Spring naar bijdragen

Nieuwe Windows Mobile / Smartphone Cache-applicatie: Gatecacher


Melusine

Aanbevolen berichten

In de huidige versie blijven mijn login, ww en navigatietool niet bewaard. Volgens mij in een voorgaande versie wel.

Bij mijn HTC Touch HD is dat zo, en ook bij een HTC (type ??) van een cachecollega is dat zo.

 

Iets met de instellingen? Of wat anders?

Ik heb van dezelfde problemen last. Ik heb een HTC Touch Cruise P3650.

Zetten jullie je telefoon tussendoor uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmmmm... vandaag gatecacher in het veld uitgeprobeerd. Ging een tijdje goed. Maar toe ik bij een korte multi de eindcoordinaten wilde invoeren, sloeg hij op tilt. Er kwam een melding dat het programma niet ondertekend was met een vertrouwd certificaat :no: . Gelukkig had ik mijn gewone gps mee. Dus kwam het allemaal nog goed. Even uitvinden maar wat er mis ging.

Hoi no-name:),

klinkt als een beveiliging op je telefoon.

Kon je niet gewoon kiezen om door te gaan?

Gr. Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de huidige versie blijven mijn login, ww en navigatietool niet bewaard. Volgens mij in een voorgaande versie wel.

Bij mijn HTC Touch HD is dat zo, en ook bij een HTC (type ??) van een cachecollega is dat zo.

 

Iets met de instellingen? Of wat anders?

Ik heb van dezelfde problemen last. Ik heb een HTC Touch Cruise P3650.

Zetten jullie je telefoon tussendoor uit?

 

 

Ja, om stroom te besparen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruikte altijd GCz, maar dat is voorlopig?? even niet meer in de lucht vanweger problemen met .com. Ik geloof dat iemand eerder zich dat ook al afvroeg, maar dit programma haalt toch gegevens van'.com.

 

Maar nu mijn vraag. Ik ben vandaag ook wat aan het pielen geweest met dit programma en een aardige functionaliteit (die GCz in elk geval niet heeft) is dat TomTom en navigatie geintegreerd is. Bij het uittesten kreeg ik niet altijd een "nuttige plaats"in TomTom.

 

Mijn vraag is wat nu eigenlijk de volgorde van handelen is. Eerst TOmTom, of Gatecacher en welke handelingen moet je nu precies in welke volgorde doen om de gewenste NP te creeeren.

 

vast dank

GateCacher exporteert waypoints van de huidig geselecteerde cache.

Om precies te zijn wordt dit gedaan wanneer je terug naar de cachelijst gaat.

 

Dus GateCacher opstarten, Cache selecteren, eventueel waypoints toevoegen / opdrachten oplossen / ..., terug gaan naar de cachelijst, (afsluiten van GateCacher), TomTom opstarten.

Niet super gebruiksvriendelijk, weet ik, maar voor nu de way it is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de huidige versie blijven mijn login, ww en navigatietool niet bewaard. Volgens mij in een voorgaande versie wel.

Bij mijn HTC Touch HD is dat zo, en ook bij een HTC (type ??) van een cachecollega is dat zo.

 

Iets met de instellingen? Of wat anders?

Ik heb van dezelfde problemen last. Ik heb een HTC Touch Cruise P3650.

Zetten jullie je telefoon tussendoor uit?

 

 

Ja, om stroom te besparen.

Wacht daar eens een seconde of 10 mee na het afsluiten van GateCacher ;)

Zal je probleem oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is weer een nieuwe versie van GateCacher beschikbaar op de website.

De volgende wijzigingen zitten hierin:

Update 2010-01-23 (v2.8.1.0):

- Website parsing is now template based (easier if gc.com changes and faster).

- Fixed bug in cache type filtering

- Fixed multi language support and updated dictionary files.

