Spring naar bijdragen

geocacher gezocht voor leuk tvprogramma


Gast nicolienkool

Aanbevolen berichten

Ik was net bij de Roode Lantaarn en die zei tegen mij: Zal me niet verbazen als Barny er niet bij zal zijn.

 

Lijkt me prima! misschien samen met Barny  :blush:

Groetjes Marja :yes:

 

met jou wil ik overal naar toe, maar ik moet er niet aan denken om met mijn kop naast js te zitten :no:

 

Barny

Is De Roode Lantaarn helderziend ;):eek: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goud, zilver en brons zijn vergeven en het kaartje heeft een mooi nieuw tehuis gevonden bij enthousiaste cachers. Wie het zijn, moeten ze zelf maar melden. En anders zien we het zaterdag wel... :blush:

 

Vanaf nu is Koppensnellers dus gewoon een cache als andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goud, zilver en brons zijn vergeven en het kaartje heeft een mooi nieuw tehuis gevonden bij enthousiaste cachers. Wie het zijn, moeten ze zelf maar melden. En anders zien we het zaterdag wel... :blush:

 

Vanaf nu is Koppensnellers dus gewoon een cache als andere.

 

Nou das niet zo moeilijk te raden he Pipo en Mamaloe :yes:

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, en als er dan bij de opnames niet op zou komen dagen (wat gelukkig dus inmiddels niet het geval is, veel plezier bij de opnames), dan kunnen ze bij Koppensnellers altijd nog deze forum-post laten zien of er een lekker stukkie cabaret over opvoeren.....

 

Nogmaals, 't is dat ik aan het werk was, anders had ik 'm graag gelogd en was ik graag naar de studio gegaan. Die vrije vrijdag hadden we wel kunnen regelen

 

En nu maar weer gewoon lekker cachen met z'n allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn gisteren ook geweest om er over me te kunnen praten (anders heb je volgens mij geen recht van spreken).

Op zich niet echt blij met alle aandacht: voor je het weet kom je overal hordes cachers tegen en krijgt niemand meer toestemming om een cache te leggen ...?

Wat ik ook wel een beetje jammer vindt is dat de route niet echt erg mooi is en zo de kans wordt gemist om wat mij betreft de ware aard van cachen 'Het anderen laten meegenieten van bijzondere plekken' niet goed tot zijn recht komt.

Heb de eerste uitzending niet gezien, maar ik hoop dat de komende er goed op staat. Succes in ieder geval Pipo en Mameloe ! :lol1:

bewerkt door Pingui
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo altesaam,

 

Iemand (Kiddooz?) vroeg ons gisteren een berichtje op het forum te plaatsen wanneer de uitzending zou zijn. Nou.....de opnames zijn aanstaande zaterdagmiddag en de uitzending is 's avonds. Verwacht er niet teveel van want Pipo en dochter komen niet aan tafel maar zitten in het publiek. Waarschijnlijk een hele korte shoot en een enkele vraag. Het thema is vorige week al behandeld en het item dient als afsluiting.

Tot "ziens", Pipo&Mammaloe :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo altesaam,

 

Iemand (Kiddooz?) vroeg ons gisteren een berichtje op het forum te plaatsen wanneer de uitzending zou zijn. Nou.....de opnames zijn aanstaande zaterdagmiddag en de uitzending is 's avonds. Verwacht er niet teveel van want Pipo en dochter komen niet aan tafel maar zitten in het publiek. Waarschijnlijk een hele korte shoot en een enkele vraag. Het thema is vorige week al behandeld en het item dient als afsluiting.

Tot "ziens", Pipo&Mammaloe :eek:

Waarom werk je hier dan aan mee?? Ter eer en meerdere glorie van meneer spijkermans :beerchug:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo altesaam,

 

Iemand (Kiddooz?) vroeg ons gisteren een berichtje op het forum te plaatsen wanneer de uitzending zou zijn. Nou.....de opnames zijn aanstaande zaterdagmiddag en de uitzending is 's avonds. Verwacht er niet teveel van want Pipo en dochter komen niet aan tafel maar zitten in het publiek. Waarschijnlijk een hele korte shoot en een enkele vraag. Het thema is vorige week al behandeld en het item dient als afsluiting.

Tot "ziens", Pipo&Mammaloe :beerchug:

Dat is lekker, kom je als team moet meer dan de helft tussen het publiek gaan zitten. :beerchug:

Naja goed in ieder geval gefeliciteerd met jullie komende tv optreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom werk je hier dan aan mee?? Ter eer en meerdere glorie van meneer spijkermans :eek:

 

 

 

Misschien omdat de eerste loggers niet aan tafel met Meneer Spijkerman wilden zitten....

Knap van Pipo en Mammalou en het geweten dat ze wel gaan dan, al zitten ze ook niet aan tafel met deze meneer Spijkerman.....een hoop doen het hun niet na. :beerchug:

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ook maar ff wezen loggen :eek:, alles gemakkelijk te vinden al klopt mi de laatste berekening niet helemaal...

In het donker is het iig echt een leuke tocht! :beerchug:

Verder krijg ik geen TB meer gedropt.. :beerchug: ,das raar. Zaterdag eens ff kijken wat het studio optreden wordt van Pipo & Mammaloe.

The Show must go on...

bewerkt door Axel-F
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...