Spring naar bijdragen

kwaliteit van Goodies in caches


MegaHeks

Aanbevolen berichten

:D Ideetje :D

In de winkel zie je vaak dat er in een tupperware doos waar macaroni in kan, een foto van macaroni zit zodat het lijkt alsof de doos daarmee vol zit.

Wie maakt er een mooie foto van geweldige goodies en plastificeert die zodat het lijkt alsof de cachedoos vol zit met goodies? De inhoud blijft dan vast op peil en het kost bijna niks! :yes:

 

Groetjes, Fangorn.

 

Goeie Fanny !! :o

 

Maar, zijn cachers zo dom ? ;)

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien komt het wel door het "ruil gelijkwaardig". Klaarblijkelijk hebben cachers daar problemen mee. Misschien moet dat veranderd worden in "Je mag er iets uithalen, maar stop iets van meer waarde in de cache".

 

Overigens, met ruilen ben ik zo'n 500 caches geleden gestopt. Alleen nog Coins en TB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Ideetje :D

In de winkel zie je vaak dat er in een tupperware doos waar macaroni in kan, een foto van macaroni zit zodat het lijkt alsof de doos daarmee vol zit.

Wie maakt er een mooie foto van geweldige goodies en plastificeert die zodat het lijkt alsof de cachedoos vol zit met goodies? De inhoud blijft dan vast op peil en het kost bijna niks! :o

 

Groetjes, Fangorn.

 

;) Copy goodies, YES de oplossing :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Het lijkt me het beste als we ophouden met klagen en zelf de cache met een goed gevoel achterlaten. :) Ik haal zelf mijn goodies bij de action en dat kost echt geen tientallen euro's.

 

Als mijn kinderen mijn goodies leuker vinden, stop ik deze in de cache waarna zij deze er vaak weer uitvissen. Zo hebben we allemaal een leuke middag. Het blijft natuurlijk een verrassing wat er in zit!!!!! :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

Ook rotzooi in caches kan zijn waarde hebben.

Wijzelf hebben goodies bij ons van verschillende waarden. De stelregel is zoals het hoort stop er weer wat in van gelijke waarde als dat je eruit haalt.

Nog steeds is het vinden van de cache met inhoud een groot plezier voor kinderen. Maar ze leren zelf beslissen wat ze willen, en hoeveel waarde zoiets heeft. Heb je niets bij je dan kan je ook niets ruilen. Na 100 founds hoeven we bijna niets meer te kopen. Het rouleert vanzelf.

Recentelijk een dillemma. Hoevel euro is een gevoelswaarde waard. Er zat een simpel pokemon kaartje in de cache maar eentje die mijn zoon nog niet had en heel graag wilde hebben. Zo'n kaartje kost misschien 50 cent, maar hij had er wel drie dure goodies voor over.

Zo zie je maar. Het hoeft niet altijd duur te zijn. Als het maar niet vies of kapot is.

 

Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Wij proberen ook altijd gelijkwaardig te ruilen. bij de Action kost het idd niet veel om wat leuke dingetjes te kopen. Maar het valt op dat de kinderen er juist die dingen uithalen die in onze ogen niets zijn. Maar ja.. als ze daar blij mee zijn. Ze moeten trouwens wel iets van hun eigen spullen ruilen. ( Wij kijken wel of het mooi en heel is.)

 

Maar we komen ook wel caches tegen waar niets leuks in zit. Dat is dan jammer maar dat hoort er ook bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een zooi van die voetbal gevallen vaan Super de Boer. Zou die nog als goodie in een cache kunnen? Anders gooi ik ze morgen weg :thumbup:

 

Niet weg gooien! Ik ken nog wel iemand die ze graag wil hebben. Stop ze maar in die pet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een zooi van die voetbal gevallen vaan Super de Boer. Zou die nog als goodie in een cache kunnen? Anders gooi ik ze morgen weg :thumbup:

 

Niet weg gooien! Ik ken nog wel iemand die ze graag wil hebben. Stop ze maar in die pet :)

Nog wat welpies erbij??? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik koop mijn coodies bij de Action, en ik blijf kopen.

potloden, gummetjes, puntenslijpers, notitieboekjes,stickers en Bellenblazers ect.

 

Ik heb ooit eens gelezen dat als je iets uit een cache haalt je er ook weer iets in doet. (moet?)

Ik ben 1 van de weinige die dat gelezen heeft :)

 

okay ik mag niet liegen er wordt ook wel geruild.

 

Alleen blijf ik de caches aanvullen.

 

En om eerlijk te zijn vul ik de caches voor kinderen.

bewerkt door Martin-1955
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Ik heb nog een zooi van die voetbal gevallen vaan Super de Boer. Zou die nog als goodie in een cache kunnen? Anders gooi ik ze morgen weg :)

 

Niet weg gooien! Ik ken nog wel iemand die ze graag wil hebben. Stop ze maar in die pet :)

Nog wat welpies erbij??? :D

 

 

Welpjes zijn altijd welkom in Roermond :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik koop mijn coodies bij de Action, en ik blijf kopen.

potloden, gummetjes, puntenslijpers, notitieboekjes,stickers en Bellenblazers ect.

 

Ik heb ooit eens gelezen dat als je iets uit een cache haalt je er ook weer iets in doet. (moet?)

Ik ben 1 van de weinige die dat gelezen heeft :)

 

okay ik mag niet liegen er wordt ook wel geruild.

 

Alleen blijf ik de caches aanvullen.

 

En om eerlijk te zijn vul ik de caches voor kinderen.

 

Gaat mij net zo... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik koop mijn coodies bij de Action, en ik blijf kopen.

potloden, gummetjes, puntenslijpers, notitieboekjes,stickers en Bellenblazers ect.

 

Ik heb ooit eens gelezen dat als je iets uit een cache haalt je er ook weer iets in doet. (moet?)

Ik ben 1 van de weinige die dat gelezen heeft :)

 

okay ik mag niet liegen er wordt ook wel geruild.

 

Alleen blijf ik de caches aanvullen.

 

En om eerlijk te zijn vul ik de caches voor kinderen.

 

Gaat mij net zo... :)

Dat is hier ook zo, ik vul de cache's altijd met goodies voor kinderen en het is ook wel logisch dat het steeds minder word. Kinderen halen er wat leuks uit en het is dan moeilijk om er weer iets leuks of uberhaupt iets in te stoppen.

 

Ik ben ooit één cache tegengekomen met goodiies voor volwassenen. Mooi opklapbaar schepje en mooi ledlampje, maar had toen niets gelijks bij me om te ruilen.

Ach ja de ouderen gaan denk ik voor de coin's en TB's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...