 

De nederlandse vertaling is nog niet optimaal, wordt nog aan gewerkt ;)

 

Veel cache plezier!

bewerkt door Melusine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm... vandaag gatecacher in het veld uitgeprobeerd. Ging een tijdje goed. Maar toe ik bij een korte multi de eindcoordinaten wilde invoeren, sloeg hij op tilt. Er kwam een melding dat het programma niet ondertekend was met een vertrouwd certificaat :blink: . Gelukkig had ik mijn gewone gps mee. Dus kwam het allemaal nog goed. Even uitvinden maar wat er mis ging.

Hoi no-name:),

klinkt als een beveiliging op je telefoon.

Kon je niet gewoon kiezen om door te gaan?

Gr. Dennis

 

Nee, doorgaan is geen optie. Als ik het icoontje aanklik krijg ik een rood scherm met de waarschuwing. Als ik die wegklik en weer het icoontje aanklik; hetzelfde. Ik kom er niet doorheen. Maar ik zag dat je een nieuwe versie hebt. Dan probeer ik die er eerst overheen te gooien en zie dan wel weer verder. Bedankt voor je reactie, overigens! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm... vandaag gatecacher in het veld uitgeprobeerd. Ging een tijdje goed. Maar toe ik bij een korte multi de eindcoordinaten wilde invoeren, sloeg hij op tilt. Er kwam een melding dat het programma niet ondertekend was met een vertrouwd certificaat :blink: . Gelukkig had ik mijn gewone gps mee. Dus kwam het allemaal nog goed. Even uitvinden maar wat er mis ging.

Hoi no-name:),

klinkt als een beveiliging op je telefoon.

Kon je niet gewoon kiezen om door te gaan?

Gr. Dennis

 

Nee, doorgaan is geen optie. Als ik het icoontje aanklik krijg ik een rood scherm met de waarschuwing. Als ik die wegklik en weer het icoontje aanklik; hetzelfde. Ik kom er niet doorheen. Maar ik zag dat je een nieuwe versie hebt. Dan probeer ik die er eerst overheen te gooien en zie dan wel weer verder. Bedankt voor je reactie, overigens! ;)

Ik heb op internet een paar oplossingen gevonden:

- Opnieuw installeren.

- Installeren op het intern geheugen i.p.v. op een storage card (mocht je dat gedaan hebben, schijnt soms problemen op te leveren).

- Security van je device aanpassen met de device security manager. (Zou ik niet aanraden, reset liever je device...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de huidige versie blijven mijn login, ww en navigatietool niet bewaard. Volgens mij in een voorgaande versie wel.

Bij mijn HTC Touch HD is dat zo, en ook bij een HTC (type ??) van een cachecollega is dat zo.

 

Iets met de instellingen? Of wat anders?

Ik heb van dezelfde problemen last. Ik heb een HTC Touch Cruise P3650.

Zetten jullie je telefoon tussendoor uit?

 

 

Ja, om stroom te besparen.

Wacht daar eens een seconde of 10 mee na het afsluiten van GateCacher ;)

Zal je probleem oplossen.

Ik denk, dat ga ik maar eens uitproberen.

Maar....... inmiddels zal ik al wel een andere keer 10 seconden hebben gewacht, want alle ingevulde gegevens stonden er gewoon in ;) .

Geen probleem meer :D .

Volgende keer iets meer geduld dus :blink: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm... vandaag gatecacher in het veld uitgeprobeerd. Ging een tijdje goed. Maar toe ik bij een korte multi de eindcoordinaten wilde invoeren, sloeg hij op tilt. Er kwam een melding dat het programma niet ondertekend was met een vertrouwd certificaat :blink: . Gelukkig had ik mijn gewone gps mee. Dus kwam het allemaal nog goed. Even uitvinden maar wat er mis ging.

Hoi no-name:),

klinkt als een beveiliging op je telefoon.

Kon je niet gewoon kiezen om door te gaan?

