Spring naar bijdragen

Gewetensvraagje


Gewetensvraagje  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Stel dat je bij de laatste 7 caches die je gedaan hebt géén puntje zou krijgen. Verder is alles hetzelfde. Hoeveel van die caches zou je dan toch gedaan hebben?

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      2
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      3
    • 7
      39
    • 0
      8


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik doe ze alle 7 en zal ze ook allemaal loggen. Geen puntjes geen probleem. Als ik maar wel een smiley krijg op de kaart. Daar ben ik gek op. Ik smiley dan ook voortdurend met het lezen van de topics op dit forum.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal verkeerd gelezen: Stel dat je bij de laatste 7 caches die je gedaan hebt géén puntje zou krijgen:

 

Dan had ik ze toch allemaal gelopen, want die heb ik bewust gekozen en dan zit er geen 'prut' bij. Die laat ik links ( of rechts ) liggen en gaat de Ignore-bak in.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel dat je bij de laatste zeven caches die je gedaan hebt géén puntje zou krijgen. Verder is alles hetzelfde. Hoeveel van die caches zou je dan toch gedaan hebben?

 

Even zonder mij in te lezen in het topic. Een direct antwoordt op de vraag van de TS.

Ja ook zonder puntje had ik de laatste zeven cache’s bezocht. Simpel omdat ik niet weet wat je zal vinden en ik mijn route’s nu eenmaal langs de verschillende cache’s gepland heb als ik ga lopen.

De vraag voor mij zou moeten zijn, Zou je er extra voor omlopen als je weet wat je gaat vinden? Dan zou ik een heel ander aantal opgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De vraag voor mij zou moeten zijn, Zou je er extra voor omlopen als je weet wat je gaat vinden? Dan zou ik een heel ander aantal opgeven..

 

Raak gezegd.

 

Maar/en ook: als ik zou weten wat ik zou vinden, dan zou voor mij een groot deel van de charme van het spel eraf zijn.

 

Ik vind het namelijk ook heel leuk dat ik het niet weet!

 

Het kan heel af en toe ook een minder aangename verrassing zijn, maar meestal is dat niet zo. Al heb ik inmiddels wel begrepen dat ik ook erg bof met de omgeving waar ik woon. Het is hier nu eenmaal erg leuk cachen :clap:

Bof ik even!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle 7, en daar zaten ook minder interessante plekjes tussen. Soms gaat het me om een mooie wandeling, soms om een mooie eindstash, soms om een d/t rating, soms om gewoon even de deur uit te zijn. de puntjes zijn enkel een manier om de volgorde en statistiek bij te houden en geen trofee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ze ook alle zeven gelogd, simpelweg omdat ik er een fietstocht van had gemaakt. Ik moet toegeven dat ze niet alle zeven even bijzondere caches waren, maar ik heb genoten van de tocht en heb bijzondere plaatsen gezien. Omdat ik bovendien de cachepagina's gelezen heb, heb ik weer wat over de geschiedenis geleerd. Een leuk extraatje was deze tocht bovendien een gesprek met een plaatselijke boer die veel over de omgeving, de waterwegen, het turfsteken etc kon vertellen. Heeft niets met geocachen te maken, ik weet het, maar het zijn de kersen op de taart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de laatste 8 (geo)caches, waarbij ik mijn naam in het logboek(je) heb gezet, heb ik er 7 gelogd op geo.com.

 

In een straal van 2 km vanaf mijn voortuin liggen 24 caches, waarvan ik er 12 heb gelogd, de meeste in 2010 en 2011. 5 Caches zijn van mijzelf, die heb ik nog niet gelogd. Blijven er 7 over die ik niet de moeite waard vind.

 

Vraag hiermee beantwoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Honderd puntjes is een aantal.

Aan het eind van een zin staat ook een punt, dat betekent einde verhaal.

Ik ken een cacher, die meestal in zijn log schrijft: .

Als hij in goede doen is schrijft hij: found.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...