Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als alle cachers kijken, dan heeft Talpa een record aantal kijkers :blink:

Hmmm, zouden ze dan al tevreden zijn met plusminus 5000 geocachers als kijkers? :beerchug:

 

Ik denk niet dat we belachelijk gemaakt worden. Waarom zou men? Er is niets belachelijks aan onze sport. Het lijkt voor een onbekende misschien een spelletje, eigenlijk voor kinderen, maar als men zich er een beetje in verdiept dan ziet men het leuke, sportieve en ontspannende van in.

 

Ach, aan wie schrijf ik dit nu? We denken immers allemaal hetzelfde als het over Geocaching als sport gaat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net zo'n 40 seconden een munitiekist in beeld gezien. En nu deze topic, vandaar dus. Jeroen Hendrix...wie is dat :beerchug: . Maar de vrolijke vinder van het kaartje mag bij Jack op visite komen. Fantastisch....geocaching krijgt hoog TALPA gehalte. Gelukkig alleen in de Randstad :rolleyes: . Petje af voor het geinterviewde slachtoffer.

 

Zal nog eens de herhaling bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar een kl*te interview, ik zal de eerste reactie wel weer geven.....

Gr Twinlife  :beerchug:

 

Hm binnen de zeer korte tijd is de sport niet afgebrand of neergezet als een dwaas onzinnig spelletje. En dat is al meer dan ik verwacht had. Mensen die geinteresseerd zijn, komen op de site en kunnen dus genoeg goede info vinden. Ik denk dat het zelfs een "wordt vervolgd" zou kunnen worden met het koppensnellerskaartje door Nederland.

 

Ben benieuwd naar de cache en Jeroen het slachtoffer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het interview niet echt raar, best wel positief. Wel eens anders gezien. Weet niet of ik het beter had kunnen doen. Alleen inderdaad wel erg kort, niets over waarom geocachers het nu zo leuk vinden bijvoorbeeld.

 

Ook erg benieuwd naar wie er volgende week bij Jack zit en of de cue-card als travelbug een lang leven heeft. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt inderdaad niet al te veel zeggen van een paar minuutjes aandacht. Zo moet je het denk ik ook beoordelen.

 

Ik vond het voor een paar minuutjes wel goed. Geeft een heel klein beetje beeld. Ik heb in kranten en tijdschrift-artikelen veel slechter gelezen.

Vooral de poging van Jeroen om de Antilliaanse valuta om te zetten in een travelbug - waar dus niet op in werd gegaan - was lovenswaardig. En zelf geocoin werden genoemd (helaas niet in beeld).

Al met al: Jeroen, goed gedaan joh! :beerchug: .

 

Voor een beetje goede indruk voor Geocachen is toch al gauw een Discovery-uurtje nodig.

 

Trouwens: het wordt vervolgd... (volgende week?).

 

Eigenlijk hoort Geocaching niet zoveel aandacht te krijgen. Laat het maar lekker mond-op-mond reclame blijven. Dan hoef ik ook niet met kromme tenen de reclame's bij Talpa door te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...