Spring naar bijdragen

Gewetensvraagje


Gewetensvraagje  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Stel dat je bij de laatste 7 caches die je gedaan hebt géén puntje zou krijgen. Verder is alles hetzelfde. Hoeveel van die caches zou je dan toch gedaan hebben?

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      2
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      3
    • 7
      39
    • 0
      8


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Honden zijn prima cachegezelschap, zeker in combinatie met "opgeruimde" baasjes. Onlangs 2 bijzondere honden mogen ontmoeten. Symbolisch genoeg 1 in jeugdig enthousiasme, 1 in wijze berusting. Beiden waren de Ideale Cachemaatjes voor onze kinderen. Zelden hebben ze zó genoten van een cachewandeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ioHpeiH waarom haal je die dropnote niet van de cache pagina af? http://coord.info/GLE7XEH7

 

ik zie dat heel veel mensen doen namelijk, ik vraag me toch elke keer af wat daar nu voor een bedoeling achter schuild om hem te laten staan?

#luiigheid #onwetendheid, #ongeïnteresseerdheid #nooit bij nagedacht en niet van plan om het ook maar te doen #anders namelijk,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, ik had gisteren nog geen zin om te loggen. Maar die cache is nog best nieuw, dus niet ontdenkbaar dat er nog meer teams op pad waren om deze te zoeken. Om te voorkomen dat de 3 tb's die ik in de kist heb gegooid worden gegrabbed door iemand, ff snel gedropped met een write note. Waarschijnlijk had ik de write note wel verwijderd als ik het found logje had geplaatst. Na jouw berichtje doe ik dat zeker ;-)

 

Is er volgens jou iets mis met het laten staan van zo'n note?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat droppen voordat ik een log schrijf die ik Idd ook regelmatig om die ongeduldige C-Geo prutsers anders hem meteen gabben. en daar de eigenaar van de Tb of coin niet de dupe van te laten worden.

persoonlijk vind ik het een teken van respect naar de co en ook naar de cachepagina toe om die zelfde pagina niet te vervuilen met TB drop notés, ze dienen nergens meer toe en voor jou is het maar 1 klik meer om zijn cachpagina "schoon" te houden

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL, yup,

Dat is nu het verschil tussen een typfoutje en onwetendheid,

Bij een typfoutje gebeurd het af en toe, bij onwetendheid (onbenulligheid, ongeïnteresseerdheid) blijft het fout geschreven worden ;p

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm... Ik denk dat ik het weet, meester!

Omdat mensen niet beseffen dat dat storend is? Ikke niet namelijk, al ben ik zelf ook c.o. (op zeer bescheiden schaal).

 

Weer wat geleerd! Jemig, je zou toch zomaar iemand beledigen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat je aardig gelijk heb Do, de mensen beseffen niet dat het totaal nergens op slaat om zo een bericht te laten staan,

kijk eens voor de gein bij events, vele dropnote's, waarvan ook regelmatig van de zelfde, ontsieren de logpagina en er is niemand die eens denkt, goh! Waarom laat ik die eigenlijk staan? het is zo een kleine moeite,

 

net als Diederikus ben ik altijd heel benieuwd wat mensen hun drijfveer is om te doen of te laten wat ze doen of laten,

zoals vandaag, een aardige cache, met welkomstbriefje er in (tegenwoordig ook al langzamerhand een uitstervend ras) maar het briefje zat zo ingevouwen dat de texst aan de binnenkant zat, dus eigenlijk onleesbaar was,

 

993206eb-8fbf-460b-9623-7060ceab3c27.jpg

 

niemand die voor ons de cache had gevonden heeft even nagedacht om het om te draaien zodat de tekst voor de toevallige vinder direct opvalt

ook een kleine moeite is om ook dat welkomstbriefje meteen bovenop in de cache te doen, (niet weggefrommeld tussen de zooi van de cache)

 

826b830e-966b-48a2-b3b3-51e8080bb67a.jpg

 

ik vraag me echt af waarom mensen dat tegenwoordig niet meer doen? #luiigheid #onwetendheid, #ongeïnteresseerdheid #nooit bij nagedacht en niet van plan om het ook maar te doen #anders namelijk,

 

is zelfstandig nadenken tegenwoordig per wet verboden?

 

Barny

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...