Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Voor degene die de petten willen bestellen, weet dat de kleur op de foto niet klopt.

 

Wij hebben er vandaag 2 binnengekregen, waaarvoor dank aan de prof.

 

Maar het was wel enigzins teleurstellend dat de petten bruin waren en niet bordeaux, zoals op de foto lijkt.

 

Ze zitten overigens heerlijk!

 

groetjes GeoVlinder

 

@De Beltjes: bij de goodieshop, zie handtekening van de prof. of hoofdpagina .nl

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan ik aan het triple cache container setje komen wat angeboden wordt in de shop van groundspeak?

Bij de blokker heb je ook drie van dat soort doosjes, kost maar 2 euro maar dan heb je er natuurlijk geen stikkers bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan alles zonder problemen :P;) bij Groundspeak in de USA bestellen.

Ik bestel zo door de bank genomen 1x per 1 1/2 maand.

Dus dat geeft wachten.

En ja, de kosten dan.

De dollar staat op 1,42 op dit moment, de BTW is 20 % en voor textiel 10 % invoer belasting erbij, de verzendkosten vanuit de USA 1,2 dollarcent per gram, de verzending hier in doos 6,50 plus doos kosten (1,50 ongeveer). En dan een kleine marge voor de club.

De shop in Duitsland heeft potentieel een 10x grotere klantenkring. Maar als zij voor mij meebestellen en het dan naar mij moeten sturen (EUpost is duur!!) en dan ik weer verder verzenden: dat is kostenverhogend. Lood om oud ijzer, zoals het spreekwoord zegt.

En nu niet aankomen met een ander spreekwoord zoals "of je door de hond of door de kat gebeten wordt..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prof., hartelijk dank voor de vlotte aflevering van de bestelling!

 

Vrijdag besteld, Maandag in huis, toppie.

 

Ik weet niet of iemand er al ervaring mee heeft, maar de zgn Trail Tacks (de lichtgevende punaises) zijn echt goed!

Ik heb ze getest over verschillende afstanden vanaf 5 tot 300m.

 

Het zal ook afhangen van de sterkte van je zaklamp, maar in het aardedonker waren ze tot een meter of 200 makkelijk zichtbaar.

Daarna werd het minder, maar dat heeft ook weer met mijn ogen te maken (dan zie ik die kleine puntjes niet meer.)

Persoonlijk vind ik ze zelfs beter dan de fire-needles, je hoeft namelijk niet perse de zaklamp op ooghoogte te houden.

Ik prikte 2 tacks op een boom met daaronder een fire-needle in een gelijkzijdige driehoeksvorm.

De tacks zag je direct bij het aanschijnen terwijl je voor de fireneedle echt moeite moest doen.

Bij een meter of 60 zag ik de fireneedle al niet meer. :P

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prof., hartelijk dank voor de vlotte aflevering van de bestelling!

 

Vrijdag besteld, Maandag in huis, toppie.

 

Ik weet niet of iemand er al ervaring mee heeft, maar de zgn Trail Tacks (de lichtgevende punaises) zijn echt goed!

Ik heb ze getest over verschillende afstanden vanaf 5 tot 300m.

 

Het zal ook afhangen van de sterkte van je zaklamp, maar in het aardedonker waren ze tot een meter of 200 makkelijk zichtbaar.

Daarna werd het minder, maar dat heeft ook weer met mijn ogen te maken (dan zie ik die kleine puntjes niet meer.)

Persoonlijk vind ik ze zelfs beter dan de fire-needles, je hoeft namelijk niet perse de zaklamp op ooghoogte te houden.

Ik prikte 2 tacks op een boom met daaronder een fire-needle in een gelijkzijdige driehoeksvorm.

De tacks zag je direct bij het aanschijnen terwijl je voor de fireneedle echt moeite moest doen.

Bij een meter of 60 zag ik de fireneedle al niet meer. :P

Helemaal mee eens, die punaises werken echt veel beter.

 

Dus plak de punaises niet op het nul-punt dan is het geen nachtcache, nee prik ze op 200 meter afstand bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan ik aan het triple cache container setje komen wat angeboden wordt in de shop van groundspeak?

Bij de blokker heb je ook drie van dat soort doosjes, kost maar 2 euro maar dan heb je er natuurlijk geen stikkers bij.

Als ze bij de Blokker op zijn kan je naar de Xenos. Vanaf 0,99 voor de kleinste. Ook geen sticker, maar die maak je zelf toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Of ze leverbaar zijn weet ik niet, volgens mij wel bestelbaar, maar dat moet je aan het profje vragen.

 

Ze kostten ons 16,- per stuk, inclusief alle bijkomende kosten van import en verzending.

 

De kleur is echter niet bordeaux rood, maar bruin!

Dus niet de kleur op de eerder afgebeelde foto.

(Als mijn fototoestel het deed, zou ik een foto maken, kon je de kleur zien.)

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prof., hartelijk dank voor de vlotte aflevering van de bestelling!

 

Vrijdag besteld, Maandag in huis, toppie.

 

Ik weet niet of iemand er al ervaring mee heeft, maar de zgn Trail Tacks (de lichtgevende punaises) zijn echt goed!

Ik heb ze getest over verschillende afstanden vanaf 5 tot 300m.

 

Het zal ook afhangen van de sterkte van je zaklamp, maar in het aardedonker waren ze tot een meter of 200 makkelijk zichtbaar.

Daarna werd het minder, maar dat heeft ook weer met mijn ogen te maken (dan zie ik die kleine puntjes niet meer.)

Persoonlijk vind ik ze zelfs beter dan de fire-needles, je hoeft namelijk niet perse de zaklamp op ooghoogte te houden.

Ik prikte 2 tacks op een boom met daaronder een fire-needle in een gelijkzijdige driehoeksvorm.

De tacks zag je direct bij het aanschijnen terwijl je voor de fireneedle echt moeite moest doen.

Bij een meter of 60 zag ik de fireneedle al niet meer. :D

Helemaal mee eens, die punaises werken echt veel beter.

 

Dus plak de punaises niet op het nul-punt dan is het geen nachtcache, nee prik ze op 200 meter afstand bijvoorbeeld.

 

ik ben ook bezig met het uitzetten van een nachtcache. Ik weet niet wat ik zal gebruiken punaises of fire-needles. Zijn ervaringen van jullie over de de duurzaamheid en zichtbaarheid op langere termijn?

En wat bedoel je met plak ze niet op het nulpunt dat begrijp ik niet goed

 

montebaldo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...