkt(e) nl perfect. groet, nelis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nelis Geplaatst 16 maart 2012 Share Geplaatst 16 maart 2012 Ik zag dat er een nieuwe versie online was gekomen, (10 maart 12) deze hoopvol geinstalleerd..... Helaas, GC blijft vastlopen. Bij mijn thuislokatie kan ik na een aantal keren wel wat caches binnen halen, maar hier in amsterdam krijg ik het niet voor elkaar. Ook GPX vanuit bestand wil niet werken (150 caches) Ben ik de enige met deze problemen ? Ik vind het zo'n fijn programma, werkte perfect opp HTC touch pro met onbeperkt internet en GPS... Nelis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mardy Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Ik heb een nokia lumia. Maar heb geen idee hoe ik deze tool erop moet krijgen. krijg m wel gedownload op de nokia maar dan weigert i de cabfile te installeren. iemand ook een lumia die dit kan verhelpen. mardy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden