Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hmmm.....Ik ben vrijgezel  ...maar ik zou het wel grappig vinden als ik een keertje een cache opentrek en er springt een mooie dame uit...
Kijk, voor een cache met zo'n inhoud kun je me wakker maken als er een Biertje in de "can-cooler" zit. En dan bedoel ik niet collega Biertje uit Leidschendam

Als je dan toch een cache hebt waar de gekoelde collega Biertje uit Leidschendam uit kan springen, maak er dan gelijk één zelfde voor Raoul. Maar dan uiteraard met een opgewarmde mooie dame. ;):dribble:

 

tot cache,

team Wij Drie B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, voor een cache met zo'n inhoud kun je me wakker maken als er een Biertje in de "can-cooler" zit. En dan bedoel ik niet collega Biertje uit Leidschendam :P

Ruud :dribble:

 

Ik dacht iets te lezen over een nieuwe cache met een gekoeld biertje, en ik zat al direct op mijn fiets!

Helaas, het was slechts een verlangen van collega Biertjuh uit Amsterdam...

Wel een goed idee, overigens, maar ik denk dat zo'n cache dan dagelijks bijgevuld zal moeten worden... ;)

 

die andere Ruud (Biertje) B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben dus rondt Zwolle opzoek en heb een leuke gevonden *het speelbos*

Want onze zoontje is 6 jaar geworden en willen wij zijn feestje een route lopen*is dan een club met kids met een handicap*

En ja dit is mijn bevindingen naar 10 routes telezen en kijk mee,want er wordt gewoon op internet het volgende troep gelogt!!!

 

In: afvalzakjes

Uit: kabouter-cd's

In: set van 3 golfballen

Uit: de verrassing en TB

 

Weet je wat een golfbal kost? Nou ik wel en dat zou dan meteen een van de duurste goodies kunnen zijn die ik ooit ben tegen gekomen.

Laatst gebruikte ik voor het eerst een kurketrekker die ik uit een van mijn eerst gevonden caches had gehaald. Zag er goed uit. Gelukkig ging hij stuk net na de eerste kurk en niet toen deze er nog in zat ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijvullen? En je hebt tegenwoordig van die handige thuis-taps. Daar zit echt wel veel bier in, meer dan in een krat flesjes.

1 beertendervat ==> 4,0 l.

24 flessen à 30 cl. ==> 7,2 l.

Dus krat is meer. Maar vat is lekkerder (en duurder).

 

Ach wat maakt het ook uit, als het gezellig wordt trek ik de Beertender wel van zijn plek en neem ik twee volle vaatjes mee.

En als er geen 220 V voorhanden is, ook een generator.

Noem de tijd en lokatie maar.

 

Ennûh, ik heb er geen verstand van hoor .... ik wist het toevallig...

 

Iedereen praat over mijn drankgebruik, maar niemand heeft het over mijn dorst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwachtte de reactie al ;) , en Om de link te leggen tussen mijn gedachtespinsels en het topic:

 

Ik heb onderstaande goodies in m'n rugzak zitten voor het geval er zich eens iets van mijn gading in een stash bevindt. Vandaar de neiging naar een bier-reactie.

 

En zoals al door velen gezegd, vind ik in >= uit bij de eventuele ruil een goede gewoonte. ;)

 

911407e5-cecf-4cec-9027-b36360a54991.jpgea21acb0-32ac-4fae-8f4e-5b0b47df213b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal me eens. Zo heb ik nog 100 TeamDauwtrapperskoelkastmagneetansichtkaartenkalenders2005 liggen.

 

Galgje:"Een woord met 58 letters!!" ;)

Go Kruimel!!!

 

Tja, ik zat ze te zoeken en nu heb ik de plaatjes er weer bij gevonden.

 

Dit zijn onze goodies en het is graag of helemaal niet ;) Je kunt ze trouwens oprollen als het moet. Het is een soort magnetisch rubber.

