Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

Ben wel benieuwd hoe hij zijn cache gaat noemen. Ik heb nog niet bij nieuwe caches gekeken. Zal ik zo efkes checken.

 

 

Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer die cache eens online komt. Door de week moet er weer gewerkt worden. En naar de Randstad toe rijden doe je ook niet eventjes na je werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ben wel benieuwd hoe hij zijn cache gaat noemen. Ik heb nog niet bij nieuwe caches gekeken. Zal ik zo efkes checken.

 

 

Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer die cache eens online komt. Door de week moet er weer gewerkt worden. En naar de Randstad toe rijden doe je ook niet eventjes na je werk.

 

Hier staat dat de cache begin van de week online komt. Dus dan moet je tijdens je werk maar even kijken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier staat dat de cache begin van de week online komt. Dus dan moet je tijdens je werk maar even kijken.  ;)

 

Talpa zal niet de primeur hebben (gelukkig) Het publiceren blijft een zaak van gc.nl en onze kruimeldief

 

En nu maar hopen dat het tenminste een 3 sterren is, zodat niet een overenthousiaste one-day-fly de primeur binnenhaalt en dan ook nog eens mag vertellen aan Jack hoe leuk geocachen is....... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja de uitzending was wel grappig.

Alleen nu het staartje.... er zijn zo te zien weer een hoop mensen enthousiast geworden. ;)

Het zal dus wel druk worden de komende weken aan het revieuwer front.... ( Kruimel deed je laptop het alweer .... ;) )

bewerkt door Crow & Éowyn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Talpa zal niet de primeur hebben (gelukkig)

 

Klopt, die had Life&Cooking toch al een jaar of drie geleden?

 

Ons team heeft in elk geval in maart 2004 meegewerkt aan een item over geoaching bij Dolce Vita. Geen cache gelegd overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Life & Cooking-uitzending van vele jaren geleden kenmerkte zich voornamelijk door het even voortreffelijke als karakteristieke optreden van Team Bezemsteel. Ook werd er een Life & Cooking-cache geplaatst, een korf die zo waterbestendig was als mocht worden verwacht en het nog enkele maanden heeft uitgehouden ook. Argeloze bezoekers werden steevast gedurende de hele hunt lastiggevallen door kantoortijgerinnen achter glas.

Het Cairnteam was destijds zo wijs buiten de kantooruren te komen.

 

De tv-cache is inmiddels dus heruitgevonden door Jack Spijkerman (,,Ik had hier nog nooit van gehoord.'') De Talpa-archieven zullen inderdaad ook niet verder gaan dan enkele maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja de uitzending was wel grappig.

Alleen nu het staartje.... er zijn zo te zien weer een hoop mensen enthousiast geworden. :beerchug:

Het zal dus wel druk worden de komende weken aan het revieuwer front.... ( Kruimel deed je laptop het alweer  .... :eek: )

Ik heb mijn laptop weer terug ja. Helaas hebben ze voor alle gemak ook mijn Harde Schijf leegepoetst. Mag dus weer alles herinataleren.

 

Druk aan het reviewersfront? ja, dat was ff rustig, maar begint weer aan te lopen nu er geen echte winter komt. Ik denk dat het op moderatorfront wel iest drukker gaat worden :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...