Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Laat er dan minstens 1tje in zitten voor de volgende mede-Cacher??!!

 

Vergat ik nog: gaat het de volgende cacher dan ook alleen maar om de TB? Het is toch al leuk genoeg als je een cache vindt? En zoals ik al zei: als iemand er 3 uithaalt gaan er ergens ook weer 3 in.

Ik vind TB's en Coins los staan van de Goodies, die ruil ik evenredig TB's en coins niet ik vind het leuk als TB's een opdracht hebben en ik daar wat mee kan voor mij gewoon een spel binnen het spel. Ja soms neem ik er geen mee soms 1 of meer ik denk niet aan degene na mij. Ik drop ze immers weer. Ook heb ik er op mijn watch list staan die zwerven hier in de buurt en één wil er naar Frankrijk dus als hij nog in de buurt is pik ik hem op voor wij naar Frankrijk gaan.

Nee Coins en TB's zijn extra wat je wel ziet in een goed onderhouden cache zitten er vaak meer en het duurt dan soms ook lang voor ze weet door reizen, jammer had iemand dan maar lekker hebberig geweest.

Ik ga in iedergeval wel foto's maken van mooie caches en deze bij de log plaatsen, wie weet moedigd dat mensen aan om ze mooi te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TB's en coins staan ook los van de goodies.

Je hoeft ze niet te ruilen en mag er zoveel meenemen als je wilt. Die dingen horen te reizen.

 

Een TB/coin hoor je ook niet te ruilen voor een goodie,

 

Voor de goodies geldt: "Trade up or Trade even".

 

Zo; even opgefrist na al die postjes.

En waar ging het ook weer over: "De kwaliteit van Goodies in Caches". Een discussie over het meenemen van TB's of coins is hier dan ook niet echt aan de orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...