 

snap02217.jpg

 

of

 

snap02218.jpg

 

Zelfs de drie geocachingssites die ik prefereer staan erop: gc.com, gc.nl en gc.nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken ze en ze zijn te bestellen bij Vista Print toch  ;)

Tenminste daar komen de mijne vandaan.

Oh trouwens: de kruimle magneet heeft een prima plekje op de koelkast hoor  ;)

 

Ja hoor, ze komen bij Vistaprint weg en ik probeer altijd de aanbiedingen in te pikken. Meestal heb ik ze gratis, exlusief de 5 euro voor de logo en de verzendkosten van ongeveer 10 euro. Kosten ze dus ook weer een euro per stuk ;)

Die dingen zijn redelijk zwaar en als ze je er 25 sturen heb je een klein maar wel gewichtig pakketje. En ze sturen het vanuit Zweden ....

 

Zo heb ik nog een paar 100 van die magnetische visitekaartjes en nog wel 500 van die kartonnen glans visite kaartjes en adresstickers en en stickers voor in logboekjes ;)

Was nog goedkoper daar te laten drukken dan het inkt en de glanspapier zelf kopen, ontwerpen en laten uitprinten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn er in Nederland dan geen cratievellingen ? Waarom maak je niet zelf iets. Ik maak altijd geurkaarsen in allerlei vormen en kleuren. Ze zijn minstens een 15 cm lang. Als ik naar de Nederlandse tv-zenders kijk is er enorm veel voor creatievelingen. Dus laat jullie maar eens goed gaan. Het is zoveel leuker om er iets van jezelf in te leggen. En voor debendevanvier ik heb ook een autistisch zoontje van zes en versta heel goed je probleem. Autistische kinderen denken en reageren heel anders op het vinden van een schat. Voor buitenstaanders is soms niet te begrijpen maar ik besef goed genoeg wat je wil zeggen. De laatste tijd worden er bij een nieuwe cache ook altijd foto's bijgezet waar je de inhoud van de schat kunt opzien. Ik vind dit een heel goed idee dan weet je al wat je kan verwachten en moet je niet schrijven : ik had niets evenwaardigs bij : want dan kun je al op voorhand zien wat erin ligt. Misschien is dit voor jullie ook een oplossing.

Mama Sloeber

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het lezen van al deze postings blijkt het begrip troep oneindig relatief. En iets ruilen van gelijke waarde lijkt me daarom eigenlijk onmogelijk. Ik stop eigenlijk nooit iets in een cache wat is zelf graag zou willen vinden, maar iets waarvan ik denk dat de ander het leuk vindt om te vinden. Dol ben ik op alle plastic beestjes/poppetjes (oud of nieuw maakt niet uit, mijn zoontje vindt alles leuk), en ik huiver van alle ongetwijfeld goed bedoelde knuffels die meestal erg muf en vunzig zijn. Wat moet ik met een CD die alleen draait onder MS dos??, of een DVD over het paringsgedrag van een Patagonische zeeleeuw?? Laten we gewoon blijven ruilen. Zolang iedereen dat met en schoon geweten doet zouden we toch allen blij moeten zijn?? :yes:

 

Keep cachin'

PS. tijd voor een bier! (Westvleteren 12 :thumbup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

 

Onder de noemer:`Je maakt wat mee met Geocaching`, nu weer terug on topic:

 

Ik heb een travelbug resort en die wordt continu leeg gerooft. Zelfs nadat ik de regel heb ingesteld `One bug in, one bug out`. grrrrr...

 

Maar gisteren was het toppunt helemaal bereikt: iemand zag het logboekje aan als travelbug en heeft hem meegenomen naar Duitsland.

 

Gelukkig is hij ondertussen op de weg terug met foto´s als bewijs van het gebeuren..

 

Heeft iemand iets nog bizarders meegemaakt dat dit incident overtreft?!?!

 

groet,

Vinnie1

 

p.s. wat zijn de coordinaten van die bier cache?!?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...