Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

Helaas, de nieuwste versie loopt steeds vast bij mij.....

Ligt dat aan mij, of hebben meer mensen hier last van?

(gisteravond lag geocaching.com er nl ook uit.....)

 

tot voor gisteren heb ik nergens geen last van gehad, geen idee of het na de update van gisteren wel het geval is. Phone ligt thuis dus kan niet checken. Meestal worden de updates heel snel verwerkt door Melusine als deze nodig zijn.

Ik blijf het een super programma vinden :thumbup:

 

 

Misschien was ik iets te snel..... Bij het ophalen van de caches ging het steeds mis. Nu instellingen gewijzigd naar 1000 meter en vinkje weggehaald bij : Preload cache info.. en ik de caches weer binnen.

Waarschijnlijk iets te veel data tegelijk proberen binnen te halen...

 

En ja, ook ik vind het een superprogramma!! De hoofdreden dat ik nog met Windows mobile werk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

helaas, ik blijf problemen houden....

 

Hij laat wel de cahes in de buurt zie, compleet met de coordinaten, en ik kan er naar toe navigeren.

 

Als ik echter op info klik, slaat heet programma vast. Ik krijg dus geen info binnen van de cache, geen tekst, en belangrijker, geen hints...

iemand enig idee.... ik heb alles wat ik weet al negekeken, laatste programmaupdate geinstallerd, internet verbinding werkt, alles staat op engels.. ik heb nu echt een idee meer, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

grtz nelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen je niet helpen. Ook op onze smartphone loopt het programma vast. Omdat we digibeten zijn, weet ik nu niet hoe ik de telefoon weer aan de praat kan krijgen.

 

Wat betreft het programma denk ik dat Melusine een update moet maken na het laatste onderhoud van GC.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik heb sinds een dag of wat problemen. Steeds maar vastlopen.

Vandaag dus maar de nieuwe versie eropgezet, ik dacht dat dat het probleem wel zou oplossen, site updates zouden natuurlijk goed de oude versie kunnen bijten. Maar tot mijn spijt heb ik ook vanavond al weer 4 keer mijn batterij uit mijn telefoon getrokken om opnieuw te kunnen opstarten.....

Ik houd even dit forum in de gaten hopelijk komt er een oplossing.

 

Komt het misschien doordat de site alle logs nu weergeeft en dat een beetje teveel info is voor gatecacher?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die opmerking van teamtostimonster is inderdaad een goede. Dat is wel de laatste wijziging. (het was mij nog niet opgevallen, maar hij laad inderdaad alle logs, soms wel meer dan 300!!). Je kan bij geocaching.com aangeven wat je verbeterd wilt hebben op de site. Deze vond ik en heb ik maar op gestemd, misschien helpt het :

 

En anders hoop ik dat Melusine een oplossing weet....

 

Happy caching ( even niet paperless :( )

Nelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich vind ik het niet zo'n punt dat hij op de website alle logs laadt. Maar dat het te veel info is voor gatecacher kan ik me wel voorstellen. Als ik gewoon 1 cache zoek op cache nummer lukt het wel maar als ik zeg zoek in een straal van 4000 meter (bv) wat er hier aan traditionals ligt.......... dan moet ik mijn phone na 3 minuten zoeken en uiteindelijk vastlopen opnieuw opstarten.

 

Maar tot nu toe heeft het prima gewerkt dus ik verwacht dat Melusine ook hier wel een oplossing voor bedenkt.

Alvast bedankt daarvoor! Het is echt een top app. Tot nu toe nog niet overwogen een 'ouderwetse' gps aan te schaffen want met de app op mijn phone gaat het prima.

 

Groetjes

Tostimonser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel activiteit tijdens een weekje vakantie ;)

Anyway, zoals iedereen hierboven al gezien heeft, er is een nieuwe gc.com update geweest.

Wat pittiger deze keer, maar de nieuwe versie staat online op de website.

 

Veel cacheplezier!

 

Wederom enorm bedankt voor de update. :thumbup:

Hoop dat je een hele fijne vakantie heb gehad, daar heeft iedereen recht op. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

hoop dat je een goede vakantie hebt gehad, ik had al zo'n vermoeden. Meestal ben je nl zeer snel met de update,s en reactie's op het forum.. bedankt voor de update !!

Wederom enorm bedankt voor de update. :thumbup:

Hoop dat je een hele fijne vakantie heb gehad, daar heeft iedereen recht op. :yes:

Super!! Ik ben helemaal blij hij doet het weer.

Fijn dat dit programmatje beschikbaar is en goed wordt onderhouden.

 

Tostimonster

Alle drie bedankt voor de complimentjes!

 

Aangezien een en ander wederom gewijzigd is op de GC.com website, is versie 3.9.0.0 nu beschikbaar op de website.

 

Wederom veel cache plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

vanmiddag wilde GC geen caches laden... toch maar even gekeken en ik zie dat er een nieuwe versie is, kijken of die werkt..

In ieder geval weer bedankt voor de update!

 

Nelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, ook de nieuwe versie geeft bij mij problemen: :cry:

1: Het lijkt wel of GC de interne GPS niet kan vinden. Pas na een soft reset lukt het eventjes, maar valt dan snel weer weg (onder misc, GPS status)

 

2: ik kan (daardoor?) ook geen caches laden met near me of location. Zoeken op naam lukt wel, maar ja, die weet ik natuurlijk niet als ik ergens in nederland sta :no:

 

Oh ja, ik gebruik een HTC Touch pro. Tom tom en google maps vinden de interne GPS wel en houden ook kontakt, dus het lijkt mij dat de instellingen van het toestel wel goed zijn...

 

Iemand Tips ??

 

Nelis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...