Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

Leuk dat hij zo snel gevonden is. Er is daar geen camera of webcam aanwezig hoor. Het is verder een normale cache. Het is alleen zo dat degene die het kaartje meeneemt en zich meldt bij Koppensnellers voor de uitzending wordt uitgenodigd om verslag te doen.

 

Pak van mijn hart dat hij gevonden is en alles blijkbaar klopte. Het was toch een beetje een haastklus en dan zit een fout in een klein hoekje... Kan ik eindelijk weer rustig slapen. Ben blij dat het erop zit! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

maar nu moet dus nog iemand dat kaartje gaan oppikken en zich aanmelden voor een leuk interviewtje. Ik moet helaas gewoon weer werken vrijdag, maar weet ook niet of ik het anders wel gedaan zou hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat hij zo snel gevonden is. Er is daar geen camera of webcam aanwezig hoor. Het is verder een normale cache. Het is alleen zo dat degene die het kaartje meeneemt en zich meldt bij Koppensnellers voor de uitzending wordt uitgenodigd om verslag te doen.

 

Pak van mijn hart dat hij gevonden is en alles blijkbaar klopte. Het was toch een beetje een haastklus en dan zit een fout in een klein hoekje... Kan ik eindelijk weer rustig slapen. Ben blij dat het erop zit! :thumbup:

 

cache is inderdaad goed, foutloos gelopen.

 

Pallas komt alleen niet op TV, Kruimel, want Pallas heeft het kaartje lekker laten liggen

 

ik hoef geen media-aandacht aan Geocaching te geven, dat mag de volgende doen als hij daar zin in heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pallas komt alleen niet op TV, Kruimel, want Pallas heeft het kaartje lekker laten liggen

 

ik hoef geen media-aandacht aan Geocaching te geven, dat mag de volgende doen als hij daar zin in heeft...

 

Zou wel een stunt zijn, als iedereen het kaartje laat liggen.. :dribble:

 

Mijn idee :thumbup::lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij nog liever is, is dat de volgende het kaartje gewoon meeneemt en thuis op het prikbord hangt. Leuk voor de anekdotes en nog leuker voor de hobby; al die media-aandacht vind ik maar niks.

 

:dribble: Het blijft een TB!

Gewoon verder op reis sturen lijkt me dan een betere manier :thumbup:

Desnoods hang je iets anders aan de tag...

Gewoon negeren kan natuurlijk ook.

bewerkt door KarelKraak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid:

 

Er zitten twee dingen in de kist die nu door elkaar worden gehaald:

er is een spiekkaartje van Jack Spijkerman (geen TB) die de vinder/melder toegang tot de studio geeft en er is een Travelbug, Jack de Koppensneller, die als doel heeft op Bonaire terecht te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid:

 

Er zitten twee dingen in de kist die nu door elkaar worden gehaald:

er is een spiekkaartje van Jack Spijkerman (geen TB) die de vinder/melder toegang tot de studio geeft en er is een Travelbug, Jack de Koppensneller, die als doel heeft op Bonaire terecht te komen.

 

OK. Ik dacht dat het kaartje de TB was :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij nog liever is, is dat de volgende het kaartje gewoon meeneemt en thuis op het prikbord hangt. Leuk voor de anekdotes en nog leuker voor de hobby; al die media-aandacht vind ik maar niks.

Volkomen mee eens. In deze posting wilde ik hier al op ingaan maar werd zoals eerder gezegd terug gefloten, dat was maar goed ook want ik had er echt zwaar de pest op in en er zouden lelijke dingen gezegd zijn. Nu kan ik er wat genuanceerder naar kijken en over praten.

Laten we die media aandacht niet opzoeken, voor je het weet is het file lopen naar een cache en daar is niemand mee gediend :dribble:

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij nog liever is, is dat de volgende het kaartje gewoon meeneemt en thuis op het prikbord hangt. Leuk voor de anekdotes en nog leuker voor de hobby; al die media-aandacht vind ik maar niks.

Volkomen mee eens.

Uuuhh, o.... nou dan vind ik dat we met een team van 50 man dat kaartje moeten halen en naar Sjakie gaan. Spandoeken, krant erbij (zijn ook zo fijn objectief). We moeten netwerk halen, het journaal, rondom 10 en nog veel meer Talpa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij nog liever is, is dat de volgende het kaartje gewoon meeneemt en thuis op het prikbord hangt. Leuk voor de anekdotes en nog leuker voor de hobby; al die media-aandacht vind ik maar niks.

Volkomen mee eens.

Uuuhh, o.... nou dan vind ik dat we met een team van 50 man dat kaartje moeten halen en naar Sjakie gaan. Spandoeken, krant erbij (zijn ook zo fijn objectief). We moeten netwerk halen, het journaal, rondom 10 en nog veel meer Talpa.

Ik vrees alleen dat je dan heel veel media aandacht krijgt :lol1: Of wil je het niet met mij eens zijn :dribble:

Ruud :thumbup:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...