Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik denk dat er wel behoefte is om kleding aan te bieden in de goodiesshop. Persoonlijk lijkt het mij wel wat :o !

 

Dit zeggende, denk ik dat wel meer werk voor de Prof betekent: de enne maat L is de ander niet, dus dan moet het niet-passende shirt weer worden teruggestuurd en een nieuw shirt weer retourgestuurd enz. Meer werk dus...Maar goed: ik weet niet in hoeverre de Prof dit een probleem vindt ;) !?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wel interesse in truien, is dit fleece? Maar ja xxxl ;) wel verkrijgbaar?

 

 

Ik heb even gekeken.

Hij gaat tot 3X

Dat is in NL-maten vergelijkbaar met kledingmaat 62 (herenmaat) ofwel damesmaat 52.

Dat is echt wel groot hoor!

Borstwijdte 132 cm, taille 122. Het shirt is wijder dan dat, dit is strak om je middel en borst gemeten.....

Moet dus geen probleem zijn..... :o

 

Zo en nu ga ik zelf weer achter de naaimachien en borduurmachien. Ik maak het gewoon zelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wel interesse in truien, is dit fleece? Maar ja xxxl ;) wel verkrijgbaar?

 

 

Ik heb even gekeken.

Hij gaat tot 3X

Dat is in NL-maten vergelijkbaar met kledingmaat 62 (herenmaat) ofwel damesmaat 52.

Dat is echt wel groot hoor!

Borstwijdte 132 cm, taille 122. Het shirt is wijder dan dat, dit is strak om je middel en borst gemeten.....

Moet dus geen probleem zijn..... :o

 

Zo en nu ga ik zelf weer achter de naaimachien en borduurmachien. Ik maak het gewoon zelf...

De grootste maat is inderdaad XXXL. De andere twee maten zijn Large en Extra Large. Behoorlijk ruim dus. Voor de kleineren onder ons zal hij misschien iets ;) te groot zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn al 13 gegadigden. En dat zijn alleen de reacties van overdag. Mocht de Prof er niet aan willen beginnen, kunnen we misschien toch een gezamenlijke inkoop doen. Misschien krijgen we dan met een beetje onderhandelen wel wat van de prijs af. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...