Spring naar bijdragen

Geoleaks Ervaringen / Mystery's


Barry

Aanbevolen berichten

maar ga nu niet de zaken omdraaien en het "probleem" of het "etische vraagstuk" bij de cache plaatser leggen.

Ik zie geen probleem en voor ethische vraagstukken mis ik een gen.

 

Ik stel vragen en ik moedig cacheleggers aan. Of zij daar iets mee doen moeten ze helemaal zelf weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste TT: Ik erger mij in het geheel niet, ik hoef helemaal geen gelijk te hebben, natuurlijk heeft Diederikus het recht om vragen te stellen, net als ik het recht heb om zijn (of andermans) vragen of argumenten raar te vinden.

Ik verwonder mij hier vooral over de richting die de discussie uitgaat en alle smoezen om loggen met verkregen coördinaten te rechtvaardigen.

Over de testikels van Barny laat ik mij niet uit en ik heb geen flauw idee waar hij zijn ondergoed koopt (en evenmin waar hij zijn coördinaten haalt)

Kikker: Mijn ondergoed komt vooral van de HEMA en daar heb ik genoeg van, zodat ik voorlopig niet hoef te winkelen, want daar heb ik pas een hekel aan...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap werkelijk niet dat mensen drie tientjes over hebben om eindcoordinaten te bemachtigen. Een mailtje naar de CO is bijna altijd de oplossing.

Dat er achter Geoleaks oplichters zitten hoef ik jullie dacht ik niet meer te vertellen. Lees anders het oude topic over GL nog eens door.

Gaat over mijn zoektocht naar de eigenaar en het niet afdragen van donaties aan een goed doel, iets wat ze op hun site pretenderen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Sivota in #84 aangeeft is er een wezenlijk verschil tussen elkaar helpen, live of via PM, en het publiceren van oplossingen op internet.

Ook op dit forum doen we dat niet, maar verwijzen de vraagsteller naar de cacheëigenaar.

Al was Geoleaks gratis, dan nog zou ik mij daar niet vertonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barry, ieder stelt zijn eigen grenzen. Ik zie er geen kwaad in wanneer ik de oplossing van een puzzel aan mijn dochter geef of aan een andere cachemaat.

De handel op events verwerp ik echter.

Over Geoleaks heb ik al genoeg gezegd. De handel en wandel van Geoleaks-beheerders is destijds door Koos blootgelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niemand kan de "illegale" praktijken van het doorgeven van lijstjes op Events blootleggen? Of vind iedereen het daar wel ok? Beetje hypocriet om de Geoleaks beheerders, die wel transparant te werk gaan (misschien buiten de donaties om), te gaan doorlichten. Of hier iedereen heilig is. De handel is niet daar gaande, er wordt tussen geocachers onderhands juist heel veel "valsgespeeld". Maar iedereen schijnt zijn geweten hier te willen sussen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barry, als jij zo graag coördinaten van GeoLeaks wil halen dan doe je dat toch gewoon. Waarom moet dat voornemen zo breed uitgemeten worden? Verwacht je schouderklopjes voor jouw openheid? Wil je horen dat het oké is? Wil je misschien jouw eigen geweten sussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar iedereen schijnt zijn geweten hier te willen sussen.

Hoop dat ik niet een uitzondering ben, maar heb nog nooit een eindcoordinaat op een onjuiste wijze verkregen of weg gegeven, en op event zal je mij ook niet zien, 1x geweest en gelijk genezen. Dus nee, ik hoef mijn geweten niet bepaald te sussen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niemand kan de "illegale" praktijken van het doorgeven van lijstjes op Events blootleggen? Of vind iedereen het daar wel ok? Beetje hypocriet om de Geoleaks beheerders, die wel transparant te werk gaan (misschien buiten de donaties om), te gaan doorlichten. Of hier iedereen heilig is. De handel is niet daar gaande, er wordt tussen geocachers onderhands juist heel veel "valsgespeeld". Maar iedereen schijnt zijn geweten hier te willen sussen.

Alsof er wordt gesuggereerd dat we heilig zijn. Wat is nou precies je punt?

 

Ik heb alles ook wel voorbij zien komen. Voor mij is de discussie wel gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De praktijken op events hoeven niet te worden blootgelegd, die zijn reeds algemeen bekend.
Geoleaks is inderdaad transparant, iedereen kan zien dat zij infaam en abject zijn. Behalve dan het gesjoemel met donaties, maar waar zeuren wij over?

Barry, ter leering ende vermaeck: https://groups.google.com/forum/#!topic/nl.hobby.geocaching/17vvoB7JkaA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die een mening heeft over Events:

 

Op 25 april is er een CITO in Den Helder: GC5KZFW.

 

Barny: Mag ik je die dag een glas jus (Barny drinkt niet alleen cola, maar ook sinaasappelsap) aanbieden?

 

Sivota? Kom je mee?

Misschien doen we die dag ook wel de fröbelschoolactiviteit: Kikkertjes vouwen in alle kleuren van de regenboog :)

Action heeft vast wel een paar vouwblaadjes in het schap liggen voor de helderse cachers (tenminste....dat hopen we een beetje)

 

Den Helder: heeft heel veel zonuren. Dus waarschijnlijk wordt het een zonnige dag. Veel plezier allemaal op 25 april in Den Helder :holiday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niemand kan de "illegale" praktijken van het doorgeven van lijstjes op Events blootleggen? Of vind iedereen het daar wel ok? Beetje hypocriet om de Geoleaks beheerders, die wel transparant te werk gaan (misschien buiten de donaties om), te gaan doorlichten. Of hier iedereen heilig is. De handel is niet daar gaande, er wordt tussen geocachers onderhands juist heel veel "valsgespeeld". Maar iedereen schijnt zijn geweten hier te willen sussen.

Ik begrijp dat je nog in het stadium van overwegen zit. Ik zou zeggen, probeer eens een paar mysteries te loggen waarvan je viavia de coördinaten hebt verkregen. Het zou je wel eens minder kunnen bevallen dan je verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...