Spring naar bijdragen

Geoleaks Ervaringen / Mystery's


Barry

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Ook dit draadje over Geoleugen zal wel eindigen in de zogenaamde doofpot.

Zoals geld doneren in hun eigen portemonnee. (laat eens een foto zien of verhalen lezen waar het geld heen gaat!!!)

Een ban krijgen als je boe roept, of niet met hun pijpen meedanst.

Je eigen "puzzel" cache als verloren beschouwen als zij de oplossing hebben ;-(

bewerkt door keske27
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Diederikus, dat denk ik eerlijk gezegd ook. Verder brei ik er een eind aan. Er is een stormfront op komst vrees ik, gezien de laatste reacties die allemaal retorisch van aard zijn. Ik ben dit topic begonnen om te vragen naar ervaringen met Geoleaks. Kennelijk zit niemand daar bij. Verder ook geen handel in coordinaten hier. Dat doet me dan wel weer deugd. Ik ga me ook niet aanmelden, maar wel mijn ignorelijst eens aanvullen. Wellicht verschijnen er in de tussentijd weer eens leuke caches in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barry, het is slechts storm in een glas water. We zitten gewoon gezellig te keuvelen. Het zou wel een heel saai draadje zijn als we het allemaal met elkaar eens zijn.

Zoals Team Tabak aangeeft, humor is ook toegestaan.

Je hoeft er geen eind aan te breien, we borduren lekker voort. Eén recht en een averecht, haken en ogen, speldenprikken, allemaal toegestaan.

Je kan aan kantklossen doen zonder de klos te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil best wat over mijn persoonlijke ervaringen met geoleaks kwijt hier hoor

Toen ik erachter kwam dat mijn mysteries daar te vinden waren (googlen op de gc code leverde een link naar geoleaks op), heb ik een account gemaakt. Via de cache van google vond ik wat mensen die in het draadje hadden gerageerd voor het naar de opgelost sectie is verhuisd (waar je dus voor moet betalen) en die heb ik een pm gestuurd. Binnen 2 uur had ik email van de admin van de site...dat ik gewaarschuwd werd omdat ik mij niet hield aan de gebruikersvoorwaarden.

Van 1 van de personen die ik een pb had gestuurd kreeg ik wel een reactie...daarin stond overigens ook dat ik, nu ik zelf blijkbaar een geoleaks account had aangemaakt had, wel zou merken hoe fijn de site was....en dat het toch juist leuk is als mijn cache gevonden wordt...

 

tja...daar word ik dan weer een beetje treurig van :(

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PnavE_81, is het vreemd dat ik niet verbaasd ben over jouw ervaringen?

Gebruikersvoorwaarden: als je niet akkoord gaat met onze verwerpelijke praktijken, dan ben je een onhandig persoon.

 

onhandig persoon of onhandig persoon worden niet geaccepteerd. Ik schreef dus z u k k e l

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

In hoeverre mag een cache opgelost worden

- op het forum mogen mysterie caches en mysterie gedeeltes uit andere cachesoorten besproken worden
- oplossingen van caches mogen pas geplaatst worden zodra de eremetalen zijn verdeeld
- bonus mysteries die alleen te vinden zijn door aanwijzingen uit een reeks caches te noteren worden niet besproken
- alle hints en volledig uitgewerkte oplossingen zijn toegestaan, zolang er maar geen eindcoordinaat komt te staan
- puzzeltjes en opgaven die in het veld gedaan moeten worden, mogen hier worden geplaatst en opgelost worden
- er zijn verder geen beperkingen in hoeverre een mysterie cache uitgewerkt wordt
- het plaatsen van spoiler foto´s en video´s is toegestaan, net als een beschrijving van de cache
- voorop staat dat iedereen op een normale manier gezamenlijk mysteries kan oplossen en informatie kan delen

toch houden ze er daar een raar soort etiquette op na. Aan de ene kant mag je een volledige puzzel uitwerken, maar een eindcoordinaat mag je niet neerzetten. Ook mag je bonuscodes niet neerzetten. En natuurlijk is het podium heilig...dus niet spoileren voor er 3 mensen zijn geweest. Komt op mij over als complete willekeur van regels. Oja, ik mag deze info eigenlijk hier niet plaatsen, want niks van het forum mag verspreid worden...

