-
Aantal bijdragen
794 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Waardering in de gemeenschap
1 NeutraalOver elsinga
- Verjaardag 16-07-1967
Previous Fields
-
GPS of Smartphone Merk / Type
GPS V en Quest
-
Ik gebruik mijn GPS / Smartphone sinds
eind 2001
Contact Methods
-
MSN
net.passport@elsinga.org
-
Website URL
http://www.elsinga.org/gc
-
ICQ
273177514
-
Yahoo
robert_elsinga
Profile Information
-
Woonplaats
N 52°55.981', E 005°51.058
-
Interesse
Communicatie in de breedste zin van het woord (zoals computernetwerken, e-mail, internet) en uiteraard GPS/navigatie in al zijn facetten.
Recente profielbezoeken
-
Straat prijs in NL zal waarschijnlijk 599,- worden.
-
Grote Smur is in de Ver-enigde Staa-ten al eens in de handen van een stoere agent gevallen... Die was niet zo blij dat ik van het gebaande pad afging. Geen boete, hij was ook tevreden met een lesje geocaching voor dummies.
-
Als je nog een grote waterdichte ton met schroefdeksel nodig hebt...
-
Hou er even rekening mee dat dit best een US model kan zijn.
-
Klanttevredenheid
elsinga antwoordde op een discussie van superboppe in Nieuws, Informatie & Polls m.b.t. Hardware
Nou, ze hebben in Notter een eigen technische dienst in huis, die ook van Garmin reparaties mag uitvoeren (desnoods met soldeerbout en zo) met behoud van fabrieksgaranties. Ik weet niet hoe vaak een GPS niet naar Sailtron toe hoeft hierdoor, maar alleen een firmware update doen ze uiteraard zelf... -
Klanttevredenheid
elsinga antwoordde op een discussie van superboppe in Nieuws, Informatie & Polls m.b.t. Hardware
Toen ik het hele verhaal vernam heb ik me ook even heel hard achter het oor gekrabd... Ikzelf zou al eerder even geinformeerd hebben naar de status tenslotte. En met zo'n voorgeschiedenis van uitermate goede service zou ik niet zo extreem reageren. Maar ja, niet iedereen is gelijk. En sommige mensen willen wel service maar er niet voor betalen. Ikzelf heb geen enkele ervaring met Sailtron gelukkig. Wel met Notter. Alleen maar heel goede ervaringen. Overigens, ook Garmin UK doet het best wel prima. Nou ja, ik hoop dat met beide kanten van het verhaal genoemd de oplettende lezer zelf een juiste interpretatie kan geven. -
Klanttevredenheid
elsinga antwoordde op een discussie van superboppe in Nieuws, Informatie & Polls m.b.t. Hardware
Tja, maar tussen "elke dag bellen" en na 7 weken nog niks weten zit toch ook wel enige ruimte ... Niet echt een goede beurt natuurlijk. Nee, 7 weken wachten is niet leuk. Notter had natuurlijk iets vaker kunnen melden dat ze nog niks terug hebben van Sailtron... maar dat verandert niet zoveel aan de situatie. Ondertussen heb ik even wat geinformeerd in Notter en het ging om een occassion 76cs, die hij (in januari) heeft gekregen omdat hij niet tevreden was met een GPSMAP60, waarvoor hij in maart 2006 van Notter de aankooprijs terugkreeg van een ergens anders gekochte Geko 201. En de ingeleverde 76CS staat pas half oktober in de planning voor reparatie. Nu kun je me gekleurd noemen, maar noem mij 1 andere zaak waar ze keer op keer proberen je zo goed te helpen. En dan ze zo ongeveer vervloeken als een reparatie bij de importeur erg lang duurt, waar Notter niets aan kan doen. Krijgt hij ook nog een vervangend toestel, wat ik bijzonder netjes vind. Maar het zal wel aan mij liggen... -
Klanttevredenheid
elsinga antwoordde op een discussie van superboppe in Nieuws, Informatie & Polls m.b.t. Hardware
Ik vermoed dat het verhaal iets genuanceerder ligt dan hier verteld wordt... Dat Sailtron (de importeur) erg lang doet over het behandelen van reparaties, dat is bekend. Dat Notter niet elke dag met ze belt om te vragen waar alle reparaties blijven, dat lijkt me logisch. Dat je jouw kapotte GPS (want dat zal'ie nog zijn, als'ie nog niet terug is) om mag ruilen tegen een ander exemplaar... kom daar maar eens om bij een andere winkel. De meeste andere winkels hadden gezegd dat je het hoort als de GPS terug is. Dus eigenlijk ben je bij Notter beter af dan bij een andere winkel. -
Klanttevredenheid
elsinga antwoordde op een discussie van superboppe in Nieuws, Informatie & Polls m.b.t. Hardware
Mag ik ook www.gps.nl aanprijzen? Ja? Mooi! Inderdaad, de we-ruilen-niet-in policy is vanwege het ontbreken van ruimte in Notter... ze missen een stukje gebouw tijdelijk. Overigens is zelf via marktplaats verkopen vrijwel altijd beter qua opbrengst (maar inruil is wel makkelijk, dat wel). Ze doen ook nog veel reparaties zef, in tegenstelling tot de andere winkels. -
Ron, heel erg bedankt voor je inspanning de afgelopen jaren! Niet heel zichtbaar voor de meeste cachers, wel heel erg belangrijk.
-
Ik ben erg tevreden met mijn Maglite 3D met 3W LED upgrade.
-
Herdenk Reintje de Vos
elsinga antwoordde op een discussie van Team WilP in Nieuws, Informatie & Polls
Niet loggen op dinsdag is voor mij niet zo moeilijk. Maar, als nu eens alle caches van NL dinsdag op Temporary Not Available zouden gaan... Ik zou meedoen. -
Reintje de Vos is Overleden
elsinga antwoordde op een discussie van remco.1971 in Nieuws, Informatie & Polls
Reintje, zoals beloofd: deze geocoin is voor jou... -
Reintje de Vos is Overleden
elsinga antwoordde op een discussie van remco.1971 in Nieuws, Informatie & Polls
Ik ken Coen alleen van een paar mails die ik met hem uitwisselde... maar toch staan de tranen me nu in de ogen. Coen, ik ben er zeker van dat jij nu in de grote cache daarboven bent, daar waar de ontvangst altijd goed is, je altijd een FTF scoort en de caches mooier zijn dan hier beneden... het ga je goed, heel cachend Nederland zal je missen... Grote Smurf heeft thuis nog een NL geocoin 2006 liggen die een goede bestemming nodig heeft... bij deze is die gevonden. Een "Remembering Reintje de Vos" coin. Coen verdient veel meer, maar het is een begin... Team de Smurfen wenst iedereen die Coen hoe dan ook gekend heeft en zijn familie in het bijzonder heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. -
Ik ga in januari naar Orlando, daar liggen in de buurt twee wegen, waar om de anderhalve stap een micro ligt. Naam "Easyxx"... Lijkt mij nu erg vervelend...