Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

een paar gaten er in knippen en een sticker.gif sticker er op en klaar is-ie :thumbup: .

 

ROTFLMAO!!! :thumbup:

 

Mijn vader werkte vroeger in de haven, en heeft eens 'speciale' regenjassen van daar meegenomen.

Helaas in fel geel of oranje. Een dik rubberachtig plastic waar echt niets doorheen komt, en aan de binnenkant kon je ook nog een namaak bontvoering klikken.

Deze jassen waren in het Parka-model.

 

Geen idee wat ze kosten, maar denk dat je ze bij de dump nog wel kunt vinden.

Ideaal voor Geocachen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook wel interesse in truien, is dit fleece? Maar ja xxxl :thumbup: wel verkrijgbaar?

 

 

Ik heb even gekeken.

Hij gaat tot 3X

Dat is in NL-maten vergelijkbaar met kledingmaat 62 (herenmaat) ofwel damesmaat 52.

Dat is echt wel groot hoor!

Borstwijdte 132 cm, taille 122. Het shirt is wijder dan dat, dit is strak om je middel en borst gemeten.....

Moet dus geen probleem zijn..... :thumbup:

 

Zo en nu ga ik zelf weer achter de naaimachien en borduurmachien. Ik maak het gewoon zelf...

De grootste maat is inderdaad XXXL. De andere twee maten zijn Large en Extra Large. Behoorlijk ruim dus. Voor de kleineren onder ons zal hij misschien iets ;) te groot zijn...

Waren er ook meer kleuren? :thumbup: Heb je een linkje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een paar gaten er in knippen en een sticker.gif sticker er op en klaar is-ie :thumbup: .

 

ROTFLMAO!!! :thumbup:

 

Mijn vader werkte vroeger in de haven, en heeft eens 'speciale' regenjassen van daar meegenomen.

Helaas in fel geel of oranje. Een dik rubberachtig plastic waar echt niets doorheen komt, en aan de binnenkant kon je ook nog een namaak bontvoering klikken.

Deze jassen waren in het Parka-model.

 

Geen idee wat ze kosten, maar denk dat je ze bij de dump nog wel kunt vinden.

Ideaal voor Geocachen lijkt me.

 

Beide jassen lijken me prima al denk ik dat de laatste iets handiger is omdat er waarschijnlijk ook jaszakken in zitten haha! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er ook warme waterdichte geocache jasen :thumbup:

 

Zonder dollen zijn die er?

 

Zelf heb ik jas speciaal voor het geocachen aangeschaft. Het is een Duitse legerjas: water- en winddicht, maar ademend. Heb hem voor een zeer schappelijke prijs gekocht (nieuwprijs 100 euro in Dld). Het is een technische jas, die absoluut niet onder doet voor de dure (merk)jassen in de buitensportwinkel: ik vind de jas zelfs beter uitgedacht. Op één van de mouwen prijkt het GC-logo, daar waar de Duitse vlag zat (klitteband)...

 

Ik kan deze jas ten zeerste aanbevelen als je een jas zoekt die tegen een stootje kan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dus over deze:

het kledingstuk

die in de maten LG XL en 3X verkijgbaar zijn voor 30 dollar.

Ik kan ze wel volgende week hierheen laten komen. Ik moet weten welke maat men wenst want ik ga niet ruilen. Dus niet 'hij is te groot/klein' klagen bij mij.

 

De prijs zal ik alsvolgt berekenen;

30 dollar plus verzend uit de USA van 1 dollarcent per gram. Ik weet het gewicht niet.

De BTW met invoerrechten komt op 22 procent, dus ruim 6 dollar.

Dan het probleem hier: past die in een enveloppe van 28 x 26 x 3 cm of niet? (kan die door de brievenbus, is de vraag. ) Zoniet dan wordt het een pakje van 6,20 euro plus verpakmateriaalkosten.

De omrekening dollar- euro volgens huidige stand bij aankoop (+/- 5 cent marge dus)

Eindbedrag wordt afgerond naar boven vanwege een kleine marge voor de goodiesshop.

 

 

Ik heb nu de volgende personen in mijn lijst.

Willen die even opgeven hoeveel en van welke maat?

Ruud4d, De Scheertjes, GPSGek, Buzzardseye, Smeule, Remunj, de Bruine Beren, Wilxl11 Carotte, Tornado Bram, Team Jemar, LTeunis,Gekodiver, Steensnoeper, Purk, Cache Organic, Stonehorse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij maar een 3x .

Denk dat het pakje wel niet door de brievenbus gaat.

Als er meer mensen bij in de buurt wonen kan ik misschien wel een aantal ophalen.

Of doe je daar niet aan ?

Dagje cachen in de buurt, twee vliegen in één klap.

 

groeten Buzzardseye

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dus over deze:

het kledingstuk

die in de maten LG XL en 3X verkijgbaar zijn voor 30 dollar.

Ik kan ze wel volgende week hierheen laten komen. Ik moet weten welke maat men wenst want ik ga niet ruilen. Dus niet 'hij is te groot/klein' klagen bij mij.

 

De prijs zal ik alsvolgt berekenen;

30 dollar plus verzend uit de USA van 1 dollarcent per gram. Ik weet het gewicht niet.

De BTW met invoerrechten komt op 22 procent, dus ruim 6 dollar.

Dan het probleem hier: past die in een enveloppe van 28 x 26 x 3 cm of niet? (kan die door de brievenbus, is de vraag. ) Zoniet dan wordt het een pakje van 6,20 euro plus verpakmateriaalkosten.

De omrekening dollar- euro volgens huidige stand bij aankoop (+/- 5 cent marge dus)

Eindbedrag wordt afgerond naar boven vanwege een kleine marge voor de goodiesshop.

 

 

Ik heb nu de volgende personen in mijn lijst.

Willen die even opgeven hoeveel en van welke maat?

Ruud4d, De Scheertjes, GPSGek, Buzzardseye, Smeule, Remunj, de Bruine Beren, Wilxl11 Carotte, Tornado Bram, Team Jemar, LTeunis,Gekodiver, Steensnoeper, Purk, Cache Organic, Stonehorse.

 

Toppie :thumbup: maar is er willicht meer duidelijkheid te krijgen in de maatvoering ?

Zo als iedereen wel weet kan dit nog verschillen, het ene maatje 36 is de andere niet :no:

En kan er dan ook gelijk navraag gedaan worden of dat er een maatje XXL (2XL) beschikbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat dus over deze:

het kledingstuk

die in de maten LG XL en 3X verkijgbaar zijn voor 30 dollar.

Ik kan ze wel volgende week hierheen laten komen. Ik moet weten welke maat men wenst want ik ga niet ruilen. Dus niet 'hij is te groot/klein' klagen bij mij.

 

Ik heb nu de volgende personen in mijn lijst.

Willen die even opgeven hoeveel en van welke maat?

Ruud4d, De Scheertjes, GPSGek, Buzzardseye, Smeule, Remunj, de Bruine Beren, Wilxl11 Carotte, Tornado Bram, Team Jemar, LTeunis,Gekodiver, Steensnoeper, Purk, Cache Organic, Stonehorse.

 

LTeunis 1 st. maat Large

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...