Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

ff een paar weken zonder dit mooie progje moeten doen want werkte idd even niet op de HTC, terwijl we in België waren, maar gelukkig genoeg caches in de GPS geladen ;-).

 

Inmiddels werkt de nieuwste versie totnutoe als voorheen ;-)

 

greetz AAPJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Groundspeak heeft weer een update gedaan op geocaching.com.

Op de website staat weer een nieuwe versie van GateCacher.

Near me zoeken zou nu weer moeten werken.

 

Veel cacheplezier!

Versie erop gezet maar bij mij werkt de fieldlog niet. Krijg geen melding van een fout, ook komt er een smiley bij de cache, maar niets op GC.com

Wie heeft er een idee wat dit kan zijn?

Bij andere werkt het wel?

 

Gr Dré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Versie erop gezet maar bij mij werkt de fieldlog niet. Krijg geen melding van een fout, ook komt er een smiley bij de cache, maar niets op GC.com

Wie heeft er een idee wat dit kan zijn?

Bij andere werkt het wel?

 

Gr Dré

Hoi André,

 

zoals ook per e-mail besproken, fieldnotes werken zoals het hoort, maar zijn geen rechtstreekse logs op de cachepagina.

 

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gisteren een multicache gedaan die een heleboel additionele wp's had met daarin de vraagstelling. Omdat op de print een stukje info was weggevallen Gatecacher opgestart en de info binnengehaald. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan maar al deze additionele wp's kwamen niet tevoorschijn. Wellicht kan je er eens naar kijken en/of vertellen hoe ik deze wel op mijn schermpje tevoorschijn kan toveren. Ik werk met je laatste versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik volg dit topic maar ga momenteel (bedrijfsmatig)over op de iPhone en tja dan heb ik nog wel 2 andere smartphones maar wisselen met simkaartjes is niet handig.

 

Ik heb wel bemerkt dat langere multi's niet altijd compleet worden geladen, zo had ik afgelopen zomer in Frankrijk via dit progje de route binnengehaald maar halverwege hield de route op.

 

Ik ben nooit aan die route begonnen want lag ook niet makkelijk voor het hele gezin, maar begrijp de vorige reactie. Kan het zijn dat lange multi's met lange beschrijvingen "Te" zijn ?

 

Cheers AAPJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een multicache gedaan die een heleboel additionele wp's had met daarin de vraagstelling. Omdat op de print een stukje info was weggevallen Gatecacher opgestart en de info binnengehaald. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan maar al deze additionele wp's kwamen niet tevoorschijn. Wellicht kan je er eens naar kijken en/of vertellen hoe ik deze wel op mijn schermpje tevoorschijn kan toveren. Ik werk met je laatste versie.

 

Ik volg dit topic maar ga momenteel (bedrijfsmatig)over op de iPhone en tja dan heb ik nog wel 2 andere smartphones maar wisselen met simkaartjes is niet handig.

 

Ik heb wel bemerkt dat langere multi's niet altijd compleet worden geladen, zo had ik afgelopen zomer in Frankrijk via dit progje de route binnengehaald maar halverwege hield de route op.

 

Ik ben nooit aan die route begonnen want lag ook niet makkelijk voor het hele gezin, maar begrijp de vorige reactie. Kan het zijn dat lange multi's met lange beschrijvingen "Te" zijn ?

Alle info van de cachepagina wordt altijd volledig ingeladen.

Waar je wel tegen aan loopt, is dat een GPX "echte" waypoints bevat en de cache pagina niet.

Vanuit de GPX worden ze simpelweg ingeladen.

GateCacher probeert waypooints in de cachepagina te herkennen en maakt ze "klikbaar", zodat je ze zelf als WP kunt toevoegen wanneer je ze nodig hebt.

M.a.w. voor een multi met additional waypoints, laad een GPX in, of klik ze aan op het additional waypoints info scherm.

 

Gr. Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Even een vraagje. Ik gebruik voor mijn paperless cachen ook CacheMate. Als ik daar de uit GSAK geexporteerde GPX-file inlees heb ik ook de beschikking over de door mij gemaakte notes bij de cache. Bijvoorbeeld de al gevonden waarden bij een Bonuscache.

Dit mis ik bij Gatecacher?? of zie ik het niet goed?

Sorry, even een tijdje het forum niet actief gevolgd.

Deze notes importeert GateCacher op dit moment niet. Wellicht dat ik de standaard personal cache notes van geocaching.com nog toe ga voegen, maar op dit moment zit dat er nog niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nog wat laatste probleempjes uit de site-update gefixed, en hiernaast bij de logjes een aanduiding gezet wat voor type log het is:

 

Update 2011-02-20 (v3.5.2.1):

- Fix: Updated templates to correctly match events again.

- Fix: Updated parser to correctly detect unavailable/ archived caches again

- Improvement: Updated parser to show logtypes with the cache logs.

 

Te downloaden op de website.

 

Veel cacheplezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...