Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

Goed punt, Twin Peaks.

 

En laat ik er dan nog aan toe voegen dat het gewoon ook erg leuk is om een uitzending van Koppensnellers bij te wonen. Iedereen is er super relaxed (het is nagenoeg dezelfde ploeg als vorig jaar bij de Vara), er heerst geen noemenswaardige stress. En Jack Spijkerman is echt geinteresseerd en vindt het een leuke bezigheid.

Ik wil wel, maar dan moet ik vrijdag wel even vrij nemen (gewoon een kwestie van niet komen. Geen reactie aub. Zeker niet van bierdrinkende, fietsende Driehoekers ;) ) en ook heb ik de cache nog niet gevonden. Morgen overdag kan ik niet cachen, maar 's avonds wel. Misschien wil er iemand in team verband, want 's avonds even op en neer naar Leiderdorp is niet echt comfortabel. :no:

Maar waarschijnlijk is er al iemand anders langs geweest vandaag. :yes:

Overigens ben ik het niet met Twin Peaks eens dat Pallas Athena de cache dan maar niet had moeten gaan doen. Als zij wel wil cachen maar niet op tv wil komen moet zij dat toch weten. Ik ben het volkomen met haar eens.

 

Q :blush:

 

Thx Quaerens, zo denk ik er zelf dus ook over. Het gaat mij om de cache, niet om de tv. Als je serieus die cache morgenavond wil doen, wil ik best nog een keertje mee, 't was een onbekende omgeving voor mij en ik vond de wandeling niet onaardig.

 

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Thx Quaerens, zo denk ik er zelf dus ook over. Het gaat mij om de cache, niet om de tv. Als je serieus die cache morgenavond wil doen, wil ik best nog een keertje mee, 't was een onbekende omgeving voor mij en ik vond de wandeling niet onaardig.

 

Groetjes, Marij

Pallas Athene

 

 

Je geeft zelfs in je log aan dat het je om het cachen gaat en niet om de punten.

 

Als dat echt zo is had je de cache volgens mij ook wel een dag later kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het een "gelegenheids" cache. Met een speciale reden neergelegd.

 

Als Delta 123 de cache "Bram" neerlegt, ter gelegenheid van de geboorte van de zoon van Franky369, hebben we ook allemaal het fatsoen om hem eerst door Franky369 te laten vinden, toch.....

 

Ik vind dit niet anders.

De cache Bram is speciaal voor Franky639's zoon neergelegd en Koppensnellers voor geocachers in het algemeen. Daar zit volgens mij het grote verschil.

 

Bovendien, in de listing staat dat als je vrijdag de opnames niet kan bijwonen, dat je dan het kaartje niet mee moet nemen. Daaruit maak ik op dat je de cache wel mag loggen, maar het kaartje niet mee hoeft te nemen.

Als je serieus die cache morgenavond wil doen, wil ik best nog een keertje mee, 't was een onbekende omgeving voor mij en ik vond de wandeling niet onaardig.

 

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Met "teamverband" bedoelde ik eigenlijk iemand met een auto die wil rijden...

 

Groetjes Quearens :blush:

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pallas komt alleen niet op TV, Kruimel, want Pallas heeft het kaartje lekker laten liggen

 

ik hoef geen media-aandacht aan Geocaching te geven, dat mag de volgende doen als hij daar zin in heeft...

 

 

Er moet mij een ding van het hart..... waarom ben je in hemelsnaam op pad te gaan om juist deze cache als eerste te vinden. Gezien de statistieken ben je niet iemand die vroeg het bed uitkomt om een FTF te hebben.

Er zijn cachers zat die het wel leuk vinden, die strijd leveren om als eerste te zijn.

 

Was het alleen bedoeld om te laten zien dat jij het ook kunt? Dan heb je een puntje gescoord.

 

Persoonlijk vind ik het een domme actie. Ook wij hoeven niet zo nodig op TV, gaan de cache dus ook niet als eerste proberen te zoeken. Ook wij zitten niet te wachten op al de media aandacht en de wildgroei van geocachers.

 

Als je gewoon een statement hebt willen maken dan is het gelukt, je hebt een hoop los gemaakt onder de geocachers, maar of het positief is is een tweede.

 

Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is maar 1 probleem:

 

Het onderwerp staat waarschijnlijk al bij Jack op de agenda.

 

Als je wilt dat de hobby op een normale manier belicht wordt, zal er iemand naartoe moeten die daar op een normale maar vooral positieve manier over weet te vertellen.

 

De reacties die nu op het forum verschijnen zijn misschien wel een weergave van hoe iedereen erover denkt, maar daar wordt niemand wijzer van.

 

Als er niemand komt opdraven en / of we gaan er met z'n allen op een carambalige manier mee om is de kans niet gering, dat Jack straks een heel carambalige draai aan het verhaal over geocachen geeft.

 

De media aandacht hebben we nu eenmaal, nu alleen ervoor zorgen dat die positief blijft.

 

In dat licht bezien, vind ik het jammer dat de cache gelogd is door iemand die niet van plan is om naar de uitzending te gaan.

 

De cache was m.i. speciaal voor die gelegenheid neergelegd.

Wil je er niet heen? doe dan ook de cache niet en geef een ander de gelegenheid om wel als eerste vinder naar de uitzending te gaan.

 

My two cents.

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zitten niet te wachten op al de media aandacht en de wildgroei van geocachers.

Hiermee ben ik het voor het grootste deel eens, media aandacht is niet zo heel handig, maar Twin Peaks heeft met post #117 wel een punt. Je wilt natuurlijk wel dat geocaching positief in de aandacht staat als het toch op tv komt.

Ik sta niet te springen om op tv te komen, maar als niemand anders wil, hoor ik wel in de categorie enthausiaste cachers en werp ik me op als vrijwillger om te gaan. :yes:

 

Q :blush:

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zitten niet te wachten op al de media aandacht en de wildgroei van geocachers.

Hiermee ben ik het voor het grootste deel eens, media aandacht is niet zo heel handig, maar Twin Peaks heeft met post #117 wel een punt. Je wilt natuurlijk wel dat geocaching positief in de aandacht staat als het toch op tv komt.

Ik sta niet te springen om op tv te komen, maar als niemand anders wil, hoor ik wel in de categorie enthausiaste cachers en werp ik me op als vrijwillger om te gaan. ;)

 

Q :blush:

 

Lijkt me prima! misschien samen met Barny :yes:

 

Groetjes Marja :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...