Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat mij nog liever is, is dat de volgende het kaartje gewoon meeneemt en thuis op het prikbord hangt. Leuk voor de anekdotes en nog leuker voor de hobby; al die media-aandacht vind ik maar niks.

 

Ben het niet vaak met je eens Heirbaut maar deze keer wel.

 

Ik zie de server alweer bijna plat gaan as Zaterdag. :dribble:

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij nog liever is, is dat de volgende het kaartje gewoon meeneemt en thuis op het prikbord hangt. Leuk voor de anekdotes en nog leuker voor de hobby; al die media-aandacht vind ik maar niks.

Ben het niet vaak met je eens Heirbaut maar deze keer wel.

Ik zie de server alweer bijna plat gaan as Zaterdag. :eek:

 

Gr Twinlife :thumbup:

 

Ik ben bang dat hij nu met 50 man onderweg naar de studio is :lol1:

Ruud :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij was het ook een tijdje mogelijk om met behulp van een tb ( met google-earth via GC.COM) die in de nieuwe nog niet gepubliceerde cache deze te vinden.

Volgens mij niet, want ik had met TB-Races regelmatig problemen met dit soort situaties. Eigenaar dacht zijn nog goed te keuren cache alvast op te leuken met een TB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Duitsland kwam ik een cache tegen die ook voor de publicatie ontmaagd was. Naar zeggen van de logger en de maker omdat de logger een foutje had ontdekt bij GC waardoor hij al voor het publishen de cache kon bekijken. Of het een carambaverhaal is of echtwaar, dat weet ik niet

 

Dat is een van de "redenen" die men noemt om een "voortijdige" ontmaagdig te kunnen verklaren. Ik ga er met mijn hollandseboerenjongensverstand er vanuit dat het hoogstwarschijnlijk een soort vriendendienst is...

Trouwens, ik weet niet eens of een cache dat nog niet goedgekeurd is, wel als found gelogd kan worden. De reviewer controleert de cachelisting en ziet de aangevraagde cache net zo als dat de eigenaar van de cache het ook ziet.

Daarbij komt, iedere cache die goedgekeurd wordt, krijgt een reviewersnote onderaan de cache, en dan zou het de reviewer ook op moeten vallen. Het is mij nog niet overkomen.

 

Nee, de "grote truuk" bij Puntje erbij was dat iemand een maand na het online komen van de cache, de cache heeft gevonden als nummer zoveel. Alleen heeft hij bij het loggen de datum van 2 maanden eerder ingevuld zodat zijn log een maand voor de publicatie uit kwam. Ik ga er dan van uit dat het per ongeluk is gebeurd, maar in de log stond dat de cache al eerder gevonden was, maar vergeten te loggen...

Je kunt immers ieder willekeurig datum invoeren bij een note of een log?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is maar 1 probleem:

 

Het onderwerp staat waarschijnlijk al bij Jack op de agenda.

 

Als je wilt dat de hobby op een normale manier belicht wordt, zal er iemand naartoe moeten die daar op een normale maar vooral positieve manier over weet te vertellen.

 

De reacties die nu op het forum verschijnen zijn misschien wel een weergave van hoe iedereen erover denkt, maar daar wordt niemand wijzer van.

 

Als er niemand komt opdraven en / of we gaan er met z'n allen op een carambalige manier mee om is de kans niet gering, dat Jack straks een heel carambalige draai aan het verhaal over geocachen geeft.

 

De media aandacht hebben we nu eenmaal, nu alleen ervoor zorgen dat die positief blijft.

 

In dat licht bezien, vind ik het jammer dat de cache gelogd is door iemand die niet van plan is om naar de uitzending te gaan.

 

De cache was m.i. speciaal voor die gelegenheid neergelegd.

Wil je er niet heen? doe dan ook de cache niet en geef een ander de gelegenheid om wel als eerste vinder naar de uitzending te gaan.

 

My two cents.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is maar 1 probleem:

 

Het onderwerp staat waarschijnlijk al bij Jack op de agenda.

 

Als je wilt dat de hobby op een normale manier belicht wordt, zal er iemand naartoe moeten die daar op een normale maar vooral positieve manier over weet te vertellen.

 

De reacties die nu op het forum verschijnen zijn misschien wel een weergave van hoe iedereen erover denkt, maar daar wordt niemand wijzer van.

 

Als er niemand komt opdraven en / of we gaan er met z'n allen op een carambalige manier mee om is de kans niet gering, dat Jack straks een heel carambalige draai aan het verhaal over geocachen geeft.

 

De media aandacht hebben we nu eenmaal, nu alleen ervoor zorgen dat die positief blijft.

 

In dat licht bezien, vind ik het jammer dat de cache gelogd is door iemand die niet van plan is om naar de uitzending te gaan.

 

De cache was m.i. speciaal voor die gelegenheid neergelegd.

Wil je er niet heen? doe dan ook de cache niet en geef een ander de gelegenheid om wel als eerste vinder naar de uitzending te gaan.

 

My two cents.

 

Goed punt, Twin Peaks.

 

En laat ik er dan nog aan toe voegen dat het gewoon ook erg leuk is om een uitzending van Koppensnellers bij te wonen. Iedereen is er super relaxed (het is nagenoeg dezelfde ploeg als vorig jaar bij de Vara), er heerst geen noemenswaardige stress. En Jack Spijkerman is echt geinteresseerd en vindt het een leuke bezigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed punt, Twin Peaks.

 

En laat ik er dan nog aan toe voegen dat het gewoon ook erg leuk is om een uitzending van Koppensnellers bij te wonen. Iedereen is er super relaxed (het is nagenoeg dezelfde ploeg als vorig jaar bij de Vara), er heerst geen noemenswaardige stress. En Jack Spijkerman is echt geinteresseerd en vindt het een leuke bezigheid.

Ik wil wel, maar dan moet ik vrijdag wel even vrij nemen (gewoon een kwestie van niet komen. Geen reactie aub. Zeker niet van bierdrinkende, fietsende Driehoekers ;) ) en ook heb ik de cache nog niet gevonden. Morgen overdag kan ik niet cachen, maar 's avonds wel. Misschien wil er iemand in team verband, want 's avonds even op en neer naar Leiderdorp is niet echt comfortabel. :no:

Maar waarschijnlijk is er al iemand anders langs geweest vandaag. :yes:

Overigens ben ik het niet met Twin Peaks eens dat Pallas Athena de cache dan maar niet had moeten gaan doen. Als zij wel wil cachen maar niet op tv wil komen moet zij dat toch weten. Ik ben het volkomen met haar eens.

 

Q :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarschijnlijk is er al iemand anders langs geweest vandaag. :yes:

Overigens ben ik het niet met Twin Peaks eens dat Pallas Athena de cache dan maar niet had moeten gaan doen. Als zij wel wil cachen maar niet op tv wil komen moet zij dat toch weten. Ik ben het volkomen met haar eens.

 

Q :blush:

 

Volgens mij is het een "gelegenheids" cache. Met een speciale reden neergelegd.

 

Als Delta 123 de cache "Bram" neerlegt, ter gelegenheid van de geboorte van de zoon van Franky369, hebben we ook allemaal het fatsoen om hem eerst door Franky369 te laten vinden, toch.....

 

Ik vind dit niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...