Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Ligt het nu aan mij of hebben meer mensen er last van.

De laatste 14 dagen lukt het niet om nieuwe cache's in te laden in Gatecacher.

Volgens mij heb ik alles goed staan.

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

 

Nee, herken dat niet. Heb het zojuist nog even uitgeprobeerd.

Kan alles op de normale manier binnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Allemaal,

 

Ligt het nu aan mij of hebben meer mensen er last van.

De laatste 14 dagen lukt het niet om nieuwe cache's in te laden in Gatecacher.

Volgens mij heb ik alles goed staan.

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

Hoi Appie,

heb je misschien je taalinstelling op de geocaching.com website aangepast?

GateCacher ondersteund alleen engels.

 

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatecacher op mijn Samsung B7610 geïnstalleerd en hij werkt(e) geweldig!

 

werkte: ja, want ik wilde een gpx bestand installeren, had alleen een verkeerde genomen met 1000 waypoints en toen hing hij en wou niet opnieuw opstarten. Herinstallatie maakte niets uit. Herinstallatie na verwijderen hele gatecaher boom onder programmabestanden haalt ook niets uit, blijkbaar is er ergens anders nog iets dat verwijderd moet worden?

 

Graag wat tips om het weer werkend te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatecacher op mijn Samsung B7610 geïnstalleerd en hij werkt(e) geweldig!

 

werkte: ja, want ik wilde een gpx bestand installeren, had alleen een verkeerde genomen met 1000 waypoints en toen hing hij en wou niet opnieuw opstarten. Herinstallatie maakte niets uit. Herinstallatie na verwijderen hele gatecaher boom onder programmabestanden haalt ook niets uit, blijkbaar is er ergens anders nog iets dat verwijderd moet worden?

 

Graag wat tips om het weer werkend te krijgen.

 

Na nog een keer te hebben geprobeerd met tussendoor uit- en aanzetten lijkt alles weer te werken.

 

Is er trouwens een maximum aan het aantal te laden caches? Met 1000 gaat er dus iets mis ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na nog een keer te hebben geprobeerd met tussendoor uit- en aanzetten lijkt alles weer te werken.

 

Is er trouwens een maximum aan het aantal te laden caches? Met 1000 gaat er dus iets mis ;)

Hoi Eikenboom,

 

er is in basis geen maximum, maar GPX inladen met pre-loading wordt met dat soort aantallen door geocaching.com afgekapt (geen "menselijk" gedrag).

Hierbij dus kleine gpx files inladen.

Zonder preloading is er niet echt een limiet, maar 1000 caches vind ik niet echt praktisch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het probleem uit nr 116.

 

Ik kan de oplossing echter niet gebruiken (geen knopje "menu").

 

Of snap ik de applicatie nog onvoldoende?

Deze post verwijst naar een oude versie van GateCacher. De menu knop is al een tijdje niet meer :)

 

Hoe dan ook, groundspeak heeft de site weer eens aangepast, de nieuwe versie (met nog een hoop extra wijzigingen) staat op de website.

 

Dus ook voor de rest: Aub. upgraden.

 

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verhip, oud probleem steekt de kop op. Heb ik zelf zoveel advies proberen te geven maar krijg het nu zelf ook niet voor elkaar.

De foto's ophalen lukt niet meer. Ik constateerde dit na het binnenhalen van de laatste versie. Heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd en dit zoals gebruikel op het apparaat ipv kaartje. Geen succes. Wat me opvalt is dat de map foto's ook ontbreekt. Hopelijk kan dennis me van de info voorzien om dit probleem op te lossen. Waar moet deze map staan en wat is de juiste naamgeving? Wellicht lukt het dan weer wel. Als dit het probleem oplost helpt dit vast de andere ook. Wel raar dat het programma deze map niet zelf aanmaakt bij installatie. Verder werkt het weer uitstekend en ik heb niet vaak de foto's nodig maar ja, in sommige gevallen is het een noodzaak.

 

 

Update: het werkt weer, bij navigeren andere kaart aangezet en nu werkt het weer. Ikke niet snappe. Maar de map is er nu weer en de foto's komen weer binnen.

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemaal,

 

Ligt het nu aan mij of hebben meer mensen er last van.

De laatste 14 dagen lukt het niet om nieuwe cache's in te laden in Gatecacher.

Volgens mij heb ik alles goed staan.

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

Hoi Appie,

heb je misschien je taalinstelling op de geocaching.com website aangepast?

GateCacher ondersteund alleen engels.

 

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst een compliment voor de makers van dit geweldige programmaatje. :thumbup:

En ook voor de manier waarop ze proberen om elk "probleempje" wat hier voorbij komt op te lossen.

 

Ik heb het nog maar kort in gebruik omdat ik er het bestaan niet van wist maar ik ben er ontzettend blij mee.

 

Tot 2 dagen geleden werkte het fantastisch.....tot gisteren.

Ik kreeg helemaal geen info meer, geen hints, geen logs van een cache op het scherm. Alleen maar een wit scherm.

Ik snapte er niks van, het werkte zo goed.

Van alles geprobeerd verschillende keren opnieuw geïnstalleerd maar niks hielp.

 

Vandaag de hele dag op internet gezocht en toen kwam ik dit berichtje tegen.

 

Warempel....een paar dagen geleden heb ik idd. de taal aangepast op geocaching.com van Engels naar Nederlands.

Wist niet dat dit effect had op dit programmaatje. (wat overigens wel in het Nederlands werkt)

 

Dus toen ik dit las heb ik gelijk de taal op Geocaching.com weer omgezet naar Engels en zie.......het werkt weer als een tierelier.

Hoe blij ik daar mee ben kan ik niet vertellen maar zeker ontzettend blij........

 

Zo zie je maar weer hoe belangrijk een forum kan zijn.

Ook voor je eigen gemoedsrust is het wel goed, je bent niet de enige die een "probleempje" heeft.

 

Waar ik nog wel een vraagje over heb is het OSM cache (dagen) onder "navigatie"

Dit staat standaard ingesteld op 2 met de mogelijkheid om te veranderen in 7 of 30.

 

Kan iemand mij vertellen wat dit wil zeggen?

 

groetjes,

JMPeetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...