Zal ik dat ook maar op mijn cachepagina's gaan plaatsen dan?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad heel vreemd die regels. Alles uitgewerkt mag maar niet die heilige eindcoordinaten. Hoeveel wil je je zelf voor de gek houden.

 

Ben trouwens benieuwd of de eigenaar van geoleaks hier al stiekem meelezen.

 

@barry : mooi en eerlijk antwoord van je! Vind ik leuk om te lezen. Hoop dat je nog veel cacheplezier mag beleven. En voel je niet op je teentjes getrapt. Ieder zijn ding, dat vind ik juist het leuke aan cachen. Ook ik kan me niet in alles vinden, maar ach, als het voor jouw maar leuk blijft toch?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PnavE_81, interessante quote die je plaatst.

Geoleaks stelt dus regels op hoe cachers mogen omgaan met de creaties van anderen.

 

Een nieuwe site: Georip.

Regels:

- je mag een cache slechts rippen wanneer je die niet leuk vindt;

- ammoboxen mag je slechts jatten indien je er een nodig hebt;

- plastic doosjes hoef je niet te sluiten als je haast hebt;

- een cache met cijferslot mag je ook openen op een alternatieve wijze, mits je een betonschaar hebt meegenomen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Odlaniger:

 

Aankomend weekend heb ik een Scoutingweekend in Apeldoorn. Van vrijdagavond tot zondagmiddag pakweg 16.00 uur als wij ons kamp opbreken zijn we in de stad waarbij iedereen verzekerd zou moeten/willen/kunnen/wenselijk is.

 

Helaas tref ik op mijn deurmat zeer regelmatig blauwe enveloppen aan.

 

Mijn kennis over de stad Apeldoorn is zeer minimaal te noemen. Wij hopen enkele interessante caches te mogen ervaren.

 

Wilt u ons aub helpen bij het aanreiken van een aantal mooie caches bij u in de buurt? Dan kan ik weer ouwerwets met mijn Scouting groep de paden in

 

Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking.

 

Wij wensen u een zonnig spoor. Wellicht treffen we elkaar ooit eens in het veld aan.Het lijkt mij geweldig om eens een CO live te spreken.

 

In afwachting van uw antwoord, verblijf ik,

 

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker, als je de binnenstad en enkele parken wilt zien, dan raad ik jou Jugendstil van de cacheowner Meryl aan. Dan kan je geliijk de cache Wilverprins van dezelfde eigenaar doen. Morgen zoek ik wel verder naar caches die ik aan wil raden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes @rend. Meldt het maar liever niet op dit forum. Nu denken we nog dat ons kleine buurvrouwtje vandaag gaat trouwen, maar misschien zit haar vader wel achter Geoleaks.

 

Robin Lara en Joey: Veel geluk samen. En niet alle taart alleen op eten hoor!

De Kikkers (je weet wel je buren) lusten ook graag taart. Je weet ons te vinden, want bij de vijver heb je vaak genoeg gespeeld. Wat dat betreft zou je een kleine kikkervis kunnen zijn.

 

Maar de allerliefste kus krijgen jullie echt wel van Kikker :inlove:

 

Ouders van Joey: Dank jullie wel voor het bakken van de mega enorme torenflat :chef:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker, wat kun jij toch mooi tussen de regels off topic kwaken.

 

En let op eerdaags begint de padden- en kikkertrek weer en laat je niet overrijden maar gewoon door een natuurliefhebber over de weg zetten.

Zo dat was ook even helemaal off-topic.

 

Kikker verder veel plezier.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan aan kantklossen doen zonder de klos te zijn.

Hele mooie quote, die ga ik onthouden. :thumbsup:

Ik weet bijna zeker dat de eigenaar van Geoleaks hier meeleest. Maar wie het precies is weet ik nog niet maar wie weet kom ik daar nog wel een keer achter.

Dat ik in post #51 afsloot met de heer Leaks, wordt toch niet serieus genomen he? :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak je geen zorgen, Barry, ook de Kikkers hebben grotere problemen in het leven dan dhr. Lieks.

 

Gelukkig is het weer bijna weekend en kunnen we vanaf vrijdagmiddag weer aan Scoutingtime doen

Dan is het weer tijd om het leven zonnig in te zien :)

 

Leuk! De meeste Scouts kunnen namelijk enorm goed met elkaar samen werken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...