Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

Het lijkt me beter om nu op een andere boeg over te gaan. Als hier een flamewar uit voortvloeit, sluit ik de topic per direct en niet na de uitzending as zaterdag.

Sluiten dan die hap, volgens mij is er ook ergens een draadje over al die media aandacht of het nu positief of negatief is.

zet deze discussie verder voort bij het topic "geocaching in de media"... alsjeblieft?

Volgens mij had ik dit ook al eerder geroepen.

Maar ja dat is aan de modjes en aangezien er maar 1 is op het ogenblik...

Maar das een ander verhaal.

 

Klopt, je hebt het ook eerder geroepen, maar de reden die je opgaf had niets te maken met mijn "dreiging" om te sluiten. Zie de quote van mij die je aangehaald hebt met de reden die ik opgaf. Waarschijnlijk heb je het bericht dat ik een paar minuten later heb geplaatst, niet gelezen. Een mod sluit een topic op verzoek als hij er zelf ook achter staat, maar misschien hadden we wel een reden om het zo te laten?

Dat er "maar" 1 mod online is/was, maakte voor deze topic geen verschil. Deze topic had extra aandacht van de mods.

 

Ik heb bewust deze topic gelaten voor wat het was. Offtopic was prima, discussie over wel of geen media aandacht was prima, zolang er maar geen ruziesfeer uit zou voortvloeien. Daarom kwam ik met een kleine waarschuwende verzoek.

Dat er al een topic bestaat over media-aandacht weet ik, dat het redelijk offtopic is, weet ik, dat het op slowchat lijkt, weet ik.

Maar, mijn insteek was en dat heb ik ook gemeld aan mijn collegamods, dat we zo wel "de aandacht van Spijkerman/Koppensnellers/Talpa" en alles wat er uit voortvloeit, centraal houden in één topic.

Als de uitzending van a.s. zaterdag is geweest zullen we nog even toezien wat hier gemeld wordt, gevolgd door een sluiting van deze topic en de topic waarschijnlijk zo goed mogelijk opsplitsen naar de desbetreffende subfora en topics als de al door jou genoemde topic over media aandacht, slowchat en weet ik wat allemaal :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat er "maar" 1 mod online is/was, maakte voor deze topic geen verschil. Deze topic had extra aandacht van de mods.

 

Over het on-line zijn spreek ik niet over Krummel. :lol:

 

 

Als de uitzending van a.s. zaterdag is geweest zullen we nog even toezien wat hier gemeld wordt, gevolgd door een sluiting van deze topic en de topic waarschijnlijk zo goed mogelijk opsplitsen naar de desbetreffende subfora en topics als de al door jou genoemde topic over media aandacht, slowchat en weet ik wat allemaal :lol:

 

Je haalt je wel een werk op je hals zo......met al die splitsingen....

 

 

Gr Twinlife :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen nu wel 100-den one day flies bij komen! Spijkersmurf geen diepgang? Zojuist een dieptepunt gezien! Laten we met z'n allen lekker gaan cachen en wie weet komen we TB koppensnellers tegen. Mooie anecdote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie weet komen we TB koppensnellers tegen

 

 

Ter informatie: er ís al een TB Koppensnellers, met het 10-gulden biljet van Aruba dat Jack de eerste keer had meegegeven. Dit kaartje is dus de 2e TB die gaat rondreizen ter aanleiding van deze uitzending. Wie weet komen we dat kaartje ook nog als TB tegen, heb ik ze allebei gehad :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...