Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niks, want jij gaat het approven en weet dus wanneer dat gebeuren gaat. :dribble:

 

Wedden dat ie bij de studio komt te liggen?

Komt vast vrijdagochtend online...... :dribble:

inderdaad, wedden dat ie vrijdag online komt, dicht bij de studio of zelfs in de studio, dus terwijl ze bezig zijn met de opnamen kan ie gelogd worden. :

Goed, waar gaan we om wedden dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit vertrouwelijke bron heb ik vernomen, dat twin peaks niet in het programma wil. Hij zal er dan ook geen moeite voor doen of het kaartje laten liggen :dribble: .

Dit geld ook voor mij. Ik wil echt niet in het programma.

Vind eigenlijk dat het een geocacher uit de top 20 moet worden :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind eigenlijk dat het een geocacher uit de top 20 moet worden  :dribble:

 

Eigenlijk zijn maar weinig cachers in staat om deze zo snel te vinden. Je moet aardig in de buurt wonen, beschikbaar zijn, op tv willen en een leuk verhaal kunnen houden.

 

Dat hoeft dus niet per defintie een geocacher te zijn die zijn sporen "verdiend" heeft.

 

Hij is een uur on-line en nog niet gelogd.... Zal dit de snelste FTF ooit zijn? :eek:

 

Misschien komt de TB Jack nog ooit deze kant op. Niet dat ik op tv wil! :lol1: Gauw loggen en terugleggen zou voor mij al meer dan genoeg zijn :thumbup:

 

Succes cachers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind eigenlijk dat het een geocacher uit de top 20 moet worden  :dribble:

 

Eigenlijk zijn maar weinig cachers in staat om deze zo snel te vinden. Je moet aardig in de buurt wonen, beschikbaar zijn, op tv willen en een leuk verhaal kunnen houden.

 

Dat hoeft dus niet per defintie een geocacher te zijn die zijn sporen "verdiend" heeft.

 

Hij is een uur on-line en nog niet gelogd.... Zal dit de snelste FTF ooit zijn? :eek:

 

Misschien komt de TB Jack nog ooit deze kant op. Niet dat ik op tv wil! :lol1: Gauw loggen en terugleggen zou voor mij al meer dan genoeg zijn :thumbup:

 

Succes cachers!

De snelste FTF ooit??? Nee dat nooit lol heb er zelfs al eens 1 in 16 minuten ontmaagd.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De snelste FTF ooit??? Nee dat nooit lol heb er zelfs al eens 1 in 16 minuten ontmaagd.

 

De snelste was binnen 5 minuten nadat ik het online had gezet. Dat kan bijna niet anders dan afgesproken werk zijn geweest. Of de cache moet bij je in de straat liggen en de notify mailtje direct na het ontvangen hebben gelezen.

Alhoewel dat eigenlijk nog niet de snelste was.

De cache "puntje erbij" is, als je de logs leest, al bijna een maand voordat de cache online kwam ontmaagd :thumbup: Toen wist de cacheplaatser nog niet eens dat hij de cache "Puntje Erbij" zou verzinnen.

Ik weet niet of Willxii zulke FFers er ook uitfiltert :dribble: De eerste logger (op datum) hoeft niet de FFer zijn natuurlijk.

 

Trouwens, nu maar hopen dat Pallas Athene goed in beeld is gekomen........ Ze heeft hem al gelogd in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...