Gr. Dennis

 

Nee, doorgaan is geen optie. Als ik het icoontje aanklik krijg ik een rood scherm met de waarschuwing. Als ik die wegklik en weer het icoontje aanklik; hetzelfde. Ik kom er niet doorheen. Maar ik zag dat je een nieuwe versie hebt. Dan probeer ik die er eerst overheen te gooien en zie dan wel weer verder. Bedankt voor je reactie, overigens! ;)

Ik heb op internet een paar oplossingen gevonden:

- Opnieuw installeren.

- Installeren op het intern geheugen i.p.v. op een storage card (mocht je dat gedaan hebben, schijnt soms problemen op te leveren).

- Security van je device aanpassen met de device security manager. (Zou ik niet aanraden, reset liever je device...)

 

Ah, ik heb hem eerst opnieuw geinstaleerd. Maar omdat ik jouw tip over intern geheugen nog niet had gezien, weer op mijn storage kaart. Op dit moment doet alles het nog (alleen thuis van alles weer geprobeerd). Toen ik daarna de nieuwe versie er probeerde op te zetten kreeg ik een melding dat het instaleren niet was gelukt i.v.m. een security probleem. helaas heb ik bij het downloaden van deze laatste versie het oude programmaatje overal weggehaald (had ik misschien beter eerst kunnen bewaren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een klein probleempje.

Als ik met GSAK een GPX-file maak en deze wil toe voegen aan de cachelijst, dan lukt dat niet.

Er komen geen cache in de database te staan.

Komt dat omdat GSAK nog niet ge-update is?

 

 

Ik heb nog een klein probleempje.

Als ik met GSAK een GPX-file maak en deze wil toe voegen aan de cachelijst, dan lukt dat niet.

Er komen geen cache in de database te staan.

Komt dat omdat GSAK nog niet ge-update is?

 

 

Naar aanleiding van de mail van Zeldenrust dit ook even geprobeerd. Bij mij lukte het ook niet.

Kunnen jullie een (kleine) testfile doormailen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm... vandaag gatecacher in het veld uitgeprobeerd. Ging een tijdje goed. Maar toe ik bij een korte multi de eindcoordinaten wilde invoeren, sloeg hij op tilt. Er kwam een melding dat het programma niet ondertekend was met een vertrouwd certificaat :blink: . Gelukkig had ik mijn gewone gps mee. Dus kwam het allemaal nog goed. Even uitvinden maar wat er mis ging.

Hoi no-name:),

klinkt als een beveiliging op je telefoon.

Kon je niet gewoon kiezen om door te gaan?

Gr. Dennis

 

Nee, doorgaan is geen optie. Als ik het icoontje aanklik krijg ik een rood scherm met de waarschuwing. Als ik die wegklik en weer het icoontje aanklik; hetzelfde. Ik kom er niet doorheen. Maar ik zag dat je een nieuwe versie hebt. Dan probeer ik die er eerst overheen te gooien en zie dan wel weer verder. Bedankt voor je reactie, overigens! :blush:

Ik heb op internet een paar oplossingen gevonden:

- Opnieuw installeren.

- Installeren op het intern geheugen i.p.v. op een storage card (mocht je dat gedaan hebben, schijnt soms problemen op te leveren).

- Security van je device aanpassen met de device security manager. (Zou ik niet aanraden, reset liever je device...)

 

Ah, ik heb hem eerst opnieuw geinstaleerd. Maar omdat ik jouw tip over intern geheugen nog niet had gezien, weer op mijn storage kaart. Op dit moment doet alles het nog (alleen thuis van alles weer geprobeerd). Toen ik daarna de nieuwe versie er probeerde op te zetten kreeg ik een melding dat het instaleren niet was gelukt i.v.m. een security probleem. helaas heb ik bij het downloaden van deze laatste versie het oude programmaatje overal weggehaald (had ik misschien beter eerst kunnen bewaren).

Heeft weinig met de versie te maken, eerder met de beveiligingsinstellingen van je apparaat.

Probeer het intern geheugen eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...