Spring naar bijdragen

Geoleaks Ervaringen / Mystery's


Barry

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Inmiddels heb ik het gebied waar de geocache "Het hoogtepunt" waarschijnlijk ligt kunnen reduceren tot één vierkante kilometer.

Probleem kan zijn dat ik door het bos de bomen niet meer zie.

 

Maar on-topic, ik ben blij dat ik geen gebruik maak van Geoleaks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heb ik het gebied waar de geocache "Het hoogtepunt" waarschijnlijk ligt kunnen reduceren tot één vierkante kilometer.

Eén vierkante kilometer bos afzoeken lijkt me meer werk dan de cache gewoon lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik knap Od. :thumbup:

Als je de cache ooit gaat bezoeken en loggen en je aannames bleken te kloppen, dan wil ik graag van je horen hoe je dat thuis gedaan hebt.

Ik zou overigens niet te lang wachten, want komende zomer moeten echt wat zaken worden verplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus, het grootste gedeelte van die vierkante kilometer zal niet overeenkomen met de spoilerfoto, dus blijft er misschien tien procent over. Complicerende factor is de opmerking: "Zelfs de cache ligt op 50 meter van een duidelijk pad." Vrij ongebruikelijk.

De cache gewoon lopen gaat mij niet lukken.

Sivota, ik ben al bezig mijn gedachtenkronkels op papier te zetten. Of mijn aannames kloppen en knap zijn zal moeten blijken. Deze keer ben ik geheel op mijzelf aangewezen, want Streetview en Google-afbeeldingen helpen mij niet. Slechts Google Earth is nu mijn partner.

 

Een log volgt sowieso, gevonden of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit draadje probeer aan te geven dat geocachen zoveel leuker is zonder Geoleaks. De (deels virtuele) speurtocht en bij een eventuele vondst de voldoening.

 

Eerdaags maar eens kijken op het door mij berekende nulpunt.
Belangrijk uitgangspunt is voor mij altijd een poging mij te verplaatsen in de gedachtegang van de maker.

bewerkt door Odlaniger
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foundlog Antarctica. Tien jaren geleden was je dus ook al zo zelfkennisbegaafd en eerlijk om jouw zwakheden en kwaliteiten te onderkennen. En dat steek je niet onder stoelen of picknickbanken.

Ook ik heb mijn zwakheden, maar daar wil ik geen gebruik van maken. Ik probeer gebruik te maken van mijn kwaliteiten.

 

De door mij berekende cachelocatie kan een afwijking hebben van 25 meter, tenzij ik aan kokervisie lijd, want dan is het "einde zoek". Maar dat betwijfel ik, want de geocache is een regular.

 

Mijn GPSr is in het bezit van nieuwe batterijen, zeven A-viertjes geprint, Deet + O'Tom in de tas en de stoute schoenen staan te trappelen. Routebeschrijving heb ik uit mijn hoofd geleerd, want ik heb geen dubbele Tom. Niet via de A1, maar via Hoog Buurloo, Assel en Kootwijk.

 

En ik ben al bezig met het schrijven van een log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...