Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

Iedereen die mogelijk ( ik adminstreer niet zo best) iets besteld hebben, hetzij bruine pet, groene pet, groene kikker groot of fleece pullover (ook in SM maatje te krijgen!)

hebben heden een PM-etje van mij gehad.

Zijn er personen die iets wensen en geen PM van mij hebben gekregen over hun wens, trek even bij mij aan de virtuele bel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er is een kink in de kabel gekomen (spreekwoord)

 

De wet van Murphy is in werking getreden.

Gisteren ben ik gaan bestellen. Maar raar genoeg ontbrak de maat LG in het lijstje.

Vandaag kreeg ik bericht dat maat LG is uitverkocht en pas volgend jaar geleverd kan worden.

Dat schiet niet op. Aangezien ik niet zo lang kan wachten met de andere te bestellen goederen, gaat het dus voorbij voor maat LG bestellers. De andere wel leverbare maten zal ik meebestellen.

Sorry maar het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een kink in de kabel gekomen (spreekwoord)

 

De wet van Murphy is in werking getreden.

Gisteren ben ik gaan bestellen. Maar raar genoeg ontbrak de maat LG in het lijstje.

Vandaag kreeg ik bericht dat maat LG is uitverkocht en pas volgend jaar geleverd kan worden.

Dat schiet niet op. Aangezien ik niet zo lang kan wachten met de andere te bestellen goederen, gaat het dus voorbij voor maat LG bestellers. De andere wel leverbare maten zal ik meebestellen.

Sorry maar het is niet anders.

 

:thumbup:

Die wet van Murphy gaat toch over dat alles fout gaat wat fout kan gaan ?

Alleen nog voor LG bestellers gaat het fout.

Dus nog geen wet van Murphy ! :pepsi:

Al is het vervelend voor de LG'ers :wine:

:newyear:

bewerkt door buzzarsdseye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb belangstelling voor de camo-tape. ik heb contact gehad met de prof. Wat blijkt: een rolletje kost 4 euro, het verzenden kost 8 euro! Is er misschien iemand uit de omgeving van Den Bosch die de prof binnenkort tegenkomt, of in de buurt komt, en een rolletje voor mij wil meebrengen? Of heeft iemand een bestelling zodat we misschien de verzendkosten kunnen delen? Ik gun de goodiesshop zeker die 4 euro, maar ik gun TNT geen 8 euro om één rolletje te vervoeren :wistling: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

ik had het al eerder over Mr. Murphy die met zijn wet is langs gekomen.

Sommige lezers vonden het nog niet erg genoeg om Murphy van stal te halen. Dan moest er meer mis gaan. En zodoende alsdan. U vraagt, hij draait.

 

Maandag was het in Rotterdam. Dinsdag ging het naar de douane.

SHIPMENT IS HELD TO VERIFY COMMODITY DESCRIPTION WITH THE CUSTOMER FOR CORRECT CLASSIFICATION / DELIVERY RESCHEDULED

Woensdag nog steeds. Donderdag werd de zaak ter inklaring geboekt.

NON-UPS OFF-SITE CLEARANCE REQUESTED; SHIPMENT MOVING IN-BOND OR WITH TRANSIT DOCUMENT TO NON-UPS BROKER FOR CLEARANCE / DELIVERY RESCHEDULED

Heden vrijdag is het weer bij de douane voor weer controle.

SHIPMENT IS HELD TO VERIFY COMMODITY DESCRIPTION WITH THE CUSTOMER FOR CORRECT CLASSIFICATION / DELIVERY RESCHEDULED

 

Dus het is zeer twijfelachtig of het nog voor Kerstmis hier aankomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murphy?

 

Alles wat fout kan gaan gaat fout

Dus moet je het fout laten laan

Want gaat het fout fout gaat het dus goed :huh:

Moeten we het dus fout laten gaan

Want dan komt het goed.

Of is er hier iets goed fout.

 

Goed ik ben :thumbup: dus fout, goed hé?

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms heeft men geluk, soms niet.

Deze keer sloeg Murphy toe.

We kunnen nu alleen zeggen, alle zegen komt van boven, maar of dat helpt wil ik betwijfelen.

 

Laten we het beste er maar van hopen, eens zullen de grensbewakers wel een beslissing nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Voor allen die denken "hoe zit het nu?"

het is Murphy volop. Dit las ik heden over het pak:

 

 

ROTTERDAM, NL 01/02/2008 11:19 A.M.

SHIPMENT IS HELD TO VERIFY COMMODITY DESCRIPTION WITH THE CUSTOMER FOR CORRECT CLASSIFICATION / DELIVERY RESCHEDULED

Is het een idee als de ontvangende kant van de "customers" zelf even langsgaan? Dan vertellen we ze wel even dat de omschrijving helemaal correct is... :P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...