Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb dit al 1x eerder op een of ander draadje gemeld, misschien heeft iemand iets aan deze tip:

 

Bij ons in het dorp (en verder in de hele regio bijna elk dorp en stad) is er 2x per jaar een 2ehands kleding en speelgoedbeurs.

Hier kan je vaak voor 1 of 2 euro :sleep1: een behoorlijk gevulde zak kopen met bv. dinosaurussen (grote), knikkers, autootjes, poppen, badspeeltjes, babyboxspeelgoedjes, sleutelhangers, poppenhuismeubeltjes, soms zelfs barbies voor 1 euro per stuk.

Houten insteekpuzzels, kwartetten (ja, echt, kompleet), memory, speelklokken, puzzels, ongebruikte etuis, spelletjes, kinderboeken, kindercd's, kinderdvd's ,etc. voor 50 cent per stuk en alles ziet er nog GOED uit en zit soms zelfs nog nieuw in de verpakking. Kijk ook eens in het plaatselijke weekblaadje of zoiets bij jullie ook bestaat, meestal zijn dergelijke beurzen in maart en september. Ik heb zelf geen cachende kinderen, dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Ik sla hier meestal voor een half jaar in, een eurootje of 6 a 7 en in iedere cache kunnen eventueel weer meerdere dingen gedaan worden zonder dat ik er (meestal) zelf iets uit haal. Dan heb ik een behoorlijk gevulde curverkrat en de kinderen zijn weer blij. Je moet er wel snel bij zijn want er zit meestal een run op die "goodies". :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien al deze berichten ga ik maar overwegen lege cachedozen te plaatsen.

Als ik het mag geloven worden die lege dozen dan vanzelf wel gevuld met allerlei mooie goodies die een aantal goedwillende cachers er in zullen leggen uit angst dat er kindertjes zullen worden teleurgesteld als ze eens een keer niets uit een cachedoos kunnen halen!

 

:lol1:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien al deze berichten ga ik maar overwegen lege cachedozen te plaatsen.

Als ik het mag geloven worden die lege dozen dan vanzelf wel gevuld met allerlei mooie goodies die een aantal goedwillende cachers er in zullen leggen uit angst dat er kindertjes zullen worden teleurgesteld als ze eens een keer niets uit een cachedoos kunnen halen!

 

:lol1:

 

Geopatra.

 

Volgens mij kun je dan beter een mirco plaatsen :crybaby:

 

Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, in een micro (forse micro's zoals ik ze neerleg) stop ik toch altijd nog wat ballonnen zodat de kids ook daar tevreden gesteld worden. Kost weinig.

En verder, ik ga pas kijken als ik klachten krijg over rotzooi in de cache.

Ik stel het dan ook wel op prijs als mensen melden dat ie vol zit met troep.

Als er niets gemeld wordt kan ik er ook niets aan doen. Ik ga niet iedere week kijken of de inhoud nog naar behoren is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien al deze berichten ga ik maar overwegen lege cachedozen te plaatsen.

Als ik het mag geloven worden die lege dozen dan vanzelf wel gevuld met allerlei mooie goodies die een aantal goedwillende cachers er in zullen leggen uit angst dat er kindertjes zullen worden teleurgesteld als ze eens een keer niets uit een cachedoos kunnen halen!

 

:lol1:

 

Geopatra.

 

Volgens mij kun je dan beter een mirco plaatsen :lol:

 

Jolanda

 

 

En dan krijg je weer gezever van anderen dat ze een microcachedoos te min vinden voor een mooie multi.

 

En zo is er altijd wat en zal er altijd wat zijn.

 

Als je het forum leest, zou er je vanuit moeten gaan dat het in ieder geval niet aan de deelnemers in dit en dergelijke lijntjes kan liggen. :crybaby:

 

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

:beerchug: vandaag moest ik een cache van ons tijdelijk off line zetten omdat de gemeente de park aan het renoveren is, waar de cache T' Geintje ligt.

De ammo box hebben we daarom ook maar tijdelijk weg gehaald, bij het open maken schrokken we behoorlijk door wat er als goodies in de ammo box is stopt. :ph34r:

Het is echt belachelijk, een hand vol rietjes van de mac, rammelaars die er niet uit zien enz enz.

Toen wij in 2006 begonnen met cacheen kwamen we geregeld ammoboxen tegen waar nog wat te ruilen was, maar nu is dat voor bij blijkbaar. :beerchug:

Het is toch niet zo moeilijk om een gelijkwaardige goodie te ruilen.

Ik weet dat dit al vele malen eerder is gemeld maar ik kon het niet laten om het nog eens te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug: vandaag moest ik een cache van ons tijdelijk off line zetten omdat de gemeente de park aan het renoveren is, waar de cache T' Geintje ligt.

De ammo box hebben we daarom ook maar tijdelijk weg gehaald, bij het open maken schrokken we behoorlijk door wat er als goodies in de ammo box is stopt. :D

Het is echt belachelijk, een hand vol rietjes van de mac, rammelaars die er niet uit zien enz enz.

Toen wij in 2006 begonnen met cacheen kwamen we geregeld ammoboxen tegen waar nog wat te ruilen was, maar nu is dat voor bij blijkbaar. :ph34r:

Het is toch niet zo moeilijk om een gelijkwaardige goodie te ruilen.

Ik weet dat dit al vele malen eerder is gemeld maar ik kon het niet laten om het nog eens te melden.

 

Wij sluiten ons hier volledig bij aan, als we zien hoe de caches er af en toe uit zien als je ze opent....

Gewoon triest. :beerchug:

 

Zeker voor de kinderen als ze er naar uitgezien hebben om weer een keer te kunnen ruilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hebben we al vaker over gediscussieerd (maar dit jaar nog niet :beerchug: ).

:beerchug: een waar woord!

 

Om op topic te blijven, cachen gaat voor ons toch vooral om het vinden - dat geeft een victory gevoel. "Vroeger" ruilden we ook altijd goodies, tegenwoordig steeds minder.

 

Het wel of geen kinderen hebben maakt hier denk ik het meeste ( zo niet alle) verschil. Toch geeft een goed gevulde box altijd ook wel een goed gevoel en werken we daar zo goed mogelijk aan mee.

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het niet , we hebben al meer dan 1.000 kompasjes in iets meer dan 500 caches gedaan. :thumbup:

Waar blijven die dingen dan ;)

1tje bij ons thuis ;) .

 

Ja bij ons ook een :beerchug:.

 

PS: Zie net dat ik heel toevallig dezelfde stats bar heb als mijn voorganger. Zal hem z.s.m. veranderen.

bewerkt door De Armadillo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...